Bekijk volle/desktop versie : Aanhouding voor ontucht in Zeeland



Pagina's : [1] 2 3 4

08-09-2014, 23:20
In de Zeeuwse gemeente Reimerswaal is maandag een 36-jarige man aangehouden voor ontucht met een kind. De man werd in zijn woning aangehouden, meldt de politie.
De ouders van het slachtoffer hebben aangifte gedaan tegen de man van onzedelijke handelingen met hun kind. Wat er precies zou zijn gebeurd is niet bekendgemaakt.
De verdachte is overgebracht naar een cellencomplex in Middelburg en zit nog vast. De politie wil gedurende het onderzoek geen details prijsgeven over de zaak.

http://www.nieuws.nl/algemeen/20140908/Aanhouding-voor-ontucht-in-Zeeland

08-09-2014, 23:30


hoe groot zal de kans zijn dat het om een autochtone hollander gaat

08-09-2014, 23:32

Citaat door Brobdingnagian:
hoe groot zal de kans zijn dat het om een autochtone hollander gaat
het staat niet xpliciet in het nieuwsbericht, dus dan zal het wel zo zijn idd

08-09-2014, 23:35

Citaat door Brobdingnagian:
hoe groot zal de kans zijn dat het om een autochtone hollander gaat



Ja maar in andere landen komt het ook voor

Ja maar bij jullie worden ze uitgehuwelijkt

Ja maar hier worden ze tenminste aangepakt

Ja maar ik heb geen smoesjes meer denk dat je gelijk hebt ..... alweer

08-09-2014, 23:36



Citaat door Gaudeamusfe:
Hopelijk staat er eens iemand recht om pedofielen een gepaste bestraffing te geven. Tot op heden is daar nog niets van in huis gekomen!!


Wat is volgens jou een gepaste straf kop eraf ?

Of had jij iets zachtaardiger en mensvriendelijker in gedachten ?

08-09-2014, 23:37

Citaat door deSyrier:
Ja maar in andere landen komt het ook voor

Ja maar bij jullie worden ze uitgehuwelijkt

Ja maar hier worden ze tenminste aangepakt

Ja maar ik heb geen smoesjes meer denk dat je gelijk hebt ..... alweer


Ps ik was de imams vergeten volgens die piggy die vergeet weer zelf dat rabbijnen juist kinderlokkers zijn..

08-09-2014, 23:38

Citaat door Gaudeamusfe:
Je plaatje blijft hangen syrier uit holland, held van het 7e knoopsgat.


Ik doe aan ritsen en klitteband haatzaadje uit de polder

Maar wel toevallig weer een kaasdofiel

08-09-2014, 23:41
Die zal vast niet heel lang in de gevangenis blijven, hij moet natuurlijk ruimte maken voor zijn Noorse colleges wat de Nederlandse staatskas geld oplevert.

08-09-2014, 23:42

Citaat door Gaudeamusfe:
Hopelijk staat er eens iemand recht om pedofielen een gepaste bestraffing te geven. Tot op heden is daar nog niets van in huis gekomen!!


Wat is volgens jou een gepaste straf kop eraf ?

Of had jij iets zachtaardiger en mensvriendelijker in gedachten ?


Citaat door Gaudeamusfe:
Strafbepaling is niet aan mij, en aan onthoofdingen doen ze hier al eeuwen niet meer. Enkel een bepaald soort achterlijke bloeddorstige moslims houden zich daar mee bezig. Die leven dan ook nog in de jarne stillekes.
Binnen een paar eeuwen hebben ze ons wel bijgebeend.


Tuurlijk is het niet aan jou om dat te bepalen.

Ik weet niet wat mijn vraag aan jou met dingen ver van mijn bed te maken hebben
we hebben het nu toch over deze nederlandse pedofiel
en jij wilde toch gepaste straffen wat is dan een gepaste straf volgens jou blijkbaar ben je het er nu niet mee eens of juist wel ?

08-09-2014, 23:43

Citaat door Ghaza.:
Taakstrafje van een paar uur.


160 uur werken op een kinderdagverblijf

08-09-2014, 23:44
let maar op...deze pedo krijgt 20 uur taakstraf en moet zwemles gaan geven aan kindjes tot 10 jaar. hollanders steunen elkaar door dik en dun in hun zieke praktijken. je weet hoe dat gaat

08-09-2014, 23:44

Citaat door Gaudeamusfe:
Afgezaagd, afgezabberd als een lekstok. Eén ding kan men jou niet verwijten. Originaliteit.


En jij nog steeds geen inhoudelijke reactie's wat je ook niet zal lukken
een ding kan men jou niet verwijten en dat is dat jij dom bent

08-09-2014, 23:45



Citaat door Ghaza.:
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3676572/2014/06/21/Pedofiel-Van-der-V-woont-boven-kinderdagverblijf.dhtml



La Hawla Wa La Kuwat Ila BIllah dat kan alleen maar in pedo landia

09-09-2014, 08:04

Citaat door Ghaza.:
Elke keer is et weer raak met onze Hollandse vrienden ... ish koeltoer???
Ghaza,


"Koeltoer" is hier dat dergelijke misdaden openbaar worden gemaakt. "Koeltoer" hier is ook dat de politiek en het Openbaar Ministerie van de opsporing en vervolging van mensen die kinderen misbruiken een speerpunt hebben gemaakt. "Koeltoer" is ook dat slachtoffers of hun ouders aangifte doen in plaats van zich - onterecht - te schamen en hun mond te houden. Daardoor lopen daders eerder tegen de lamp en kunnen ze worden vervolgd - en dat komt weer in de krant.

Het is een beetje dom om daar dan de conclusie uit te trekken dat kindermisbruik iets van Nederland is. In veel andere landen wordt kindermisbruik nog onder het tapijt geveegd, ontkend, of worden de slachtoffers gecriminaliseerd. Kijk alleen eens binnen dit forum, de laatste weken - ook - topics over kindermisbruik in landen in het Midden Oosten en Noord Afrika. Media berichten geregeld over vrouwen- en kinderhandel/misbruik in Zuid Oost Azië, Zuid Amerika, overal ter wereld komt het voor.

Maar goed, ik loop hier een paar maanden rond en ben er al wel achter dat dit soort reacties typerend is voor een bepaalde groep posters. Worden die daar nu nooit moe van?


Noord

09-09-2014, 08:35

Citaat door Noord55:
Ghaza,


"Koeltoer" is hier dat dergelijke misdaden openbaar worden gemaakt. "Koeltoer" hier is ook dat de politiek en het Openbaar Ministerie van de opsporing en vervolging van mensen die kinderen misbruiken een speerpunt hebben gemaakt. "Koeltoer" is ook dat slachtoffers of hun ouders aangifte doen in plaats van zich - onterecht - te schamen en hun mond te houden. Daardoor lopen daders eerder tegen de lamp en kunnen ze worden vervolgd - en dat komt weer in de krant.

Het is een beetje dom om daar dan de conclusie uit te trekken dat kindermisbruik iets van Nederland is. In veel andere landen wordt kindermisbruik nog onder het tapijt geveegd, ontkend, of worden de slachtoffers gecriminaliseerd. Kijk alleen eens binnen dit forum, de laatste weken - ook - topics over kindermisbruik in landen in het Midden Oosten en Noord Afrika. Media berichten geregeld over vrouwen- en kinderhandel/misbruik in Zuid Oost Azië, Zuid Amerika, overal ter wereld komt het voor.

Maar goed, ik loop hier een paar maanden rond en ben er al wel achter dat dit soort reacties typerend is voor een bepaalde groep posters. Worden die daar nu nooit moe van?


Noord
zucht... dat bewust negeren van de haat en zuigposts van je hollandse vrienden op een forum voor marokkaanse jongeren.. word jij daar niet moe van?

Pagina's : [1] 2 3 4