Bekijk volle/desktop versie : Man in Marokko opgepakt voor gruwelijke moord op minnares



Pagina's : [1] 2 3

08-09-2014, 14:33
Een man is in Casablanca aangehouden voor een schokkende moord op een jonge vrouw.





Een bewaker van een boerderij in Mediouna, regio Casablanca, ontdekte op 22 augustus de romp van een menselijk lichaam en waarschuwde onmiddellijk de politie. De zaak is nu in het nieuws gekomen, meldt Achnoo. De politie van Mediouna richtte zich snel op en werkte nauw samen met verschillende instanties om de vrouw te identificeren. Daarna werd een verdachte aangewezen dankzij getuigenissen en het onderzoek.


Zwanger
De dader - die de moord inmiddels heeft toegegeven - vermoorde de vrouw op schokkende wijze nadat ze hem liet weten zwanger te zijn. Hij doodde haar in de nacht van 19 op 20 augustus. Het 27-jarige slachtoffer werd meerdere malen op het hoofd geslagen met een gasfles. Zodra ze overleed sneed hij haar hoofd, handen en voeten af om de lichaamsdelen op verschillende plaatsen te dumpen.


Hij staat terecht voor moord met voorbedachten rade en ernstige verminking van het slachtoffer. Nieuwszender 2M was erbij toen de dader liet zien hoe hij de vrouw doodde. De reconstructie door de dader zelf is in Marokko gebruikelijk.


[video=youtube;YL5atHD9Rxc]https://www.youtube.com/watch?v=YL5atHD9Rxc#t=61[/video]

08-09-2014, 15:07


Ik vind dit geen nieuws, is normaal in dat soort landen.


08-09-2014, 15:52

Citaat door mysterieman:
Ik vind dit geen nieuws, is normaal in dat soort landen.

dan ben je ziek.

08-09-2014, 18:04
doodstraf voor deze duivel is de enige verdiende straf

08-09-2014, 18:17


Zo te zien geen slimme zet van deze kerel om zijn walgelijke daad mbt tot overspel te verdoezelen, door zijn minnares te vermoorden omdat ze zwanger bleek te zijn, vroeg of laat zou zijn schande toch geopenbaard zijn walakin hij nam korte manier om de duivel het genoegen te geven, en deze minnares te moorden om zijn schanddaad te verbergen, maar allahs gunsten zijn eenmaal groot en het lijk werd gevonden, nu blijkt deze arme schande twee zaken gedaan te hebben die onvergeeflijk zijn, tenzij zijn vrouw een goeie hart heeft en de familie van de minnares hem deze daad vergeven, maar dat denk ik niet..

08-09-2014, 18:27
Hij heeft ook zijn kind vermoord, pfff

08-09-2014, 18:30
alhoewel dat dit nieuws van een aantal dagen oud is, neemt het nog steeds niet weg dat het verschrikkelijke gebeurtenis is..

08-09-2014, 18:31

Citaat door mysterieman:
Ik vind dit geen nieuws, is normaal in dat soort landen.

in wat voor soort landen

08-09-2014, 18:33

Citaat door Ghaza.:
Gebeurd hier bijna dagelijks ..""familiedrama,s""
subhanna Allah die familiedrama's zijn wel heel vaak te zien en horen in de media, maar je Kent het ondertussen wel, het nieuws gaat over Marokkanen en de aasgieren van westerse media grijpt elke kams om het zo te laten blijken dat zulke schandalige strafdaden, een Marokkaanse delict is,

08-09-2014, 18:34

Citaat door _Dramaqueen_:
Hij heeft ook zijn kind vermoord, pfff
misschien klinkt het wreed, maar gelukkig een ongeboren kind, want je hebt van die gestoorde debielen die hun hele gezin uitmoorden als iets hen deert..

08-09-2014, 18:37
gebeur in Nederland vaker ,,familiedrama,, roei de hele gezin uit,omdat hij ontslagen is of wat dan ook voor onzin.

08-09-2014, 18:38

Citaat door radia0101:
subhanna Allah die familiedrama's zijn wel heel vaak te zien en horen in de media, maar je Kent het ondertussen wel, het nieuws gaat over Marokkanen en de aasgieren van westerse media grijpt elke kams om het zo te laten blijken dat zulke schandalige strafdaden, een Marokkaanse delict is,
Je overdrijft, dit is in Marokko gebeurd en door de Marokkaanse media naar buiten gebracht.Dit had en gebeurt helaas overal.

08-09-2014, 18:39



Citaat door _Dramaqueen_:
Je overdrijft, dit is in Marokko gebeurd en door de Marokkaanse media naar buiten gebracht.Dit had en gebeurt helaas overal.
....

08-09-2014, 18:40

Citaat door radia0101:
misschien klinkt het wreed, maar gelukkig een ongeboren kind, want je hebt van die gestoorde debielen die hun hele gezin uitmoorden als iets hen deert..
Te erg allemaal, ik kan niet bevatten dat een ouder tot zoiets in staat is..

08-09-2014, 18:42

Citaat door _Dramaqueen_:
Te erg allemaal, ik kan niet bevatten dat een ouder tot zoiets in staat is..
en dit gebeurt helaas wel, en het walgelijkste van al is het als de moeder van een kind zulke daad verricht, negen maanden dragen in haar buik voor niets geweest, ik begrijp echt niet waar het naartoe gaat met deze wereld

Pagina's : [1] 2 3