Bekijk volle/desktop versie : Lastig vallen getrouwde vrouwen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

08-09-2014, 13:27
Vriendin van mij is pas getrouwd net maandje en vertelde mij zij whatsapp bericht kreeg van iemand die zij totaal niet kent. Meerdere keren gebeurd.Ze liet het aan haar man meteen zien. Nummer is geblokkeerd op whatsapp. Zij vertelde mij dat ze in tranen uitbarste en dat ze echt die persoon niet kent. Hij kende haar naam. Zij heeft aangegeven dat er vast een jaloerze vriendin of familie haar nummer doorgeeft aan jongens.

En deze jongens die bellen zijn gewoon marokkaanse jongens. Die vriend sprak een van die jongens en ging helemaal door het lint.

Wat voor shmettas zijn dit??

Ik zei tegen hem laat je vrouw waar je bijstaat een afspraak maken met die jongen dan stuur je je broers op af. Ze wil dit ook echt gaan doen. Ze heeft niks gedaan dus is niet bang.

Wat kan je doen als iemand jou het huwelijk niet gunt?? Dit kan iedereen overkomen. Maar het is om je van dood te schamen. Als zij nog een snelle meid zou zijn dan zou ik nog twijfels aan haar hebben. Maar nooit iets over haar slechts gehoord. Sommige Marokkanen echt triest. Ik hoop dat hen vrouwen ook echt vreemd gaan.

08-09-2014, 13:33


Dat je niets slechts hoort, betekent niet dat er niets slechts is.

Er zal vast een addertje onder het gras zitten. Mannen doen dit soort shmetta zaken niet bij bnet nass.

08-09-2014, 13:34
Als ze nog hulp nodig hebben dan hoor ik het graag.
Zulke losers moet je meteen aanpakken.

Maar kan inderdaad door jaloezie zijn, mensen en vooral vrouwen kunnen dan walgelijke dingen doen en verzinnen.

08-09-2014, 13:37
Ik haat marokkanen, gatverdamme wat een volk!!!

08-09-2014, 13:38



Citaat door Meid_:
Ik haat marokkanen, gatverdamme wat een volk!!!
Leuk, vertel het je ouders en jezelf

08-09-2014, 13:40

Citaat door Marokkaantje001:
Dat je niets slechts hoort, betekent niet dat er niets slechts is.

Er zal vast een addertje onder het gras zitten. Mannen doen dit soort shmetta zaken niet bij bnet nass.


Nee nee die twijfels zijn er niet. Dus dat houdt volgens jou in dat alle marokaanse mannen allemaal heilig zijn en dit niet doen?? Wat een onzin.

08-09-2014, 13:41
Ten eerste nergens staat dat die jongens getrouwd zijn en nergens staat dat ze weten dat deze dame getrouwd is. Dus waarom geeft iedereen af op die jongens? En waarom zouden ze dan shmetta's zijn?

08-09-2014, 13:44
Broers erop afsturen? Ik zou de boel niet zo dramatiseren. Als zij elkaar vertrouwen dan is er niets aan de hand. Ze moet haar nummer veranderen en verder negeren.

08-09-2014, 13:44

Citaat door Wolkenridder:
Leuk, vertel het je ouders en jezelf
Heb ik al gedaan, te vaak in marokko !

08-09-2014, 13:45

Citaat door Sakura:
Broers erop afsturen? Ik zou de boel niet zo dramatiseren. Als zij elkaar vertrouwen dan is er niets aan de hand. Ze moet haar nummer veranderen en verder negeren.
Idd, als ze werkelijk wat te verbergen had, was ze toch niet naar hem toegegaan.

08-09-2014, 13:45
Het kan zomaar een test zijn van haar man, zulke psycho's heb je er wel tussen zitten

08-09-2014, 13:47

Citaat door Meid_:
Heb ik al gedaan, te vaak in marokko !
Voel je vooral niet bijzonder. Zonder die werkvergunning van je vader, mede mogelijk gemaakt door de Marokkaanse overheid omdat de Arabieren jullie liever kwijt dan rijk zijn, was je nu stof aan het happen en vliegen aan het meppen terwijl jouw 10 kinderen je gek maken. En dan heb ik het nog niet over die man van.

08-09-2014, 13:48



Citaat door malihakda:
Ten eerste nergens staat dat die jongens getrouwd zijn en nergens staat dat ze weten dat deze dame getrouwd is. Dus waarom geeft iedereen af op die jongens? En waarom zouden ze dan shmetta's zijn?


Zij is getrouwd niet de jongens. Ze gaf meteen aan ik ben een getrouwde vrouw maar daar had hij schijt aan. Wat ben je dan voor man?

08-09-2014, 13:50

Citaat door Crash:
Het kan zomaar een test zijn van haar man, zulke psycho's heb je er wel tussen zitten


Nee dit was geen test. Hij sprak die gast en zei kom dan spreken wij af als je een man bent.

Hij schold hem uit voor de grootste hoerenzoon. Maar die jongen durfde niet af te spreken.

08-09-2014, 13:51

Citaat door Sakura:
Broers erop afsturen? Ik zou de boel niet zo dramatiseren. Als zij elkaar vertrouwen dan is er niets aan de hand. Ze moet haar nummer veranderen en verder negeren.


Stel het is een familielid of "vriendin" die jouw nummer doorgeeft. Hoe vaak wil jij nummer gaan veranderen??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6