Bekijk volle/desktop versie : Wk basketbal..Egypte verkracht door 1 speler van Brazilie..hij heeft 63 punten gescoo



Pagina's : [1] 2

06-09-2014, 01:51
Barbosa is zijn naam...iets van 63 punten gescoord tegen Egypte...het werd 128-65 voor Brazilie

06-09-2014, 01:54


geen Thiago Splitter bij Brazilie dat is hun topper, egt knap van Brazilie

06-09-2014, 01:58
Ik zag hem wel spelen die thiago

06-09-2014, 02:01

Citaat door Breaking_News:
Ik zag hem wel spelen die thiago
doet hij mee?? zou wel mooi zijn hij is een egte topper de beste speler van Brazilie , afgelopen NBA de titel gewonnen tegen Lebron James en Halve finale tegen Kevin Durant

06-09-2014, 02:03



Citaat door Breaking_News:
Ik zag hem wel spelen die thiago
Als hij mee doet speelt die weinig denk ik, Popovich wil eigenlijk die spelers niet mee laten doen aan de onzin wk,Splitter is Brazilie zonder hem zijn ze niks dus denk dat hij op 10% speelt, Greg popovich houd er niet van als spelers zich gaan zweten tijden wks of eks enzz, NBA is belangrijk

06-09-2014, 02:04

06-09-2014, 02:10
zonder Thiago splitter is Brazilie niks, net als Fransa niks is zonder Parker en Noah, Voor Brazilie is hij de Pelle in Basketbal

[VIDEO=youtube;dQDA6ZMqSjI]https://www.youtube.com/watch?v=dQDA6ZMqSjI[/VIDEO]

06-09-2014, 02:13
Ze hebben pak slaag gekregen van Spanje....Tiago kwam niet aan te pas...gasol heeft 22 punten gescoord

06-09-2014, 02:18

Citaat door Breaking_News:
Ze hebben pak slaag gekregen van Spanje....Tiago kwam niet aan te pas...gasol heeft 22 punten gescoord
Maar dat is tog normaal Spanje speelt met hun sterkste spelers, Brazilie en Frankrijk en Argentinië spelen met C spelers, en USA zelfs met een Z team, maar ondanks dat USA met een Z team speelt zijn ze alsnog goed, hahaha USA met Lebron en Kevin Durant en Chris Paul en Wade en Kobe en Dwight Howard en George enzz was deze WK niet eens nodig geweest

06-09-2014, 02:21

Citaat door Kaatje_:
Maar dat is tog normaal Spanje speelt met hun sterkste spelers, Brazilie en Frankrijk en Argentinië spelen met C spelers, en USA zelfs met een Z team, maar ondanks dat USA met een Z team speelt zijn ze alsnog goed, hahaha USA met Lebron en Kevin Durant en Chris Paul en Wade en Kobe en Dwight Howard en George enzz was deze WK niet eens nodig geweest
Al deze topspelers zullen we ze tijdens olympische spelen van Brazilie zien

06-09-2014, 02:28
Stand in alle groepen











[/CENTER]

06-09-2014, 02:28

Citaat door Breaking_News:
Al deze topspelers zullen we ze tijdens olympische spelen van Brazilie zien
dan zijn ze gedwongen om mee te doen, want Olympische spelen is sponser van de NBA en FIBA niet, dus ook al willen spelers als Lebron james niet mee doen op de olympische spelen ze moeten anders gaat er geld af van hun salaris, des noods gaan ze maar ouwehoeren op de bank, maar ze moeten aanwezig zijn, olympische spelen is sponser van NBA en grote sponser met veel floes

[VIDEO=youtube;0gUF5-LzWTk]https://www.youtube.com/watch?v=0gUF5-LzWTk[/VIDEO]

06-09-2014, 02:32


Tijdens OS van London was berekend dat Kobe en Lebron James samen 2 uur hebben gespeeld het hele toernooi, wat komt op een gemiddlede van 10 minuten per wedstrijd zegt genoeg

Dream Team USA wint niemand van, dat is A team van ze, alleen tijdens olympische spelen spelen ze met a team omdat het moet, maar die spelers vinden NBA veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee l belangrijker, NBA is meer waard dan OS en WK of EK enzzz samen

06-09-2014, 02:36
wie weet nog tijdens OS toen Carmelo anthony boete kreeg omdat hij een wedstrijd niet wilde spelen, was tegen Nigeria ofzo, hij kreeg gewoon dikke boete hahahaha meskiene, als ik Camerlo was wil ik ook niet tegen Nigeria spelen, dat is nveau 0,0

06-09-2014, 02:38
Ik heb die wedstrijden allemaal gevolgd...ik vond Carmelo echt slecht tijdens os

Pagina's : [1] 2