Bekijk volle/desktop versie : Mondzorg aan huis!



Pagina's : [1] 2

06-09-2014, 00:19
Salam Alaikoum,

Lieve zusters, sinds kort bied ik een uniek concept aan: mondzorg aan huis.

Mondzorg is namelijk een belangrijk aspect in ons leven. Je gezondheid begint bij je mond!

Ik ben een mondhgiëniste met ervaring in de algemene tandartsenpraktijk en ouderenzorg. Bij dat laatste krijg ik veel te maken met patiënten die zelf niet meer gemakkelijk naar een tandartspraktijk kunnen voor een mondhygiëne behandeling. Hiervoor heb ik mobiele apparatuur aangeschaft om bij deze mensen thuis of in een instelling te behandelen. Echter wil ik mijn werkveld verbreden en zo ook toegankelijk zijn voor dames en hun kinderen. Dit heeft veel voordelen, het scheelt je organiseren en eventuele oppas regelen. Kinderen (alsook volwassenen) voelen zich vaak ook gemakkelijker in hun eigen omgeving.

Mochten jullie vragen, interesse of feedback hebben dan hoor ik dat graag.

Neem een kijkje op mijn website http://www.dental2u.nl en like mijn pagina: http://https://www.facebook.com/dental2u (binnenkort zal ik hier praktische informatie, instructie en voorlichting op plaatsen over de mondgezondheid voor volwassenen en kinderen)

Aslvast bedankt!!

Samira

06-09-2014, 00:23


walikoum salam

wat leuk seg dat dit bestaat echt typisch nl dat innovatief zijn

ma shaa Allah

06-09-2014, 10:16

Citaat door StreetChic:
walikoum salam

wat leuk seg dat dit bestaat echt typisch nl dat innovatief zijn

ma shaa Allah


Bedankt meid, ja tegenwoordig moeten we creatief zijn en meedenken met klanten .

06-09-2014, 10:34
Werk je ook in Rotterdam?

06-09-2014, 10:35


Ik steun graag mijn medemoslim en vind dit een goed initiatief van je. In sha Allaah zullen zich velen bij je melden!

06-09-2014, 10:36

Citaat door snotdoekje:
Werk je ook in Rotterdam?
Ja ik ben regelmatig in de buurt van Rotterdam. Ik reis maximaal 45 minuten vanuit Leiden voor een huisbezoek.

06-09-2014, 10:39
BarakAllahu fiek! Dankjewel meid, Insha Allah.

06-09-2014, 10:44
Wa fiki baarak Allaah.

06-09-2014, 19:52
Wa aleykoum Salam siss!
Wat handig ik heb je een pm gestuurd.

06-09-2014, 21:03
Wordt het vergoed door ziekenfonds?
Hoeveel reken je voor reiskosten , dat wordt niet vergoed denk ik

06-09-2014, 21:13
Je doet me denken aan een hele goede vriend van me in Marokko die ook huis aan huis bezoeken doet. Ik zei nog voor de gein tegen hem als je een keer deze kant op komt ga ik ervoor zorgen dat je voor alle chibaniyien in de moskee hun tanden nakijkt en terug gaat naar Marokko met een zak geld

Allah i3awnek meid, je gaat hiermee zeker veel mensen bereiken


06-09-2014, 21:29
Allah i3awen

06-09-2014, 22:36



Citaat door chamch:
Wordt het vergoed door ziekenfonds?
Hoeveel reken je voor reiskosten , dat wordt niet vergoed denk ik
Vergoedingen zijn afhankelijk van de door jou afgesloten aanvullende tandartsverzekering. Jeugd tot 18 krijgt alles volledig vergoed. Sommige verzekeraars vergoeden ook de reiskosten, maar daar valt gewoon over te praten. Ik zoek altijd alles van tevoren voor je uit zodat niemand van ons voor verassingen komt te staan.

06-09-2014, 22:38
BarakAllahu fiekoum voor de positieve berichten!

Pagina's : [1] 2