Bekijk volle/desktop versie : Vrouw van 82 onthoofd in tuin in Londen



Pagina's : [1] 2 3 4

04-09-2014, 23:44
Het lichaam van een 82-jarige vrouw is donderdagnamiddag onthoofd aangetroffen in de achtertuin van een woning in Noord-Londen. De 25-jarige dader is opgepakt en werd eerder met een manchete in de wijk opgemerkt.

De politie kreeg de oproep donderdag net na 14 uur binnen. Toen de agenten aan de woning in Edmonton - in het noorden van Londen - aankwamen, vonden ze er het lichaam van een vrouw. Ze was eerder onthoofd in de tuin achter de woning. De vrouw is intussen geïdentificeerd als de 82-jarige Pamela Silva, de vrouw was vermoedelijk van Italiaanse afkomst.

Ooggetuigen vertelden The Daily Mail dat ze eerder op de dag een ‘gekke man met een machete’ hadden zien rondlopen in de wijk. Een buurtbewoner zag ook dat hij met het grote mes enkele katten vermoordde.

De politie heeft intussen een 25-jarige man opgepakt die verdacht wordt van de moord. Zijn arrestatie verliep niet eenvoudig: een taser werd gebruikt, de dader geraakte gewond en een agent brak zijn pols.

‘Het gaat om een heel zichtbare aanval bij klaarlichte dag in een straat vol woningen’, laat de Londense politie weten. ‘Het is nog te vroeg om te speculeren wat het motief voor de gruwelijke moord kan zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat het niet om terrorisme gaat.’


http://www.gva.be/cnt/dmf20140904_01250795/onthoofde-vrouw-aangetroffen-in-tuin-van-eigen-woning

05-09-2014, 00:04


Arme vrouw, pff lijkt me echt vreselijk om om zon manier te sterven

05-09-2014, 00:09
Geen wereldwijde verontwaardiging, hij krijgt tbs.

05-09-2014, 00:14
pfffff.. ik dacht dat we t ergste al hebben gehad, maar er gebeurt telkens iets ergers en ziekers.

05-09-2014, 00:17


Je ziet iemand katten (meerdere dus) vermoorden en je reageert niet? Ik heb ook een hekel aan katten maar had toch even de politie gebeld denk ik.

Wat een mafketel.

05-09-2014, 00:17
crisis betekent criminaliteit in heel europa stijgt criminaliteit erg snel door de crisis en de komst van de oostblokkers

05-09-2014, 00:22
Heeft niet veel met crisis van doen denk ik...

05-09-2014, 00:40

Citaat door mv500:
crisis betekent criminaliteit in heel europa stijgt criminaliteit erg snel door de crisis en de komst van de oostblokkers


Lijkt me niet veel van doen hebben met crisis en/of oostblokkers, is gewoon een mafkees.

Wel apart dat een buurman heeft gezien dat ie katten (meerdere dus) afmaakte en blijkbaar geen politie heeft gebeld oid.

Het zal je oma of moeder maar zijn...

05-09-2014, 00:57

Citaat door Dutchman98_:
Lijkt me niet veel van doen hebben met crisis en/of oostblokkers, is gewoon een mafkees.

Wel apart dat een buurman heeft gezien dat ie katten (meerdere dus) afmaakte en blijkbaar geen politie heeft gebeld oid.

Het zal je oma of moeder maar zijn...

dan volg je het nieuws niet goed er zijn alleen in nl al 3 oudere mensen (kunnen meer dan 3 zijn want niet iedere moord bereikt de landelijke media) bij een inbraak door oostblokkers vermoord vanaf janauri 2014

05-09-2014, 01:10

Citaat door mv500:
dan volg je het nieuws niet goed er zijn alleen in nl al 3 oudere mensen (kunnen meer dan 3 zijn want niet iedere moord bereikt de landelijke media) bij een inbraak door oostblokkers vermoord vanaf janauri 2014


Je hoort mij niet zeggen dat het nooit gebeurt, daar heb je zeker gelijk in. Ik had het echter over dit specifieke geval, een machete overdag en ook een paar katten over de kling jagen is wat anders dan 's nachts inbreken/iemand overvallen. Vandaar mijn conclusie: geen crisisprobleem maar een mafkees.

05-09-2014, 01:17
Zieke gast! Hoeveel barrieres moet je wel niet door kruisen om zo'n verschrikkelijke daad te plegen.
Eerst met een machete in het openbaar lopen.
Dan de intentie hebben om het op mensen te gebruiken
Vervolgens een oude weerloze dametje willen doden
Om daarna te kiezen voor de meest mensonterende wijze: onthoofding!

We live in a sick sick world!

05-09-2014, 01:20

Citaat door SidiAbid:
Zieke gast! Hoeveel barrieres moet je wel niet door kruisen om zo'n verschrikkelijke daad te plegen.
Eerst met een machete in het openbaar lopen.
Dan de intentie hebben om het op mensen te gebruiken
Vervolgens een oude weerloze dametje willen doden
Om daarna te kiezen voor de meest mensonterende wijze: onthoofding!

We live in a sick sick world!
Indiers hebben iets met machetes. Ik kan me wel plaatsjes herinneren van vroeger. Van die donkerkijkende Indiers met een tulband en hele zware wenkbrauwen en een machete; daar werd altijd vervaarlijk mee gezwaaid..

05-09-2014, 01:29



Citaat door Djeny:
Indiers hebben iets met machetes. Ik kan me wel plaatsjes herinneren van vroeger. Van die donkerkijkende Indiers met een tulband en hele zware wenkbrauwen en een machete; daar werd altijd vervaarlijk mee gezwaaid..
Was het een Indiër dan?
Moordende idioten heb je helaas in alle soorten en maten.

05-09-2014, 01:34

Citaat door SidiAbid:
Was het een Indiër dan?
Moordende idioten heb je helaas in alle soorten en maten.
Haha touche. Is ook zo we weten het niet..ik maakte dat er maar van in mn verbeelding.
Je adviseert me om dit weg te halen?

05-09-2014, 01:39

Citaat door Djeny:
Haha touche. Is ook zo we weten het niet..ik maakte dat er maar van in mn verbeelding.
Je adviseert me om dit weg te halen?
Uh...nee het is toch jouw fantasie. Daar heb je recht op


Maar je vertelde het zo overtuigend dat ik zoiets had van: "ow Djen heeft wat background info opgezocht"... dus mijn reactie was vanuit die invalshoek.


Een ieder weet dat jij dit niet verkeerd bedoelde

Pagina's : [1] 2 3 4