Bekijk volle/desktop versie : Drie arrestaties voor moord op Afrikaanse migrant in Marokko



Pagina's : [1] 2

03-09-2014, 13:43
Rechercheurs in Tanger hebben na onderzoek drie verdachten kunnen achterhalen die betrokken zijn geweest bij de moord op de jonge Senegalees.





Hij werd in de buurt Boukhalef gedood tijdens rellen tussen Marokkanen en illegale immigranten uit de Sub-Sahara. Charles Ndour was een paar weken in Marokko en hoopte de oversteek naar Spanje te kunnen maken. Tijdens de rellen werd hij echter dodelijk getroffen tijdens een steekpartij. Dat gebeurde na een ruzie tussen een Marokkaan en een immigrant.


De politie van Tanger heeft drie verdachten aangehouden. Zij zijn in voorlopige hechtenis geplaatst voordat ze zich moeten verantwoorden bij de rechter. Meerdere arrestaties worden niet uitgesloten. In de nacht van vrijdag op zaterdag braken rellen uit, een uiting van de vele frustraties onderling. In Boukhalef wonen veel illegale Afrikanen, in afwachting van hun vertrek naar Europa.


Criminaliteit komt dan ook vaak voor in een van de armste wijken van Tanger. De immigranten zoeken hun heil vaak in het kraken van woningen die leegstaan en eigendom zijn van Marokkanen in het buitenland. Na een woningkraak dienen de appartementen vaak als plaats voor prostitutie en de verkoop van alcohol.

03-09-2014, 14:21


Het echte verhaal staat er niet eens bij vermeld en de andere 4 doden zijn weggelaten omdat? Anyhow, mijn woord is geen bron dus ik hou mijn mond.

04-09-2014, 08:34
Ik ben een maand geleden daar geweest. Een jaar of drie gelden heb ik daar een appartement gekocht in dezelfde wijk waar het nu over gaat Boukhalef om precies te zijn waar de ellende is “ complexe Al Irfane” . Ik heb bewust deze omgeving gekozen, omdat het relatief rustiger is dan elders in Tanger en vlakbij het vliegveld, strand en bezienswaardigheden. Ik dacht dit keer daar rustig vakantie te gaan vieren met mijn gezin. Helaas bij aankomst herkende totaal niets meer van Marokko. Ik schok wel een beetje . Het leek wel of ik was belandt in Senegaal of Ghana en niet in Marokko. Maar goed ik ben geen racist en besef ook heel goed hoe moeilijk het kan zijn voor migranten in een vreemd land. Ik had meer medelijden met ze dan dat ik haatgevoelens heb. Bij het binnen treden van mijn appartement blijkt in eerst instantie dat er is geprobeerd in te breken, dat was duidelijk zichtbaar. Een buurvrouw heeft mij meteen aangesproken en gaf aan dat een paar weken geleden door “zwarte” – zo worden ze genoemd- is ingebroken bij de buren. Ik ben meteen de volgende verdieping gelopen en trof daar een grote ravage aan. Mijn god dacht ik- als ik geen extra zware deur had geplaats, dan was dit mij ook overkomen. De woning van de buren (uit belgie) is totaal verwoest. Alles is eruit gehaald en zelf de deurknoppen en Electra kabels. Ik kon wel huilen door wat ik zag. Die mensen hebben zoveel geïnvesteerd in de woning en dit is het resultaat van migrantenbeleid in Marokko . Maar goed buiten is er meer aan de hand in die wijk met de Afrikaanse mirganten, Ik ben ik niet lang gebleven in mijn eigen woning, Ik voelde mij niet veilig in die wijk. Het is in de straat komen en gaan van Afrikaanse migranten. Ze blijven je aandachtig bekijken als je je zien en bij je auto blijven ze staan en kijken door het raam of er iets van waarde ligt. Kortom ze zitten daar in groepjes in elke hoek van de straat in, maken veel lawaai en houden iedereen in de gaten, ze proberen je met man en macht te manipuleren met hun namaak handel of hun prostituee activiteiten (astarfollah). Het is een islamitische land –gahmdoelillah en gebedstijd zitten de moskeeën helemaal en dan krijg je deze rotzooi van je eigen regering . Als die Afrikaanse migranten de kans zien om je te bestelen dan doen ze dat zelf op klaarlichte dag, dat heb ik zelf gezien. Ik ben zeer en zeer teleurgesteld in dit nep-politieke beleid van Marokko. En dan lees ik dit bericht over rellen en moorden in die wijk. Vind je het gek!!! Hier vraag je toch om als land! Migranten , gelukszoekers opvangen doe je toch niet op zo’n manier. Helemaal aan hun lot overlaten en ze laten doen wat ze willen. Ik ben bang dat er meer van dit soort incidenten volgen in Tanger en ook andere steden.

05-09-2014, 02:30
ik gaf die kkapen altijd me wisselgeld ze stonden altijd bij aswak asalam in de ramadan nog hele tas vol met eten voor ze gehaald ze gaan die hele land verpesten boukhalf ik heb daar een apartementje van doha het is niet meer zoals het was jammer

05-09-2014, 03:22



Citaat door Spiggel:
Ik ben een maand geleden daar geweest. Een jaar of drie gelden heb ik daar een appartement gekocht in dezelfde wijk waar het nu over gaat Boukhalef om precies te zijn waar de ellende is “ complexe Al Irfane” . Ik heb bewust deze omgeving gekozen, omdat het relatief rustiger is dan elders in Tanger en vlakbij het vliegveld, strand en bezienswaardigheden. Ik dacht dit keer daar rustig vakantie te gaan vieren met mijn gezin. Helaas bij aankomst herkende totaal niets meer van Marokko. Ik schok wel een beetje . Het leek wel of ik was belandt in Senegaal of Ghana en niet in Marokko. Maar goed ik ben geen racist en besef ook heel goed hoe moeilijk het kan zijn voor migranten in een vreemd land. Ik had meer medelijden met ze dan dat ik haatgevoelens heb. Bij het binnen treden van mijn appartement blijkt in eerst instantie dat er is geprobeerd in te breken, dat was duidelijk zichtbaar. Een buurvrouw heeft mij meteen aangesproken en gaf aan dat een paar weken geleden door “zwarte” – zo worden ze genoemd- is ingebroken bij de buren. Ik ben meteen de volgende verdieping gelopen en trof daar een grote ravage aan. Mijn god dacht ik- als ik geen extra zware deur had geplaats, dan was dit mij ook overkomen. De woning van de buren (uit belgie) is totaal verwoest. Alles is eruit gehaald en zelf de deurknoppen en Electra kabels. Ik kon wel huilen door wat ik zag. Die mensen hebben zoveel geïnvesteerd in de woning en dit is het resultaat van migrantenbeleid in Marokko . Maar goed buiten is er meer aan de hand in die wijk met de Afrikaanse mirganten, Ik ben ik niet lang gebleven in mijn eigen woning, Ik voelde mij niet veilig in die wijk. Het is in de straat komen en gaan van Afrikaanse migranten. Ze blijven je aandachtig bekijken als je je zien en bij je auto blijven ze staan en kijken door het raam of er iets van waarde ligt. Kortom ze zitten daar in groepjes in elke hoek van de straat in, maken veel lawaai en houden iedereen in de gaten, ze proberen je met man en macht te manipuleren met hun namaak handel of hun prostituee activiteiten (astarfollah). Het is een islamitische land –gahmdoelillah en gebedstijd zitten de moskeeën helemaal en dan krijg je deze rotzooi van je eigen regering . Als die Afrikaanse migranten de kans zien om je te bestelen dan doen ze dat zelf op klaarlichte dag, dat heb ik zelf gezien. Ik ben zeer en zeer teleurgesteld in dit nep-politieke beleid van Marokko. En dan lees ik dit bericht over rellen en moorden in die wijk. Vind je het gek!!! Hier vraag je toch om als land! Migranten , gelukszoekers opvangen doe je toch niet op zo’n manier. Helemaal aan hun lot overlaten en ze laten doen wat ze willen. Ik ben bang dat er meer van dit soort incidenten volgen in Tanger en ook andere steden.
begrijp je nu hoe de Hollanders zich voelen /voelde in de Bijlmer bv,, en begrijp je nu hoe Hollanders zich voelen bv in Amsterdam west,,,,ze herkennen niets meer van Nederland en hebben het gevoel in marokko beland te zijn,,,,,,,,

05-09-2014, 03:24

Citaat door Ongelukkig...:
ik gaf die kkapen altijd me wisselgeld ze stonden altijd bij aswak asalam in de ramadan nog hele tas vol met eten voor ze gehaald ze gaan die hele land verpesten boukhalf ik heb daar een apartementje van doha het is niet meer zoals het was jammer
vele Hollanders zeggen dat Amsterdam west niet meer is zoals het was,,,,,.,.,, wij moeten dus begrijpen dat Hollanders bang zijn en teleurgesteld zijn

05-09-2014, 07:59
TANGER1977... dat is appels met peren vergelijken. Dat zijn totaal twee verschillende werelden. De eerste generatie Marokkanen zijn 40 of 50 jaar gelden legaal als gastarbeiders hier naar Nederland gekomen en wij als gevolg van de daaropvolgende gezinshereniging zijn naar Nederland gebracht. Ons kinderen zijn hier geboren en zullen dit land denk ik nooit verlaten, tenzij zij elders nog beter kunnen hebben. Marokkanen wonen dus al generaties in Nederland. Ons ouders hebben keihard in fabrieken en in agrarische sector gewerkt om jou en mij een toekomst te bieden. Bij de meeste Marokkanen is dit ook geslaagd, kijk maar om je heen. De meeste Marokkanen zijn in de Nederlandse samenleving actief participerende burgers (zowel in de politiek als in bedrijfsleven). De meeste van ons ouders waren analfabeet en “Ja-knikkers” en waren daarom bij hun komst in Nederland heel erg geliefd bij de meeste Nederlanders, ons ouders zijn naïef en doorzetters in voor- en tegenspoed. Hoe zij het aanpakken als twintiger in een vreemde land met maar één koffer in je hand en je kent daar niemand en weet de weg niet . dit is wat ons ouders hebben meegemaakt . Mijn vader woonde en werkte bij een Nederlanders gezin in het Westland en heeft nooit tweedeling of racisme ondervonden.

Dat er problemen zijn met de huidige Marokkaanse jeugd (nota bene hier geboren – kennen niet de Marokkaanse taal en gewoontes) is gevolg van verschillende factoren. Bovendien zijn deze problemen absoluut niet gerelateerd aan de Marokkaanse cultuur. Kortom het zijn Nederlanders en het is een Nederlandse probleem, zoals er dus ook problemen zijn met Nederlandse autochtone jeugd of de Antilliaanse jeugd. dus die problemen die je aanhaalt met Bijlmer en Amsterdam west is absoluut niet vergelijkbaar met de Afrikaanse migranten in Marokko. De problemen in Marokko zijn veel malen groter. Ten eerste Marokko is (nog) niet in staat om migranten toestroom aan te kunnen. Dat land heeft heel veel sociale en maatschappelijk problemen met eigen volk. Als het anders was dan waren ons ouders in de jaren 60 en 70 in hun eigen land gebleven. De Marokkaanse overheid kan niet eigen volk voeden en verzorgen laat staan Afrikaanse migranten. Ten tweede de Afrikaanse migranten worden daar totaal aan hun lot overgelaten met alle gevolgen van dien (prostitutie en illegale handel). Ze hebben maar één doel en dat dat is de Europese vasteland bereiken ten koste van alles. In Marokko is het voor hun overleven en zoveel mogelijk geld maken voor de oversteek waar ze jaren over dromen en dat doen ze door de Marokkanen te bestelen en waar het kan huizen inbreken die niet bewoont zijn. Ze hebben totaal geen liefde en respect voor het land. Ik begrijp niet waar Marokko dit doet. Het is een vies politiek spel tussen Marokko en de Europese unie en wis zijn het slachtoffer ?
Ze moeten gewoon van andermans spullen en bezit afblijven.
Als er meer mensen die de problemen ondervinden in Bouhalef , dan zou ik ze graag contacteren. Ik wil hiervoor een officiële klacht in willen indienen bij de Marokkaanse Ambassade het Marokkaanse consulaat en bij het ministerie van Marokkanen in het buitenland.
Voor contact kun je mailen naar wizara1@gmail.com

05-09-2014, 10:22
Dus omdat jouw wijk vol zit met asielzoekers en er bij je buren ingebroken is, zijn ze nu allemaal criminelen en pooiers. Je kan zo bij de Marokkaanse pvv aanmelden en eventueel bij de 7alla9 een peroxide spoeling vragen. Tfou wat een racisten daar in Tanger.

©®™

05-09-2014, 10:26

Citaat door Ongelukkig...:
ik gaf die kkapen altijd me wisselgeld ze stonden altijd bij aswak asalam in de ramadan nog hele tas vol met eten voor ze gehaald ze gaan die hele land verpesten boukhalf ik heb daar een apartementje van doha het is niet meer zoals het was jammer
Zo praatte m'n opa als hij weer eens in Amsterdam West was geweest.

05-09-2014, 11:24
WorldFamous77... ten eerste het zijn geen asielzoekers, maar gelukzoekers. Ze zijn niet in Marokko vanwege hun veiligheid. Je moet weten waar het over gaat en als jij zelf niet de last ondervonden hebt dan kun niet zomaar een oordeel over vellen. Er zijn genoeg incidenten geweest in Tanger en ook in andere steden. Een vrouw die op klaarlichte in haar buik met een mes is gestoken omdat ze kort daarvoor bij betaalautomaat geld gepind heeft. Het zal maar iemand van je familie zijn of je echtgenoot. Ten tweede het is niet omdat die wijk vol en alleen vanwege het incident bij mijn buren. Het is een algehele probleem in Marokko. Die migranten zitten daar gevangen in hun eigen wereld zonder perspectief. De Marokkanen zullen en geven hun geen werk (die zij amper voor zichzelf hebben). Het zijn geen ouderen of gezinnen.. het zijn jonge mannen en vrouwen met maar één droom en dat is Europa bereiken ten kostte van Marokko en de grootste slachtoffers zijn de Marokkanen in het buitenland. Heb je je weleens afgevraagd hoe het voelt als er is ingebroken in je huis, geloof me nou dat wil je echt niet meemaken, je durft dat huis niet meer in te wonen. Het is makkelijk praten zonder de realiteit onder ogen te kunnen zien. Als de Trent zo doorzet in Marokko dan vrees ik voor het ergste.

05-09-2014, 11:37
erg apart dat hier mensen het over apen en negers hebben op een manier die zelfs wilders nog niet over de marokkanen in de mond zou nemen

05-09-2014, 11:43
Trolololo... ik weet niet waar je die woorden leest? maar wat ik apart en belediging vind is wel dat er continu een vergelijking wordt gemaakt met de Marokkanen hier in NL en de Afrikaanse migranten in Marokko.

05-09-2014, 11:44



Citaat door Spiggel:
Trolololo... ik weet niet waar je die woorden leest? maar wat ik apart en belediging vind is wel dat er continu een vergelijking wordt gemaakt met de Marokkanen hier in NL en de Afrikaanse migranten in Marokko.
racisme is racisme jij racist
of het nu hier gebeurt of op de maan maakt niks uit

05-09-2014, 12:30
Trolololo of wie je dan ook bent.. wellicht iets voor jou aangezien je niet de definitie van racisme kent http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme. en hopelijk overkomt jou wat mij en anderen is overkomen inshallah. Jij maakt mij uit voor een racist terwijl ik dat niet ben!! negativiteit over Marokkanen hier in NL en de diep gewortelde slachtofferrol in jou sluit jou van alle realiteit. Je bent gewoon een losser van de NL samenleving die gefaald heeft en die geen onderscheid kan maken tussen mensen die iets zijn en mensen die iets doen. In jou belevingswereld is elke Nederlander een Racist en daarom bereiken zulke walgelijke personen als jou niets. Zodra een discussie gaat over onderwerpen als deze beginnen zulke personen als jou over etniciteit en maken vergelijkingen die totaal niets met elkaar te maken hebben.

07-09-2014, 16:54
yeah fuck blacks monkeys

Pagina's : [1] 2