Bekijk volle/desktop versie : Ik heb een vrouw ontmoet met wie ik misschien ga trouwen.



02-09-2014, 01:09
Maar ze wil dus dat ik haar leer koken. Ik sta er wel voor open, maar vind het eerlijk gezegd niet echt opwindend.

Gelukkig compenseert ze het met een uiterlijk waar je U tegen zegt. Tóch vrees ik dat haar tekortkoming in de keuken later zal leiden naar een scheiding.

Wat zouden jullie doen, losers?

02-09-2014, 01:11


Een vrouw die niet kan koken is geen vrouw,

02-09-2014, 01:13

Citaat door Nehnehthee:
Een vrouw die niet kan koken is geen vrouw,
Een halve vrouw klinkt aannemelijker.

02-09-2014, 01:14
Koken is kinderspel. Alleen snap ik niet waarom jij het haar zou moeten leren? Je gaat vast niet morgen trouwen. Een effortje, en ze kan tegen dan goede maaltijden op tafel leggen.

02-09-2014, 01:16



Citaat door Marokkaantje001:
Koken is kinderspel. Alleen snap ik niet waarom jij het haar zou moeten leren? Je gaat vast niet morgen trouwen. Een effortje, en ze kan tegen dan goede maaltijden op tafel leggen.
Kinderspel zeg je? Mee eens. Toch vind ik 't bizar dat veel vrouwen weinig lekkers kunnen klaarmaken ondanks dat ze al jaren in de keuken staan te pruttelen.

02-09-2014, 02:03
Eerste wat ik dacht, sheize kan niet koken en ben ook nog lelijk

Maar waarom zou het tot een scheiding moeten leiden?
Ze gaat heus wel leren normaal maaltijd op tafel te zetten. Al snap ik niet waarom je zou scheiden als ze dit zou kunnen.

02-09-2014, 02:30

Citaat door Reistzndrmahram:

Meskiena, vond je mijn opmerking zo gemeen..


Als je zoveel hersencellen zou hebben als dat je plaatjes paraat hebt zou ik je benijden.