Bekijk volle/desktop versie : Wie van jullie heeft mij vervloekt?!!?!?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

01-09-2014, 16:53
Vanaf twee duur ben ik buiten aan het rondzwerven met mijn kind. Huissleutels heb ik thuis gelaten in het slot. Telefoon was leeg. Had geen cent op zak. Nadat een neer van mijn man mij geld gaf, ging ik op zoek naar een oplader om mijn telefoon op te laden. Daarna een cafeetje waar ik rustig kon wachten. Ondertussen heeft de kleine ontzettend buikpijn en diarree. Nu wacht ik voor de deur op de slotenmaker terwijl mijn kleine hele tijd roept 'ik moet nu echt poepen'.

01-09-2014, 16:57


Je kind moet poepen, en jij opent rustig een topic? kijk even of je ergens een toilet kan downloaden

01-09-2014, 16:57
Is er geen wc in dat cafeetje?


Haha, op zulke momenten kun je jezelf echt killen.
Ik was lange tijd geleden buiten opgesloten. Het sneeuwde. Mijn moeder kwam laat van werk, mijn telefoon was leeg. De buurman was er niet. Ik woon in the middle of nowhere.
Ik ben buiten gaan zitten, en heb gehuild van de kou, geplast in mijn broek. Toen mijn moeder uiteindelijk aankwam, was ik helemaal onderkoeld, stonk naar pipi. Gaven ze me ook nog het advies om een warme douche te gaan nemen.. Nou, je kan al raden wat een warme douche doet met een ijskoud lichaam.

01-09-2014, 17:00
Ik ben inmiddels voor de deur aan het wachten op een slotenmaker. Waar moet mijn kind poepen, die vent kan elk moment hier zijn. En ik zit niet bepaald rustig een topic te openen.

01-09-2014, 17:02



Citaat door Marokkaantje001:
Is er geen wc in dat cafeetje?


Haha, op zulke momenten kun je jezelf echt killen.
Ik was lange tijd geleden buiten opgesloten. Het sneeuwde. Mijn moeder kwam laat van werk, mijn telefoon was leeg. De buurman was er niet. Ik woon in the middle of nowhere.
Ik ben buiten gaan zitten, en heb gehuild van de kou, geplast in mijn broek. Toen mijn moeder uiteindelijk aankwam, was ik helemaal onderkoeld, stonk naar pipi. Gaven ze me ook nog het advies om een warme douche te gaan nemen.. Nou, je kan al raden wat een warme douche doet met een ijskoud lichaam.


Ja dat is echt heel erg. Ik haat mijn leven op dit moment.

01-09-2014, 17:09
Ik wacht nog steeds.

01-09-2014, 17:14
Ik vind dat altijd zo erg. Als ik in de buurt was had ik je geholpen. Ik weet wat het is om buiten rond te zwerven met je kind met sleutelpech.

01-09-2014, 17:16
Je man is hij niet in de buurt? Hij kan gewoon met zijn sleutels open maken. Hadden we ook meegemaakt en me vader kwam toen met zijn sleutels en het ging gewoon open.

Oh je telefoon is leeg, ga even naar de buren. Je kent vast je man zijn nummer uit je hoofd of niet?

01-09-2014, 17:20
Erg!
Ik hoop dat die slotenmaker er gauw is!


Ik heb keer meegemaakt dat ik thuis opgesloten was op het toilet. Slot ging kapot en daar zat ik vast.
Mijn dochtertje geroepen en met veel geduld haar uitgelegd dat ze telefoon moest pakken en papa moest bellen
was een heel karwei, zie een klein kind maar uit te leggen hoe ze een telefoon moet ontgrendelen en dan pincode intoetsen en dan zoeken naar het nr

01-09-2014, 17:27
en ondertussen een topic erover openen

01-09-2014, 17:33
Ik had een keer een etentje, liet de pan op laag pitje en dacht ff naar de winkel te snellen. Had de verkeerde sleutelbos gepakt en bij terugkomst stonden de gasten buiten en ik kon er niet in. Heb uiteindelijk een gat in de deur moeten boren want heb geen glas in de voordeur, anders had ik het kapotgeslagen. Was op een zondag. Zal ik nooit meer vergeten.. Hoop dat die man snel komt.

01-09-2014, 17:34
Kan je kind niet even bij de buren naar het toilet.

01-09-2014, 18:01


Bel bij de buren aan dan...

01-09-2014, 18:42
Nee mijn telefoon is inmiddels opgeladen, maar mijn is in België. Duurt dus wel uren voordat hij hier is. De deur gaat niet altijd open als er een steutel in het slot zit.

Xaviera I know :-((. Wel lief van je.

01-09-2014, 18:43
Fucking hell!!!!!!! Ik wacht nog steeds. Ben inmiddels bij de buren.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12