Bekijk volle/desktop versie : Man opgepakt voor mishandelen baby



Pagina's : [1] 2

29-08-2014, 13:12
De politie heeft woensdag een 26-jarige man uit het Brabantse Asten opgepakt voor het mishandelen van zijn zeven maanden oude zoontje.





Het jongetje zou onder meer zijn geslagen. Hoe hij eraan toe is, is niet bekendgemaakt. Het incident gebeurde in de woning van de vriendin van de Brabander in Helmond. De vrouw sloeg vervolgens alarm. De politie onderzoekt wat zich precies heeft afgespeeld. De man blijft voorlopig vastzitten.

29-08-2014, 13:47


Geloof mij nou maar, daar is hij niet veilig met al die bajesklanten


29-08-2014, 13:51
Die gozer heeft zelf een pak rammel nodig.amchoem


29-08-2014, 14:12
Neeeee, wat een klootzak. Hoe moet die baby zich hebben gevoeld


29-08-2014, 14:16


Walgelijk figuur

30-08-2014, 06:15
ik walg van zulke idioten! en ik walg van zulke nieuws! dat zulke nieuws gewoon waar zijn! tfoeeeeeeeeeeeeee! ;(

30-08-2014, 08:10
laffe zak een......een onschuldige baby slaan ....ik hoop dat ze hem total los slaan in de bajes echt .....zodat hij nooit van zijn miezerige leven een kind gaat aanraken ....

30-08-2014, 08:17

Citaat door Redactie:
De politie heeft woensdag een 26-jarige man uit het Brabantse Asten opgepakt voor het mishandelen van zijn zeven maanden oude zoontje.





Het jongetje zou onder meer zijn geslagen. Hoe hij eraan toe is, is niet bekendgemaakt. Het incident gebeurde in de woning van de vriendin van de Brabander in Helmond. De vrouw sloeg vervolgens alarm. De politie onderzoekt wat zich precies heeft afgespeeld. De man blijft voorlopig vastzitten.
Wat een idioot die man, bah

31-08-2014, 21:37
reed ie op een scooter
kwam die uit noord Afrika
had ie een bontkraag

31-08-2014, 21:42

Citaat door arab_hier:
reed ie op een scooter
kwam die uit noord Afrika
had ie een bontkraag
antwoorden op je vragen zijn

Nee
Nee
Nee

hmmm wat zal het zijn hè .....

en thanks voor je puntje lief van je maar ik vind het klote dat ik jou niks kan geven ...maar jij wel heel snel hmmm
sokran bleu eyes

31-08-2014, 21:52

Citaat door soraya28:
antwoorden op je vragen zijn

Nee
Nee
Nee

hmmm wat zal het zijn hè .....

en thanks voor je puntje lief van je maar ik vind het klote dat ik jou niks kan geven ...maar jij wel heel snel hmmm
sokran bleu eyes
alle antwoorden goed je hebt een cadeaubon gewonnen

ik gok op binnenlander..........

geeft niks youre welcome......

31-08-2014, 21:55

Citaat door arab_hier:
alle antwoorden goed je hebt een cadeaubon gewonnen

ik gok op binnenlander..........

geeft niks youre welcome......
en hoeveel is die cadeaubon be3da waard

thanks anyway; )

31-08-2014, 21:59



Citaat door Redactie:
De politie heeft woensdag een 26-jarige man uit het Brabantse Asten opgepakt voor het mishandelen van zijn zeven maanden oude zoontje.





Het jongetje zou onder meer zijn geslagen. Hoe hij eraan toe is, is niet bekendgemaakt. Het incident gebeurde in de woning van de vriendin van de Brabander in Helmond. De vrouw sloeg vervolgens alarm. De politie onderzoekt wat zich precies heeft afgespeeld. De man blijft voorlopig vastzitten.



Hij blijft ' voorlopig' vastzitten? En dan?

Ik had van de week een kind van die leeftijd in mijn armen, te bedenken dat je een hulpeloos kind slaat. . . .de man is ziek!

31-08-2014, 22:05
hebben ze nu ineens een andere vorm van ""mishandeling" gevonden?

31-08-2014, 22:08
26 jaar, niet lang geleden nog zelf een kind geweest. Wat maakt zo'n man zo boos om een baby te mishandelen?

Pagina's : [1] 2