Bekijk volle/desktop versie : Sporten tijdens zwangerschap.



Pagina's : [1] 2 3

28-08-2014, 18:10
Salaam aleikom dames,

Ik vroeg me gewoon af of er hier iemand sport tijdens haar zwangerschap?

28-08-2014, 20:43


Ik heb het overwogen, maar doe het toch niet. Toch ben ik bang dat het niet goed is (cardio, hardlopen, spinnen). Wandelen kan denk ik geen kwaad.
Als de kleine er is wordt het cold-turkey afvallen + waist shaper corset aanschaffen. Schijnt jaren met succes gebruikt te worden in Colombia

http://www.waistshaperuk.com

28-08-2014, 21:01

Citaat door Beambte:
Ik heb het overwogen, maar doe het toch niet. Toch ben ik bang dat het niet goed is (cardio, hardlopen, spinnen). Wandelen kan denk ik geen kwaad.
Als de kleine er is wordt het cold-turkey afvallen + waist shaper corset aanschaffen. Schijnt jaren met succes gebruikt te worden in Colombia

http://www.waistshaperuk.com
oo oke nooit van gehoord? is het een soort korset? Waar kan je et kopen? groetjes

28-08-2014, 21:15

Citaat door happinesss:
oo oke nooit van gehoord? is het een soort korset? Waar kan je et kopen? groetjes
ja het is een korset, je begint met de buitenste haakjes en naarmate de weken voorbij gaan sluit je m strakker bij de tweede haakjes. Je koopt altijd een of meerdere maten kleiner dan je maat die je in het begin hebt...

Hier kun je m o.a kopen
http://www.lovire.nl/Webwinkel-Category-3816991/Waist%20Shapers.html

29-08-2014, 05:38


Wat houd die dieet of sport in dames?

29-08-2014, 19:24
wat ik kan aanraden dames:
val niet te vlug af na de bevalling want dat zorgt voor slappe borsten, slappe buik
eet gewoon gezond en beweeg of sport zodat je geleidelijk afvalt en zo heb je minder kans op slappe borsten of buik.

29-08-2014, 19:30

Citaat door Beambte:
Ik heb het overwogen, maar doe het toch niet. Toch ben ik bang dat het niet goed is (cardio, hardlopen, spinnen). Wandelen kan denk ik geen kwaad.
Als de kleine er is wordt het cold-turkey afvallen + waist shaper corset aanschaffen. Schijnt jaren met succes gebruikt te worden in Colombia

http://www.waistshaperuk.com
oh van dat korset heb ik gezien dat ook beroemdheden het doen.
En van het sporten durf ik ook eigenlijk niet.
Ik ben denk ik niet zwanger maar ik dacht er opeens aan..

29-08-2014, 21:55
Ik wil heel graag sporten, heb dit altijd gedaan met tussen pauzes alleen ben bang dat ik allerlei complicaties krijg want ik merk nu al (16 weken zwanger) dat ik last krijg van mijn benen als ik teveel heb gelopen. Dus weet niet of het nu verstandig is om te gaan sporten

30-08-2014, 08:19
Ik ga beginnen met sport ik ben zoveel aangekomen na bevalling en ik moet nog 5 kg kwijt dan is alles er af. (na 8 maanden).

En als ik volg x zwanger ben insch allah in de toekomst dan doe ik het echt nooit meer. Ik moet nu echt sporten om sneller die 5 kg af te krijgen en dan ga ik echt sporten en als t niet gaat thuis een cross trainer, want ik wil nooit meer 25 kg aankomen. Het is zo erg en het gaat zo langzaam. Ben wel veel afgevallen maar niet tevreden.

30-08-2014, 10:00

Citaat door orientelqueen:
Ik ga beginnen met sport ik ben zoveel aangekomen na bevalling en ik moet nog 5 kg kwijt dan is alles er af. (na 8 maanden).

En als ik volg x zwanger ben insch allah in de toekomst dan doe ik het echt nooit meer. Ik moet nu echt sporten om sneller die 5 kg af te krijgen en dan ga ik echt sporten en als t niet gaat thuis een cross trainer, want ik wil nooit meer 25 kg aankomen. Het is zo erg en het gaat zo langzaam. Ben wel veel afgevallen maar niet tevreden.
jah knsap je wel..
tijdens de zwangerschap besef je niet dat je die kilo's er weer af moet krijgen..
Bij mijn 2de zwangerschap kwam ik ook 25 kilo aan. ik at ECHT ALLES.; echt een dier gewoon.
Het was er na een paar maandjes af door op het eten te letten maar het was echt lastig..
De eerstte kwam ik niet veel aan.. was na de bevalling 3 kilo boven mn gewoon gewicht..
maar volgende x beter in sha allah..

30-08-2014, 10:01

Citaat door alleswatjewilt:
Ik wil heel graag sporten, heb dit altijd gedaan met tussen pauzes alleen ben bang dat ik allerlei complicaties krijg want ik merk nu al (16 weken zwanger) dat ik last krijg van mijn benen als ik teveel heb gelopen. Dus weet niet of het nu verstandig is om te gaan sporten
ik zou niet durven lopen .

Als je er last van krijgt kan je mss iets anders van sport doen?
fietsen ofzo?

31-08-2014, 16:33

Citaat door Beambte:
Ik heb het overwogen, maar doe het toch niet. Toch ben ik bang dat het niet goed is (cardio, hardlopen, spinnen). Wandelen kan denk ik geen kwaad.
Als de kleine er is wordt het cold-turkey afvallen + waist shaper corset aanschaffen. Schijnt jaren met succes gebruikt te worden in Colombia

http://www.waistshaperuk.com
Je kan ook gewoon buik and gebruiken helpt ook echt

14-04-2015, 16:25


Was al op zoek naar zo'n topic..lees echt gewoon 9 van de 10 keer dat men stopt..snap niet waarom eigenlijk

het is juist goed voor jou en de ongeboren baby. Vraag me af of ik de enige ben die gewoon nog actief sport. Gewichten tilt etc.

Over gewichten/krachttraining verschillen de meningen wel, tenminste het is wel goed voor je juist ook tijdens de zwangerschap. Maar tot wanneer.. lees op sommige sites dat het afgeraden wordt de laatste 3 maanden. VK zelf zegt weer van niet, dat als je t gewend bent je gewoon door kan gaan maar niet zo intensief.

Nog iemand die sport?

19-04-2015, 09:43
Eigenlijk sport ik niet.. ik fiets wel alle dagen maar dat is het.. op het werk neem ik meestal de trap..is tot 4hoog.. maar naar boven gaan is vermoeiender dan naar beneden..

19-04-2015, 10:14
Je kan gewoon sporten tijdens je zwangerschap maar je moet het ook hebben gedaan voor je zwangerschap. Niet dat je alleen tijdens je zwangerschap gaat sporten. Natuurlijk zullen sommige dingen iets moeilijker zijn om te doen en lastiger maar het is belangrijk dat je naar je lichaam luistert. Als je iets niet meer kan wat je voorheen wel deed moet je het ook niet doen.

Verder ben ik ook veel aangekomen en ik zit op 28 weken. Baal als een stekker maar goed wat gebeurd is, is gebeurd. Na de zwangerschap hard tegen aan inchallah!

Pagina's : [1] 2 3