Bekijk volle/desktop versie : machtsmisbruik



11-03-2005, 22:01
we zien vaak in verschillende relaties , zowel voorhuwelijkse als huwelijken dat ^


de mannen hun positie als man misbruiken, ze gebruiken hun macht en hun fysieke krachten om boven de vrouw uit te steken


en aan de andere kant heb je ook vrouwen die dat doen, hun gevoeligheid zal botvieren, en zo krijgen zij gelijk in al wat ze willen


wie geeft er toe dat hij of zij hun 'gave' msibruiken om hun gelijk te krijgen en inj welke situatie


ik geef eerlijk toe dat ik heel gemakkelijk tranen kan oproepen, en dat werkt in mijn voordeel, vb als ik doe alsof ik gekwetst ben

11-03-2005, 22:05



Citaat door mazhar:



ik geef eerlijk toe dat ik heel gemakkelijk tranen kan oproepen, en dat werkt in mijn voordeel, vb als ik doe alsof ik gekwetst ben
Jij stoute meid




11-03-2005, 22:11
das enkel als ik weet dak gelijk heb, en die jongens doen koppig en blijven doen alsof zij gelij khebben


dan :traan: je doet altijd zo smerig tegen mij , ik kan enkel mijn eigen zijn, waaro mdoe je zo


dan zie je die jongens zo doen


11-03-2005, 22:15
& die trappen daarin? jongens toch




11-03-2005, 22:17


ben'n gode actrice


graphje maar

subeit denken die hier dak shi b&tch ben ofzo of denken ze da al

11-03-2005, 22:23
zullen we het vrage, wa ze van je vinde?






11-03-2005, 22:27
nee, das te" confronterend

11-03-2005, 22:45
een man gebruikt zijn macht niet weer iets stoms van de maroc die denkt niet na ga de islam maar goed door nemen

11-03-2005, 23:43

Citaat door PASS-BY-ONE:
een man gebruikt zijn macht niet weer iets stoms van de maroc die denkt niet na ga de islam maar goed door nemen
hoeso misbruikt de man volgens jou zijn macht niet?

en denk je dat de vrouw dat wel doet?

11-03-2005, 23:50
een man misbruikt zijn macht wel, zonder dat hij het weet meestal

12-03-2005, 00:29

Citaat door mazhar:
een man misbruikt zijn macht wel, zonder dat hij het weet meestal
denk je dat of weet je dat zeker?

12-03-2005, 15:21

Citaat door mazhar:
een man misbruikt zijn macht wel, zonder dat hij het weet meestal
Een man weet dat altijd.
Anders zou hij het niet doen.

Dat noem ik trouwens geen man, maar een mietje zonder hersens

12-03-2005, 22:04


een man staat fysiek sterker dan een vrouw, wanneer hij aanvoelt dat zijn vrouw sterker is op een ander gebied, dan kan hij zich bedreigd voelen, dat heb ik gemerkt, in 8/10 gevallen van agressieve mannen is het omat hun vrouw beter hun gevoelens uiten, beter kunnen praten, de man voelt zich in de hoek gereven en weet neit wat te doen, kan zijn gevoelens niet uiten, onwetendheid wordt machteloosheid,machteloosheid vertaalt zich naar agressie

agressie is in mijn ogen altijd een gevolg van machteloosheid, het gevoel dat ze hebben als ze zich niet aan een bepaalde discipline, een bepaalde maatstaf kunnen houden

daarmee spreek ik verkeerde daden niet goed

12-03-2005, 22:07
De vrouw is zich bewust van haar emotionele vaardigheden, ze kan aanvoelen of iemand zich goed voelt of niet, ze gebruikt ahar eigen gevoeligheid om andermands sympathie te winnen.

Tranen is een van de krachtigste psychologische wapens en elke vrouw weet ze goed te gebruiken, nog een van de machtige psychologische wapens, is het typische pruilmondje