Bekijk volle/desktop versie : Chaos bij Real Madrid



Pagina's : [1] 2

26-08-2014, 18:20
Arbeloa wil vertrekken, gister werd tie uitgefloten omdat hij ruzie heeft met Iker. Iker is toch iets populairder dan Arbeloa.

Hoopelijk haal real een normale rechtsback want sinds Salgado hebben ze die niet gehad.

Ook gaan er geruchten dat ze falcao of reus Willen halen met t geld van Angel

26-08-2014, 18:22


Carvajal is een redelijk goede rechtsback, toch?

26-08-2014, 18:30

Citaat door 2912:
Carvajal is een redelijk goede rechtsback, toch?
als dat de rechtsback moet zijn voor real de komende jaren houd ik me hart vast. Blind paard die op en neer rent onnodige overtredingen maakt en dramatische voorzetten levert

Real heeft nacho en Diego llorente pakken gewoon die bal af en spelen m naar een speler met een wit shirt

26-08-2014, 18:41

Citaat door realmadridno1:
Arbeloa wil vertrekken, gister werd tie uitgefloten omdat hij ruzie heeft met Iker. Iker is toch iets populairder dan Arbeloa.

Hoopelijk haal real een normale rechtsback want sinds Salgado hebben ze die niet gehad.

Ook gaan er geruchten dat ze falcao of reus Willen halen met t geld van Angel
julie worden 4de of 5de gewoon énorm veel kwaliteit, ingelevert met Di Maria James is een drol Ronaldo geen nivo bale zijn nivo is ook gezakt ronduit schandalig voor half miliard

26-08-2014, 18:43



Citaat door realmadridno1:
Arbeloa wil vertrekken, gister werd tie uitgefloten omdat hij ruzie heeft met Iker. Iker is toch iets populairder dan Arbeloa.

Hoopelijk haal real een normale rechtsback want sinds Salgado hebben ze die niet gehad.

Ook gaan er geruchten dat ze falcao of reus Willen halen met t geld van Angel
Wtf zoek ze nu al een vervanger voor James?

26-08-2014, 18:44
di maria was toch de driving force van real

je ziet nu dat ze met kroos, james en modric spelen, maar geen van hun heeft die dribbel en snelheid in zich om chaos te creeeren voorin, het zijn allemaal dezelfde types: pasers.. di maria bracht wat speciaals

echt jammer dat real hem zo behandelde .. die man moet je salaris geven van 10 miljoen .. en niet james meer geven dan hij

perez is soms echt een megool

26-08-2014, 20:16
Di Maria officieel weg bij Real, tering dom van beide. Alsof ManU wat gaat klaren komende seizoenen

26-08-2014, 21:11

Citaat door abdel_15:
Di Maria officieel weg bij Real, tering dom van beide. Alsof ManU wat gaat klaren komende seizoenen
hoe is dit dom van united?

k zie nog steeds geen spits bij arsenal?

26-08-2014, 21:17

Citaat door Cllash:
hoe is dit dom van united?

k zie nog steeds geen spits bij arsenal?
Van Real en Di Maria.

Ik weet, zei al vorig seizoen januari geen spits geen kampioen. Nu is Giroud lang geblesseerd misschien dat hij nu iemand haalt

26-08-2014, 21:22

Citaat door abdel_15:
Van Real en Di Maria.

Ik weet, zei al vorig seizoen januari geen spits geen kampioen. Nu is Giroud lang geblesseerd misschien dat hij nu iemand haalt
di maria wou salarisverhoging, hij wou 8 mil netto per jaar verdienen, hij krijgt nu 3 ... madrid zei hier heb je 6

onthou hij was hun beste speler afgelopen jaar

komt james rodriguez binnen geven ze hem 7 mil netto

ze3ma jij zou niet weggaan

ronaldo geven ze zonder te zeuren 20 mil netto

26-08-2014, 21:28

Citaat door Cllash:
di maria wou salarisverhoging, hij wou 8 mil netto per jaar verdienen, hij krijgt nu 3 ... madrid zei hier heb je 6

onthou hij was hun beste speler afgelopen jaar

komt james rodriguez binnen geven ze hem 7 mil netto

ze3ma jij zou niet weggaan

ronaldo geven ze zonder te zeuren 20 mil netto
Ja daarom zeg ik dom van Real, zou hem blind 15 geven.

Hij kon beter naar PSG gaan dan of een andere club

26-08-2014, 21:31
united is mooiere club dan die verotte psg man .. wie wil nou niet voor united spelen

26-08-2014, 21:32


Arbeloa heeft het goed gedaan bij Real. Ik vond hem met name verdedigend vaak ijzersterk spelen. Aanvallend had hij natuurlijk niks in te brengen.

Zeer onderschatte speler.

26-08-2014, 21:41

Citaat door Cllash:
united is mooiere club dan die verotte psg man .. wie wil nou niet voor united spelen
Vind van niet, voetbal dat ze daar spelen spreekt mij gewoon niet aan.

26-08-2014, 22:05
Madred kampt al jaren met zwakke backs. Na carlos en salgado is er geen vooruitgang geboekt

Pagina's : [1] 2