Bekijk volle/desktop versie : Ronselverdachte (18) moet mogelijk land uit



Pagina's : [1] 2 3 4

26-08-2014, 07:16
Ronselverdachte (18) moet mogelijk land uit


DEN HAAG -
De 18-jarige Marokkaans-Nederlandse jihadist Oussama C., die vastzit op verdenking van ronselpraktijken, wordt mogelijk Nederland uitgezet.
Bronnen rond het onderzoek zeggen dat de overheid afkoerst op uitzetting van de jihadist, die de Marokkaanse nationaliteit heeft.
Oussama C. wordt verdacht van het rekruteren voor de gewapende strijd in Syrië, het opruien tot een terroristisch misdrijf en het bezitten en verspreiden van tot terreur opruiende geschriften. Ook wordt hij verdacht van ’voorbereidingshandelingen’ tot deelname aan de jihad in Syrië onder de vlag van een terroristische organisatie.

Harde kern
Op internet noemt de Marokkaanse Hagenaar zichzelf Abou Yazeed. C. maakte deel uit van de Haagse harde kern van ISIS-aanhangers, die de jihad verheerlijken en openlijk sympathie betuigen aan de ’Islamitische Staat’ in Irak en Syrië. ’Yazeed’ was actief in de Schilderswijk en Transvaalkwartier in Den Haag. Ook op sociale media was Oussama C. extreem actief in het uitdragen van zijn gewelddadige ideeën.
Zijn advocaat Michiel Pestman weigert vragen over zijn cliënt te beantwoorden. Justitie zegt formeel niets van doen te hebben met uitzettingen, die een zaak zijn voor de IND.

Bron:http://www.telegraaf.nl/binnenland/23005791/___Ronselaar_moet_land_uit___.html

26-08-2014, 07:17


Volkomen mee eens, die man heeft niks in Nederland te zoeken.
Ik begrijp sowieso niet wat hij nog in Nederland deed...

Hoop dat ze hem in Marokko nog zullen aanpakken.

26-08-2014, 08:50
Goed plan, er zitten vast voordelen aan 2 paspoorten maar blijkbaar ook nadelen.
Marokko lijkt ze ook aan te pakken dus zou mooi zijn.

26-08-2014, 08:52
Moeten de zionistische ronselaars ook het land uit ?

26-08-2014, 09:06


foto


26-08-2014, 09:11
Dan wel ook zo consequent zijn om joodse en Koerdische strijders en ronselaars het land uit te schoppen. Ik heb het vermoeden dat Nederland wederom met twee standaarden gaat meten.

26-08-2014, 09:19
Wees gewoon anti moslim dan mag je je aansluiten bij welke groep dan ook.

26-08-2014, 09:21

Citaat door AbouRfissa:
Wees gewoon anti moslim dan mag je je aansluiten bij welke groep dan ook.
Daar lijkt het wel op...

26-08-2014, 09:36
Land uitzetten zal niet helpen.
Men verschuift het naar een ander land.
Wil je als Land zoiets aanpakken dan hoor je daar een speciaal traject voor te starten (in eigen land).
Ga in gesprek kijk /luister waarom men bepaalde dingen wilt doen. Informatie die je daaruit krijgt is belangrijk om de jongeren te helpen.

26-08-2014, 09:40
Vb

Cognitieve technieken hierbij wordt gebruikgemaakt van het verband tussen gedachten en gevoelens en gedragingen. Als een persoon denkt de mindere te zijn in een groep mensen zal hij zich gespannen voelen en zich mogelijk ietwat schuw gaan gedragen, waardoor hij makkelijker door anderen over het hoofd wordt gezien en zelf meent genegeerd te worden waardoor de gedachte de mindere te zijn voor hem bevestigd wordt. Bij deze techniek wordt de cliënt uitgenodigd zijn gedachten, overwegingen, normen, opinies en bijbehorende gevoelens te onderzoeken en uit te spreken en op te schrijven. Vervolgens worden deze gedachten (cognities) getoetst aan twee principes: het waarheidsbeginsel ('Is het waar wat ik denk? Is mijn gedachte logisch? Is het aannemelijk dat mijn gedachte klopt?') en het nutsbeginsel ('Is mijn gedachte bruikbaar voor mij als individu en het contact tussen mij en de ander?'). Vaak wordt de cliënt uitgenodigd zijn gedachten niet alleen in de therapiekamer te toetsen op waarheid en nut maar ook in zijn eigen leven na te gaan of gedachten kloppen of wenselijk/bruikbaar zijn. Dit noemt men gedragsexperimenten. ('Vraag eens aan een paar mensen in de groep of zij jou echt een minder persoon vinden.'). Cognitieve therapie is veelvuldig onderzocht en blijkt op veel probleemgebieden een positief effect te hebben.

26-08-2014, 09:41

Citaat door Morrokito:
Dan wel ook zo consequent zijn om joodse en Koerdische strijders en ronselaars het land uit te schoppen. Ik heb het vermoeden dat Nederland wederom met twee standaarden gaat meten.
De verklaring is heel simpel de zionistische belangen gaan niet samen met Nederlandse belangen.


SGP CDA CU VVD PVV komen er vol voor uit .

De rest in mindere mate maar steunen ze wel degelijk.


Google eens : CIDI afscheidsfeestje van Ron Naftaniel met sgp cda cu


dan krijg je dit als melding


Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming. Meer informatie.


alle foto´s zijn weggehaald want ze stonden er mooi op en je kon ze allemaal herkennen (dat willen ze niet)


Nou de hele top van cda sgp en cu vvd zaten daar

26-08-2014, 09:43

Citaat door AbouRfissa:
Wees gewoon anti moslim dan mag je je aansluiten bij welke groep dan ook.
http://afanl.wordpress.com/2014/08/13/de-rol-en-het-gevaar-van-extreem-rechts-bij-het-anti-isis-protest/

26-08-2014, 09:44



Citaat door Reallover:
Land uitzetten zal niet helpen.
Men verschuift het naar een ander land.
Wil je als Land zoiets aanpakken dan hoor je daar een speciaal traject voor te starten (in eigen land).
Ga in gesprek kijk /luister waarom men bepaalde dingen wilt doen. Informatie die je daaruit krijgt is belangrijk om de jongeren te helpen.
Jij gaat er van uit dat men het wilt oplossen terwijl men achter de schermen volop het Midden Oosten klaarstomen voor hun zionistische droom .

26-08-2014, 09:45

Citaat door Morrokito:
Daar lijkt het wel op...
Als heter op lijkt en het stinkt er na dan is het ook zo

26-08-2014, 09:49
Ja, daar ga ik wel vanuit
Het zijn Nederlanders ze horen bij Nederland men hoort dit op te lossen niet door iemand uit Nederland te zetten.


Citaat door MaoZedong:
Jij gaat er van uit dat men het wilt oplossen terwijl men achter de schermen volop het Midden Oosten klaarstomen voor hun zionistische droom .

Pagina's : [1] 2 3 4