Bekijk volle/desktop versie : Mn schatje gaat naar school..



Pagina's : [1] 2

25-08-2014, 13:39
Vanaf volgende week. Wil al janken als ik eraan denk, afscheid nemen van zn creche, van de leidsters, hem meer los laten, minder controle, verder weg zucht.

25-08-2014, 13:58


Ahhhh saynoet! Is 't al zo ver...
Spannend voor jullie beide..
Opvoeden is loslaten las ik ooit e's...
Maar hij zal er wel aan toe zijn, niet...?
En af en toe een dagje thuishouden als dat okay is met hem..kun je ouderwets gezellig huismutsen met 'm, pannenkoeken bakken, tentje bouwen, naar de dierentuin, etc.

25-08-2014, 14:05

Citaat door ilovesoap:
Ahhhh saynoet! Is 't al zo ver...
Spannend voor jullie beide..
Opvoeden is loslaten las ik ooit e's...
Maar hij zal er wel aan toe zijn, niet...?
En af en toe een dagje thuishouden als dat okay is met hem..kun je ouderwets gezellig huismutsen met 'm, pannenkoeken bakken, tentje bouwen, naar de dierentuin, etc.
ja boehoee haha. Ja hij is er zeker aan toe, al een paar weken zegt hij bijna naar school he, bijna naar school he. Hij is veruit de oudste nu vd creche haha. Hij wil er ook niet meer heen, vanochtend ook helemaal huilen en schreeuwen en aan mn been hangen
dus hij zal het vast wel leuk gaan vinden, wel ff wennen denk ik... ben benieuwd hoe hij de allereerste dag reageert, zo ergens anders haha.

25-08-2014, 14:06

Citaat door _Ought_Aicha_:
Zo spannend mashaAllaah! Hafsa wil het liefst op school blijven wonen . Vandaag hier een andere mijlpaal: Eerste zwemles!
Leuk hehe. Hij zal t denk ik ook wel leuk vinden en is er ook aan toe maar toch.. op de creche is t toch knusser, zijn er meer ogen op hem gericht, tis bij mij om de hoek, ken de leidsters goed enz... nu wordt het allemaal nieuw.
Ah leuk!! Ik moet m ook nog steeds opgeven daarvoor.

25-08-2014, 14:29


Ik moet nu al janken als ik eraan denk maar wil daar echt niet gaan janken. Ik ga mn pokerface opzetten hoor.

En moet nog ff afscheids dingetjes maken ofzeu...heb jij iets gedaan?

25-08-2014, 14:36
Ach Freya, wat gaat dat snel!....

25-08-2014, 14:41

Citaat door _Ought_Aicha_:
Ik had met Hafsa wafels gebakken, slagroom mee, fruit mee.... Daverend succes! Ik ben niet zo'n held in het in elkaar flansen van leuke en mooie traktaties haha.
En een verhaaltje erbij ofzo of dat niet? Van bedankt voor deze tijd blablabla n dan een Merci voor de leidsters?

25-08-2014, 14:42

Citaat door Neda:
Ach Freya, wat gaat dat snel!....
Ja mn lieve baby is al verdwenen, nu is hij nog een aardig snoezig jochie maar binnen de korste keren is het een opstandige bullenbak die een grote mond tegen me heeft.

nu gaat deze verdervelijke wereld, verderfelijk onderwijssysteem enz enz hem verder vormen

25-08-2014, 15:00

Citaat door Freyaa:
Ja mn lieve baby is al verdwenen, nu is hij nog een aardig snoezig jochie maar binnen de korste keren is het een opstandige bullenbak die een grote mond tegen me heeft.

nu gaat deze verdervelijke wereld, verderfelijk onderwijssysteem enz enz hem verder vormen



...

Safie, thuis onderwijs voor mij...

25-08-2014, 15:18

Citaat door _Ought_Aicha_:
Zo spannend mashaAllaah! Hafsa wil het liefst op school blijven wonen . Vandaag hier een andere mijlpaal: Eerste zwemles!
oh nee..
zwemles.. ik ben er als de dood voor..
de gedachte alleen al..

25-08-2014, 16:26
Ik heb wel gehuild toen Jawhara naar school ging , maar het went wel

Freya hij zal het zeker leuk vinden je zal wel een traantje weg pinken

25-08-2014, 16:31

Citaat door ik_gewoon:
oh nee..
zwemles.. ik ben er als de dood voor..
de gedachte alleen al..
Super schattig om zo'n kleintje het water in te zien gaan

25-08-2014, 16:37


Mijn nichtje gaat ook naar school volgende week hahaha ik ben benieuwd wanneer ze mn oom gaan bellen over haar gedrag !

25-08-2014, 16:43
Ik begrijp je gevoel.
Die van mij is 6 mnd,maar als ik daaraan denk moet ik al huilen.
Over een tijdje naar de crèche, God sta me bij...

Pagina's : [1] 2