Bekijk volle/desktop versie : Uitkijken voor belaagster van moslima's (in Den Haag)



Pagina's : [1] 2 3

24-08-2014, 13:30
Nog zo een "slachtoffer" die graag de antisemitisme kaart speelt, deze is wel opmerkelijk creatief :[/SIZE]


Citaat:
Oproep;
[SIZE=2]Willen jullie allemaal uitkijken naar dit monster.
Zij liep afgelopen maandag op de Haagse markt rond met een ketting met een 'Davidster' eraan. Zij belaagde meerdere moslimvrouwen. Ze imiteerde hen door lang bij hen te staan en fake telefoongesprekken te voeren waardoor omstanders denken dat ze aan het bellen is terwijl de slachtoffer als enige hoort hoe ze bedreigd wordt met "I kill you".
Later op de dag heeft zij een Surinaamse moslimvrouw aangevallen. Zij heeft haar gegrepen en gewurgd.
Toen de politie erbij kwam loog deze zioniste dat de arme en zwak ogende Surinaamse Moslima haar ketting kapot wilde trekken. Dus ze gebruikt haar ketting als verdediging bij de politie.
Pas op voor deze leugenares en laat je niet intimideren. Zij was de afgelopen week actief rond de Haagse markt.
Wie kan ons meer over haar vertellen. Of wie kent haar wellicht? Vraag haar dan of ze contact kan opnemen via mijn Facebook. Er wordt een reportage en onderzoek voorbereid inshaAllah.
Willen jullie dit bericht zoveel mogelijk delen.[/SIZE]

Citaat:
[SIZE=2]'Joodse' Moslima's belaagster gespot in Rade (Den Haag Zuid).
De jodin die meerdere Moslimvrouwen belaagd heeft is gesignaleerd in 'de Rade' te Den Haag. Zij liep dit keer incognito met een grote zonnebril en vlecht in de poncho gestopt.
Mogelijk dat zij zich ophoudt in de winkelcentrum van de Rade om daar nog meer Moslima's lastig te vallen.
Hou uw ogen open en pas op dat zij u of uw geliefden zal aanvallen.
Inmiddels is er een andere Turkse die zich gemeld heeft en tevens belaagd is door dit zwijn terwijl de Turkse vrouw een kindje bij zich had. Pas dus op, ook voor uw kinderen!
Delen aub!

24-08-2014, 13:33


zulke jodinnnen moet je keihard in een steeg het leven eruit slaan.

24-08-2014, 13:38
Zij heeft rake klappen nodig in een steegje

24-08-2014, 13:39
Kan niemand die vetklep even een vuist geven dan

24-08-2014, 13:47


Uitkijken? Ik hoop dat ik haar tegen komen. We moeten wel oppassen met onze moeders en oma's. Zo weinig mogelijk alleen laten lopen in den haag.

24-08-2014, 13:48
Echt vetlelijk

24-08-2014, 13:57
De Haagse markt is 3 kwart zo niet bijna volledig gevuld met "moslims", vol Marokkanen en Turken zij overheersen die markt daar en niemand die actie durfde te voeren tegen een vrouw?
Maar hier wel weer als helden gaan zeggen wat ze allemaal niet zouden doen en wat zij zouden doen, altijd hetzelfde met jullie.

24-08-2014, 14:04

Citaat door ChebChamali:
Dat vraag ik me ook af, ik durf me hand in het vuur te steken als ze dit
in Amsterdam had gedaan dat ze er niet zonder kleerscheuren of botbreuken vanaf zou komen.
Ik begrijp het echt niet, ik weet niet of je wel eens op die markt bent geweest maar je waant je in het buitenland alleen maar Turken Marokkanen en xxxxxes en een blanke vrouw is ze de baas

24-08-2014, 14:11

Citaat door SpeakUp:
Ik begrijp het echt niet, ik weet niet of je wel eens op die markt bent geweest maar je waant je in het buitenland alleen maar Turken Marokkanen en xxxxxes en een blanke vrouw is ze de baas
dat dus! In real life zijn het gewoon watjes. Doen alsof zij het niet zien, en zien eerder hun eigen broeder of zuster in elkaar geramd worden.

24-08-2014, 14:13

Citaat door ChebChamali:
Dat vraag ik me ook af, ik durf me hand in het vuur te steken als ze dit
in Amsterdam had gedaan dat ze er niet zonder kleerscheuren of botbreuken vanaf zou komen.
Ja oke, westside 4 life. Blij nu?

24-08-2014, 14:15

Citaat door SpeakUp:
Ik begrijp het echt niet, ik weet niet of je wel eens op die markt bent geweest maar je waant je in het buitenland alleen maar Turken Marokkanen en xxxxxes en een blanke vrouw is ze de baas
Als je goed gelezen had dan zou je weten dat zij het heel stiekem doet, en doet alsof zij het slachtoffer is.

24-08-2014, 14:46

Citaat door monk_i:
Als je goed gelezen had dan zou je weten dat zij het heel stiekem doet, en doet alsof zij het slachtoffer is.
Ben je wel eens op die markt geweest je loopt constant tegen elkaar op en als er naast jou iets gebeurd dan ontgaat dat je niet. Dus iedereen krijgt er wat van mee, iedereen deed gewoon net of ze niks zagen.

24-08-2014, 14:56



Citaat door SpeakUp:
Ben je wel eens op die markt geweest je loopt constant tegen elkaar op en als er naast jou iets gebeurd dan ontgaat dat je niet. Dus iedereen krijgt er wat van mee, iedereen deed gewoon net of ze niks zagen.
Ja, ik woon in schilderswijk. Het is daar niet altijd even druk en de Surinaamse zuster is niet binnen de markt aangevallen. Gewoon beter lezen.


Citaat:
Zij liep afgelopen maandag op de Haagse markt rond met een ketting met een 'Davidster' eraan. Zij belaagde meerdere moslimvrouwen. Ze imiteerde hen door lang bij hen te staan en fake telefoongesprekken te voeren waardoor omstanders denken dat ze aan het bellen is terwijl de slachtoffer als enige hoort hoe ze bedreigd wordt met "I kill you".

Later op de dag heeft zij een Surinaamse moslimvrouw aangevallen. Zij heeft haar gegrepen en gewurgd.

24-08-2014, 15:10
Beste man er staat een vrouw naast je te zeggen ik vermoord je en zij draaien zich niet om te vragen wat zei je?
Zei je nou dat je me zou vermoorden, dan had ze een scène kunnen creëren en had die tokkie een paar klappen kunnen krijgen, ik begin nu te twijfelen aan dit verhaal.

24-08-2014, 15:11
Ziek mens, dat zie ook duidelijk aan haar gezicht met haar satanische blik.

Pagina's : [1] 2 3