Bekijk volle/desktop versie : bij het weghalen van de laminaat zie ik dat er tegels onder liggen. huurhuis



24-08-2014, 13:07
sallam dames ,
ik zit met een groot probleem.
ik ben in december verhuisd naar een eengezinswoning.
tijdens de bezichtiging van het huis vroeg toen nog de huidig bewoner of wij interesse,
hadden in de laminaat wat er nog steeds ligt.
aangezien wij het best vinden hebben we de laminaat overgenomen.
nu zijn we een paar maande verder en besloten we het laminaat te vervangen voor
vinyll. maar nu hebben wij ontdekt dat er onder het laminaat gewoon tegels kiggen.
en dat kan je niet zomar 123 eruithale. het ligt in de woonkamer gang keuken. dus heel ,
de benedenwoning. hij heeft er helemaal niks van gezegd.
wat kan ik doen iemand tips aub. ben van plan om morgen nar de woningbouw te gaan. ik heb
voor het laminaat getekend , en niet voor de tegels. en het erge is onze
nieuwe vinyll word deze week gelegd.
bedankt

24-08-2014, 13:10


Geen probleem toch? Je hebt van dat speciaal spul wat ze eerst leggen voordat vinyl erover gaat.
Mag ik vragen waarom je voor vinyl gaat, laminaat gaat langer mee en minder kwetsbaar voor schade(schoenen speelgoed)

24-08-2014, 13:22
ja maar het is hartstikke koud met tegels, vynill is minder gehorig, als je laminaat op tegels legt hoor je alles harder

24-08-2014, 13:24
volgens mij moest de vorige bewoner het eruit halen

25-08-2014, 07:43


Vynyl???? gebruiken mensen dat nog joh.

25-08-2014, 08:28
Bij sommige staat het heel mooi in de woonkamer als het een grote oppervlakte is. Ben er zelf geen fan van maar ik ken iemand die het heeft en het lijkt net laminaat.

25-08-2014, 09:10
Je zult de vloer moeten egaliseren met egaline. Ik betwijfel dat de woningbouw dat voor je zal doen.

25-08-2014, 09:11

Citaat door latifa010:
ja maar het is hartstikke koud met tegels, vynill is minder gehorig, als je laminaat op tegels legt hoor je alles harder
Daarom heb je daar een ondervloer voor..