Bekijk volle/desktop versie : Leg eens uit



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

22-08-2014, 02:45
Vaak zie ik getrouwde stellen met een verleden waar je u tegen zegt. Maar mannen zeggen heel vaak wil geen vrouw met slecht verleden maar veel van hen eindigen er toch wel mee.

Word het steeds vaker geaccepteerd of weten ze er niks van?

22-08-2014, 02:50


Wa Allahou A3lem, daarbij we kunnen zeggen wat we willen maar uiteindelijk is alles Qadr Allah.

22-08-2014, 02:56

Citaat door Voo__:
Wa Allahou A3lem, daarbij we kunnen zeggen wat we willen maar uiteindelijk is alles Qadr Allah.
Je hebt gelijk, ik vroeg het me alleen af

22-08-2014, 02:57
Als je t niet erg vind...

Mijn voorkeur gaat niet speciaal uit naar een vrouw waarvan de onderkant nog ruikt naar 10 andere mannen

Beter een echte vrouw die dat heeft bewaard voor degene die haar écht respecteert

22-08-2014, 03:01



Citaat door MijnUsername:
Als je t niet erg vind...

Mijn voorkeur gaat niet speciaal uit naar een vrouw waarvan de onderkant nog ruikt naar 10 andere mannen

Beter een echte vrouw die dat heeft bewaard voor degene die haar écht respecteert
Helemaal mee eens hoor, is je goed recht.

De grap is dus dat naast jou zoveeel anderen dat ook willen/zeggen/wensen, maar toch eindigen met iemand met een niet zo schoon verleden. Geen research gedaan?

22-08-2014, 03:11
Meeste weten het niet. Ze komen er later achter.
Van daar al die scheidingen.

22-08-2014, 03:16

Citaat door ZakariaKenpachi:
Meeste weten het niet. Ze komen er later achter.
Van daar al die scheidingen.
Dat lijkt me echt ZOO ergg.. Ergens na een paar maanden achter alles komen, echt een grote shock

22-08-2014, 03:16

Citaat door Ammiraa:
Helemaal mee eens hoor, is je goed recht.

De grap is dus dat naast jou zoveeel anderen dat ook willen/zeggen/wensen, maar toch eindigen met iemand met een niet zo schoon verleden. Geen research gedaan?
ewa ja als een dame voor je bestemd is dan gaat het zo maar ik heb er ook mijn eigen zegje in.

Ik kan me namelijk niet aangetrokken voelen tot een vrouw die al 10 anderen heeft gehad.

Want dat betekent:

1: Of ze is heel naief en wordt keer op keer misbruikt
2: of ze is blijkbaar niet zo leuk of netjes, anders was ze niet met zoveel mannen naar bed geweest . Ze heeft dus zeg maar een hoerig karakter. En wat mij in een vrouw aantrekt is hier het tegenovergestelde van.


Het kan inderdaad ook nog zijn dat een vrouw oprecht spijt heeft van de dingen die ze heeft gedaan en dat ze nooit meer vóórdat ze met iemand getrouwd is naar bed zal gaan maar goed...zulke vrouwen hebben niet speciaal mijn voorkeur.

Ondanks dat ik zelf geen heilige boon ben vind ik dat vrouwen zich nog bewuster moeten zijn van hun maagdelijkheid. Je weet het inderdaad nooit maar ik zie ht niet snel gebeuren. tenzij het een overdreven leuke vrouw is die mij maandenlang op allerlei manieren stalkt, dan weet ik dat ze het oprecht meent en dan zou ik evt nog wel kijken of ik een keer met haar kan praten maar alle andere opties om met zo'n vrouw te trouwen zie ik als onrealistisch.

22-08-2014, 03:18

Citaat door Ammiraa:
Dat lijkt me echt ZOO ergg.. Ergens na een paar maanden achter alles komen, echt een grote shock
Dat is wat zich wel afspeelt, helaas voor die gasten.

Lijkt me idd erg gruwelijk. Dat is gewoon alsof ze een mes in je rug steekt.

22-08-2014, 03:23
Zulke sletten herken je meestal wel.

Er zijn trouwens ook manieren om erachter te komen of een vrouw of man wel of niet een verleden heeft maar die hou ik ff voor me

22-08-2014, 03:25

Citaat door MijnUsername:
ewa ja als een dame voor je bestemd is dan gaat het zo maar ik heb er ook mijn eigen zegje in.

Ik kan me namelijk niet aangetrokken voelen tot een vrouw die al 10 anderen heeft gehad.

Want dat betekent:

1: Of ze is heel naief en wordt keer op keer misbruikt
2: of ze is blijkbaar niet zo leuk of netjes, anders was ze niet met zoveel mannen naar bed geweest . Ze heeft dus zeg maar een hoerig karakter. En wat mij in een vrouw aantrekt is hier het tegenovergestelde van.


Het kan inderdaad ook nog zijn dat een vrouw oprecht spijt heeft van de dingen die ze heeft gedaan en dat ze nooit meer vóórdat ze met iemand getrouwd is naar bed zal gaan maar goed...zulke vrouwen hebben niet speciaal mijn voorkeur.

Ondanks dat ik zelf geen heilige boon ben vind ik dat vrouwen zich nog bewuster moeten zijn van hun maagdelijkheid. Je weet het inderdaad nooit maar ik zie ht niet snel gebeuren. tenzij het een overdreven leuke vrouw is die mij maandenlang op allerlei manieren stalkt, dan weet ik dat ze het oprecht meent en dan zou ik evt nog wel kijken of ik een keer met haar kan praten maar alle andere opties om met zo'n vrouw te trouwen zie ik als onrealistisch.
Geloof jij in verandering? Denk jij dat een vrouw met een 'hoerig' karakter ooit nog een rustig meisje kan veranderen.

Ikzelf geloof niet zo snel in verandering..

22-08-2014, 03:25

Citaat door MijnUsername:
Zulke sletten herken je meestal wel.

Er zijn trouwens ook manieren om erachter te komen of een vrouw of man wel of niet een verleden heeft maar die hou ik ff voor me
Beter ja. Anders gaan ze daarop concentreren en op die manier de boel weer frauderen.

22-08-2014, 03:27



Citaat door ZakariaKenpachi:
Dat is wat zich wel afspeelt, helaas voor die gasten.

Lijkt me idd erg gruwelijk. Dat is gewoon alsof ze een mes in je rug steekt.
Is scheiden dan de enige optie?

Ik weet vanmezelf dat ik het moeilijk zou vinden van mijn man te scheiden als ik erachter kom dat hij heeft gelogen over zijn verleden. Scheiden zie ik echt als iets heeeeeel ergs, maar leven met iemand die je niet 100% vertrouwt is ook geen pretje

22-08-2014, 03:29

Citaat door MijnUsername:
Zulke sletten herken je meestal wel.

Er zijn trouwens ook manieren om erachter te komen of een vrouw of man wel of niet een verleden heeft maar die hou ik ff voor me
Hoe kun je achter een man zijn verleden komen... Mag ik het weten

22-08-2014, 03:30

Citaat door Ammiraa:
Is scheiden dan de enige optie?

Ik weet vanmezelf dat ik het moeilijk zou vinden van mijn man te scheiden als ik erachter kom dat hij heeft gelogen over zijn verleden. Scheiden zie ik echt als iets heeeeeel ergs, maar leven met iemand die je niet 100% vertrouwt is ook geen pretje
Scheiden sowieso, maar dat is niet alles. Ik zou al mijn geld terug eisen plus schade vergoeding.
En als zij dat niet kan ophoesten, snij ik haar tepels eraf. En dit meen ik echt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10