Bekijk volle/desktop versie : Mensen met bijstandsuitkering moeten oppassen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

19-08-2014, 12:06
Ik was zojuist met een vrouw meegegaan omdat ze zogenaamd werk hadden gevonden voor haar of om te praten over werk. Toen ze daar kwam werd ze naar een ruimte gebracht waar iemand zich voorstelde van orde en handhaving, en liet ook gelijk pasje zien. Daarna moest ze zich legitimeren, toen ze haar paspoort gaf vroegen ze gelijk om haar marokkaanse paspoort. Ze overvielen haar direct ermee zodat ze geen tijd had om na te denken en gewoon haar paspoort zou geven. Kijk hoe sneaky. Maar ze zei dat ze geen andere paspoort had. Ze waren zogenaamd erg verbaasd en wezen op haar plichten.
Daarna ging het over wat anders.

Maar ze zijn dus bezig om op een hele sneaky manier aan informatie te komen.

19-08-2014, 12:23


Ze zijn erg sneaky idd
Maar ook dom.
Wie heeft die paspoort nou zomaar bij zich?

Goed dat ze zei dat ze die helemaal niet heeft

19-08-2014, 12:25
Heeft ze een klacht ingediend of al overwogen dat te doen? tegen de manier van behandelen en hoe ze haar hebben bejegend tijdens het gesprek?

19-08-2014, 13:00
Hmm.. dit is wel heel smerig.

19-08-2014, 13:17


Ik vind het meer dan gewoon dat ze zulke acties doen alleen pakken ze niet de juiste aan. Hoeveel mensen die in de bijstand zitten houden zich niet aan de regels. Gaan op vakantie meerdere malen per jaar met hun Marokkaanse paspoort, doen zwart werk, bouwen huizen in marokko meerdere want met 1 nemen ze geen genoegen meer en ondertussen profiteren van Nederland.

19-08-2014, 13:20

Citaat door fayzza:
Ik vind het meer dan gewoon dat ze zulke acties doen alleen pakken ze niet de juiste aan. Hoeveel mensen die in de bijstand zitten houden zich niet aan de regels. Gaan op vakantie meerdere malen per jaar met hun Marokkaanse paspoort, doen zwart werk, bouwen huizen in marokko meerdere want met 1 nemen ze geen genoegen meer en ondertussen profiteren van Nederland.
Alsof Nederlanders zich netjes aan de regels houden

19-08-2014, 13:23

Citaat door fayzza:
Ik vind het meer dan gewoon dat ze zulke acties doen alleen pakken ze niet de juiste aan. Hoeveel mensen die in de bijstand zitten houden zich niet aan de regels. Gaan op vakantie meerdere malen per jaar met hun Marokkaanse paspoort, doen zwart werk, bouwen huizen in marokko meerdere want met 1 nemen ze geen genoegen meer en ondertussen profiteren van Nederland.
Vroeger had ik gezegd: wat jij hier hebt geschreven is idd erg. Bijstand is er voor mensen die niet anders kunnen etc, en dat het niet eerlijk is tegenover mensen die wel werken etc.

Maar vandaag zeg ik: pakken wat je pakken kan. Kan je meerdere keren met vakantie gaan, zwart werk, belasting en sociale dienst belazeren... gewoon doen!! Zolang je maar niet aan eigendommen van een individu komt. Maar het gezamenlijke gewoon leegplunderen.

Door de jaren heen ben ik er achtergekomen dat er maar 1 wet bestaat in Nederland, "pak, of je wordt gepakt" en wanneer zij je pakken dan is het keihard.
Zie mensen die gepensioneerd zijn 10% van het beloofde inkomen is foetsie, mensen die een pensioen hebben en worden verzorgd door hun kind die gaan volgend jaar de helft van hun pensioen inleveren...

Pak gewoon in je jonge jaren wat je kan pakken, want doe je het niet dan komt er een dag waarin zij jou keihard gaan naaien

Ik werk gewoon keihard voor mn geld, maar ik gun het een ieder die op die manier geld kan verdienen, die doet het b3da beter dan mij

19-08-2014, 13:23

Citaat door fayzza:
Ik vind het meer dan gewoon dat ze zulke acties doen alleen pakken ze niet de juiste aan. Hoeveel mensen die in de bijstand zitten houden zich niet aan de regels. Gaan op vakantie meerdere malen per jaar met hun Marokkaanse paspoort, doen zwart werk, bouwen huizen in marokko meerdere want met 1 nemen ze geen genoegen meer en ondertussen profiteren van Nederland.
en daar lig jij wakker van?

19-08-2014, 13:24

Citaat door mevrouwtje20:
Alsof Nederlanders zich netjes aan de regels houden


19-08-2014, 13:27
nog een tip: mensendie in uitkering zitten met facebook en smartphone oppassen.

19-08-2014, 13:27

Citaat door fayzza:
Ik vind het meer dan gewoon dat ze zulke acties doen alleen pakken ze niet de juiste aan. Hoeveel mensen die in de bijstand zitten houden zich niet aan de regels. Gaan op vakantie meerdere malen per jaar met hun Marokkaanse paspoort, doen zwart werk, bouwen huizen in marokko meerdere want met 1 nemen ze geen genoegen meer en ondertussen profiteren van Nederland.
Ik misgun ze niet.

Sinds NL zo overdreven de zwakkeren die na jaren een huisje hebben in eigen land zo hard wilt pakken en marokkanen of andere burgers eigenlijk op elke front bijna wilt aanpakken, wil ik bijna die profiteurs de hand schudden.
Het geld wat zal worden bespaart als de uitkeringen vermindert gaat toch niet naar het volk en alle kosten laten ze toch voor de burgers stijgen.

19-08-2014, 13:33

Citaat door AbouRfissa:
Vroeger had ik gezegd: wat jij hier hebt geschreven is idd erg. Bijstand is er voor mensen die niet anders kunnen etc, en dat het niet eerlijk is tegenover mensen die wel werken etc.

Maar vandaag zeg ik: pakken wat je pakken kan. Kan je meerdere keren met vakantie gaan, zwart werk, belasting en sociale dienst belazeren... gewoon doen!! Zolang je maar niet aan eigendommen van een individu komt. Maar het gezamenlijke gewoon leegplunderen.

Door de jaren heen ben ik er achtergekomen dat er maar 1 wet bestaat in Nederland, "pak, of je wordt gepakt" en wanneer zij je pakken dan is het keihard.
Zie mensen die gepensioneerd zijn 10% van het beloofde inkomen is foetsie, mensen die een pensioen hebben en worden verzorgd door hun kind die gaan volgend jaar de helft van hun pensioen inleveren...

Pak gewoon in je jonge jaren wat je kan pakken, want doe je het niet dan komt er een dag waarin zij jou keihard gaan naaien

Ik werk gewoon keihard voor mn geld, maar ik gun het een ieder die op die manier geld kan verdienen, die doet het b3da beter dan mij
Indd!!

19-08-2014, 14:18


zoo aan de reacties te zien is het duidelijk wat het volk hier normaal vindt.

1 van de redenen dat ik niet in Nederland wil wonen, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om belasting te betalen voor dit soort triest volk.

19-08-2014, 14:19

Citaat door FucktheIL:
zoo aan de reacties te zien is het duidelijk wat het volk hier normaal vindt.

1 van de redenen dat ik niet in Nederland wil wonen, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om belasting te betalen voor dit soort triest volk.
verklaar je nader

19-08-2014, 14:31

Citaat door AbouRfissa:
Vroeger had ik gezegd: wat jij hier hebt geschreven is idd erg. Bijstand is er voor mensen die niet anders kunnen etc, en dat het niet eerlijk is tegenover mensen die wel werken etc.

Maar vandaag zeg ik: pakken wat je pakken kan. Kan je meerdere keren met vakantie gaan, zwart werk, belasting en sociale dienst belazeren... gewoon doen!! Zolang je maar niet aan eigendommen van een individu komt. Maar het gezamenlijke gewoon leegplunderen.

Door de jaren heen ben ik er achtergekomen dat er maar 1 wet bestaat in Nederland, "pak, of je wordt gepakt" en wanneer zij je pakken dan is het keihard.
Zie mensen die gepensioneerd zijn 10% van het beloofde inkomen is foetsie, mensen die een pensioen hebben en worden verzorgd door hun kind die gaan volgend jaar de helft van hun pensioen inleveren...

Pak gewoon in je jonge jaren wat je kan pakken, want doe je het niet dan komt er een dag waarin zij jou keihard gaan naaien

Ik werk gewoon keihard voor mn geld, maar ik gun het een ieder die op die manier geld kan verdienen, die doet het b3da beter dan mij

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14