Bekijk volle/desktop versie : Voor de consulaat trouwen in Oktober???



18-08-2014, 19:13
Voor de consulaat trouwen in Oktober???
Salaay Alaykoum,

Zijn er dames die begin oktober voor de consulaat trouwen? ik heb denbosh gecontacteerd en die meneer gaf aan dat de notaris op vakantie is tot eind oktober, en ik trouw al midden oktober... ik kan geen bruiloft geven zonder zjoezjiaa... maak me nu echt druk pff,, of hoef ik me hier niet druk om te maken?? Ik heb ookal heel vaak consulaat rotterdam/amsterdam proberen te bereiken maar niemand die opneemt, wat kan ik nu doen? Ik ben echt ten einde raad.....

18-08-2014, 19:47


Volgens mij moet je dan echt wachten op de notaris want je moet bij het consulaat trouwen waar je staat ingeschreven

18-08-2014, 20:02

Citaat door Ambiance:
Volgens mij moet je dan echt wachten op de notaris want je moet bij het consulaat trouwen waar je staat ingeschreven
Ik ben ook getrouwd in den bosch maar stond daar niet ingeschreven. Mijn man stond daar ingeschreven.

Wel kon mijn eigen vader niet voor mij getuigen omdat hij daar niet ingeschreven stondt moest een ene vent die mn schoonvader daar kende voor mij getuigen. Die ik niet ken

Ik snap die onzin van hun niet. Tarr ze hebben niet eens een kopieerautomaat als je die zoekt. Zelfs supermarkt heeft kopieerautomaat en dat noemt zich consulaat

18-08-2014, 20:20
Echt erg ben ook niet anders gewend van al die consulaten

21-08-2014, 13:33



Citaat door meisjes-:
Ik ben ook getrouwd in den bosch maar stond daar niet ingeschreven. Mijn man stond daar ingeschreven.

Wel kon mijn eigen vader niet voor mij getuigen omdat hij daar niet ingeschreven stondt moest een ene vent die mn schoonvader daar kende voor mij getuigen. Die ik niet ken

Ik snap die onzin van hun niet. Tarr ze hebben niet eens een kopieerautomaat als je die zoekt. Zelfs supermarkt heeft kopieerautomaat en dat noemt zich consulaat
bizar

21-08-2014, 18:16

Citaat door _LELLA_S:
bizar
Heel bizar

21-08-2014, 18:25
Meisjes, toen ik ging trouwen waren er toevallig ook twee koppels die nog een getuige nodig hebben, toen ging mijn broer gewoon getuigen. Ik ging stuk, ook toen ie terugkwam naar de wachtruimte, zo, nu staat mijn naam daar ook.

21-08-2014, 18:30

Citaat door tafelkleed:
Meisjes, toen ik ging trouwen waren er toevallig ook twee koppels die nog een getuige nodig hebben, toen ging mijn broer gewoon getuigen. Ik ging stuk, ook toen ie terugkwam naar de wachtruimte, zo, nu staat mijn naam daar ook.
Ik had ze bij me hoor maar die stonden daar niet in geschreven. Ik weet niet eens wie mijn getuigen was nu
Nou mn vader werd boos joh haha dat was echt geen grapje hoor. Het is maar dat ie zich in hield omdat het hsouma was tegen over mijn schoonvader want anders weet ik wel hoe mijn vader is

Je broer

21-08-2014, 20:14

Citaat door tafelkleed:
Meisjes, toen ik ging trouwen waren er toevallig ook twee koppels die nog een getuige nodig hebben, toen ging mijn broer gewoon getuigen. Ik ging stuk, ook toen ie terugkwam naar de wachtruimte, zo, nu staat mijn naam daar ook.

21-08-2014, 20:49

Citaat door bride21:
Voor de consulaat trouwen in Oktober???
Salaay Alaykoum,

Zijn er dames die begin oktober voor de consulaat trouwen? ik heb denbosh gecontacteerd en die meneer gaf aan dat de notaris op vakantie is tot eind oktober, en ik trouw al midden oktober... ik kan geen bruiloft geven zonder zjoezjiaa... maak me nu echt druk pff,, of hoef ik me hier niet druk om te maken?? Ik heb ookal heel vaak consulaat rotterdam/amsterdam proberen te bereiken maar niemand die opneemt, wat kan ik nu doen? Ik ben echt ten einde raad.....
Bananen republiek in de Polder zeg dan moet je maar naar Marokko gaan daar kan het overal. Of in Utrecht/ Adam of Rdam proberen.

21-08-2014, 21:27

Citaat door meisjes-:
Ik ben ook getrouwd in den bosch maar stond daar niet ingeschreven. Mijn man stond daar ingeschreven.

Wel kon mijn eigen vader niet voor mij getuigen omdat hij daar niet ingeschreven stondt moest een ene vent die mn schoonvader daar kende voor mij getuigen. Die ik niet ken

Ik snap die onzin van hun niet. Tarr ze hebben niet eens een kopieerautomaat als je die zoekt. Zelfs supermarkt heeft kopieerautomaat en dat noemt zich consulaat



Oh vandaar ja mijn man is geen Marokkaan daarom moest ik perse in amsterdam... En zijn vader mocht ook niet getuigen moest ook perse een Marokkaan zijn, wat ik best wel apart vond en sneu

21-08-2014, 21:28

Citaat door Ambiance:
Oh vandaar ja mijn man is geen Marokkaan daarom moest ik perse in amsterdam... En zijn vader mocht ook niet getuigen moest ook perse een Marokkaan zijn, wat ik best wel apart vond en sneu
Ja maar wij zijn wel allebei Marokkaans.

Wat voor afkomst is jouw man?

21-08-2014, 21:36



Citaat door meisjes-:
Ja maar wij zijn wel allebei Marokkaans.

Wat voor afkomst is jouw man?


Haha, hij is Syrisch

21-08-2014, 21:46

Citaat door Ambiance:
Haha, hij is Syrisch
Als je man Syrisch is doen ze wel trouwakte dan?

21-08-2014, 21:58

Citaat door orientelqueen:
Als je man Syrisch is doen ze wel trouwakte dan?


Ja dat wel ze doen trouwakte etc.. Alleen hamadaniya komt straks op mijn naam als we kinderen krijgen...