Bekijk volle/desktop versie : de Boer tegen el Ghazi 'je mag niet uitdagen'



Pagina's : [1] 2

17-08-2014, 15:35
weer een reden wrm ik walg van die trainer

heb je eindelijk een speler met een aktie en dan wil je hem weer gaan omtoveren tot een andere ja-knikker die niks durft

wat haat ik die trainer en die club ook ..

17-08-2014, 15:37


Trainer heeft geleik! Je scoort een fantastische goal..je speelt ook erg goed. En na de 3-1 ga je tegenstander lopen uitdagen. en het erge van alles is, dat zn actie was mislukt en hij ''geblesseerd'' raakte. Sfetah!

17-08-2014, 15:38
zegt hij gewoon in de media op training zal hij zeggen daag iedereen lekker uit

17-08-2014, 15:39

Citaat door Jeblie:
Trainer heeft geleik! Je scoort een fantastische goal..je speelt ook erg goed. En na de 3-1 ga je tegenstander lopen uitdagen. en het erge van alles is, dat zn actie was mislukt en hij ''geblesseerd'' raakte. Sfetah!
who the fuck cares??? wedstrijd is beslist, maak aktie met L1 en analoog 1x naar achter en 2x naar voren

k wil die f. de boer wel eens zien als ie bij barca komt en dit zegt tegen suarez of messi .. die trainer gaat in de winterstop al met koffers terug naar adam

17-08-2014, 15:41



Citaat door Cllash:
who the fuck cares??? wedstrijd is beslist, maak aktie met L1 en analoog 1x naar achter en 2x naar voren

k wil die f. de boer wel eens zien als ie bij barca komt en dit zegt tegen suarez of messi .. die trainer gaat in de winterstop al met koffers terug naar adam
je Vergeet neymar de grootste uitdager

17-08-2014, 15:42

Citaat door Cllash:
who the fuck cares??? wedstrijd is beslist, maak aktie met L1 en analoog 1x naar achter en 2x naar voren

k wil die f. de boer wel eens zien als ie bij barca komt en dit zegt tegen suarez of messi .. die trainer gaat in de winterstop al met koffers terug naar adam
Naah zijn actie was niet nodig. Je tegenstander vernederen vind ik te ver gaan. Dan krijgt je weer dat gelul van dat Ajax arrogant is enso. Hij had zn tegenstander kunnen passeren met een goeie actie.

17-08-2014, 15:43

Citaat door Cllash:
weer een reden wrm ik walg van die trainer

heb je eindelijk een speler met een aktie en dan wil je hem weer gaan omtoveren tot een andere ja-knikker die niks durft

wat haat ik die trainer en die club ook ..
Die gast zei vorige seizoen nog.. ik heb geen spelers met karakter.. vind je het logisch met zo een kut houding tegenover iemand die wilt spelen.

17-08-2014, 15:45

Citaat door B.ZO:
hij kan geen spelers passeren ,
enige wat is kan is er voorbij rennen en een vroege voorzet geven

narsging 2.0
Zo te zien is dat genoeg voor Eredvisie.. O en Bakkali doet ooit wat anders?

17-08-2014, 15:45

Citaat door Jeblie:
Naah zijn actie was niet nodig. Je tegenstander vernederen vind ik te ver gaan. Dan krijgt je weer dat gelul van dat Ajax arrogant is enso. Hij had zn tegenstander kunnen passeren met een goeie actie.
ajax is al arrogant .. maar hij is wel hypocriet die de boer met zn bullshit van ik heb een klootzak nodig, jaar later wil die hem weer op zn plek zetten

17-08-2014, 15:47
Ermohim... el ghazi gaat een goeie speler worden!
binnen nu en 1 a 2 jaar krijgen we nog abdelhak el nouri en El Hasnaoui.

17-08-2014, 15:50

Citaat door Jeblie:
Ermohim... el ghazi gaat een goeie speler worden!
binnen nu en 1 a 2 jaar krijgen we nog abdelhak el nouri en El Hasnaoui.
nouri is verder aleen is hij zo Klein

17-08-2014, 15:53
Jeblie, voetbal is uitdagen
je moet je tegenstander mindfucken
zou de boer dat ook zeggen tegen ibrahimovic of suarez?

17-08-2014, 15:56



Citaat door hamzaboy:
nouri is verder aleen is hij zo Klein


Pff inzicht van Nouri is abnormaal goed. Fysiek komt hij enorm tekort


Citaat door brownie74:
Jeblie, voetbal is uitdagen
je moet je tegenstander mindfucken
zou de boer dat ook zeggen tegen ibrahimovic of suarez?
ewa fain belgiqui..
Voetbal is uitdagen..maar je hebt uitdagen en uitdagen. Dit was poging tot vernederen en dan krijg je een smerige trap.
Ik heb Ibra zn tegenstander nooit zo zien vernederen door 1 been omhoog te houden. Suarez idem.

17-08-2014, 16:01

Citaat door Jeblie:
Pff inzicht van Nouri is abnormaal goed. Fysiek komt hij enorm tekort


.
klopt perfecte steekpassen aleen zijn schot is minder

17-08-2014, 16:01

Citaat door Jeblie:
Pff inzicht van Nouri is abnormaal goed. Fysiek komt hij enorm tekort



ewa fain belgiqui..
Voetbal is uitdagen..maar je hebt uitdagen en uitdagen. Dit was poging tot vernederen en dan krijg je een smerige trap.
Ik heb Ibra zn tegenstander nooit zo zien vernederen door 1 been omhoog te houden. Suarez idem.
ronaldinho deed niks anders, c.ronaldo ook niet

publiek wil mooie dingen zien

trainers als f. de boer maken sierlijke voetballers kapot, en hij is de reden wrm ajax laatste jaren zo saai is om naar te kijken

Pagina's : [1] 2