Bekijk volle/desktop versie : Make-up!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

16-08-2014, 19:59
Ik zit steeds weer met dezelfde vraag.

Waarom gebruiken de meeste vrouwen veel make-up, en dan bedoel ik ook echt veel make-up. Zijn er plekken van hun gezicht die ze willen verbergen, of zijn ze onzeker en gebruiken ze daarom make-up omdat ze denken dat het hun mooier maakt.
Ik zie sommige meiden die best mooi zijn, puur natuur, maar dan zie je ze op een dag, spontaan, belachelijk veel make-up gebruiken. Wat gaat er dan door jullie hoofd heen meiden, vertel het me...

16-08-2014, 20:29


Niet zoveel naar meiden kijken he

En nee niet zeggen oeeh ze vallen op met makijage

16-08-2014, 20:31

Citaat door _Hidaya:
Niet zoveel naar meiden kijken he

En nee niet zeggen oeeh ze vallen op met makijage
Hoe weet je dat nou, het valt me gewoon op. En het is een veelgebeurde gebeurtenis.
Ik wil alleen maar weten wat er door die meiden heen gaat, wanneer ze make-up opdoen

16-08-2014, 20:58
Vrouwen gebruiken make up omdat ze lelijk zijn. Als je van nature mooi bent, heb je dat spul niet nodig.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

16-08-2014, 20:58


Ik denk niet dat de meeste meisjes zoveel make up gebruiken. Heeft meestal met gelegenheden te maken bruiloft etc

16-08-2014, 21:18

Citaat door Jeblie:
Vrouwen gebruiken make up omdat ze lelijk zijn. Als je van nature mooi bent, heb je dat spul niet nodig.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Daar zit indd een kern van waarheid in, hahahahhahaha:P My nigga

16-08-2014, 21:19

Citaat door farid.:
Ik denk niet dat de meeste meisjes zoveel make up gebruiken. Heeft meestal met gelegenheden te maken bruiloft etc
Volgens mij begrijp jij het niet. Waarom zou je make-up tijdens die gelegenheden gebruiken als je al mooi zou zijn. Zoals die ander zei: Ze zijn lelijk, en gebruiken daarom zoveel make-up, omdat ze bang zijn dat andere mensen ze zo zien, en dat ze niet geaccepteerd zullen worden.

16-08-2014, 21:25
Te veel make-up en te opvallende kleding hoort bij puberteit, dat is een normale proces, hoort erbij om even een tijdje rebels te zijn, later gaat het vanzelf over. Maar als de ouders te streng zijn, komt het op latere leeftijd naar voren en dat krijg je dit.

16-08-2014, 21:26

Citaat door Mr.Salaam:
Volgens mij begrijp jij het niet. Waarom zou je make-up tijdens die gelegenheden gebruiken als je al mooi zou zijn. Zoals die ander zei: Ze zijn lelijk, en gebruiken daarom zoveel make-up, omdat ze bang zijn dat andere mensen ze zo zien, en dat ze niet geaccepteerd zullen worden.
wat een domoor ben je. make up is eenmaal een vrouwending wat jij niet zal begrijpen. Het kan nog mooier zijn , als je mooie ogen hebt kan je dit nog mooier laten uitkomen door make up.

je lelijkheid verbergen met make up is ook een optie maaar vaak zie je al die lelijkheid door de make up heen.
Heb je al een lesje Gay gehad?

16-08-2014, 21:28

Citaat door Flamenca:
Te veel make-up en te opvallende kleding hoort bij puberteit, dat is een normale proces, hoort erbij om even een tijdje rebels te zijn, later gaat het vanzelf over. Maar als de ouders te streng zijn, komt het op latere leeftijd naar voren en dat krijg je dit.
Nee. Dat is wat mensen normaal hebben gemaakt. ''Laat ze in hun puberteit lekker gek doen, zoveel make-up dragen''. NEE!!! Dat komt door de wereld, media enzovoort. Zij maken het normaal om make-up te dragen,''want dat maakt je mooier''= BULL-SHIT!!!

16-08-2014, 21:30

Citaat door Jeuk:
wat een domoor ben je. make up is eenmaal een vrouwending wat jij niet zal begrijpen. Het kan nog mooier zijn , als je mooie ogen hebt kan je dit nog mooier laten uitkomen door make up.

je lelijkheid verbergen met make up is ook een optie maaar vaak zie je al die lelijkheid door de make up heen.
Heb je al een lesje Gay gehad?
Ten eerste: FUCK YOU BIATCH!

Als je mooie ogen hebt, what the fuck heb je dan nog make-up nodig. De meeste mannen houden juist van een vrouw die puur natuur is, hebben de meeste mannen dat niet een miljoen keer duidelijk gemaakt, maar nee, jullie hebben liever het advies van een mongool uit amerika die vrouwen opmaakt, of baas is van modellenbureau etc.

16-08-2014, 21:30

Citaat door Mr.Salaam:
Nee. Dat is wat mensen normaal hebben gemaakt. ''Laat ze in hun puberteit lekker gek doen, zoveel make-up dragen''. NEE!!! Dat komt door de wereld, media enzovoort. Zij maken het normaal om make-up te dragen,''want dat maakt je mooier''= BULL-SHIT!!!
Natuurlijk komt het door de maatschappij, dat betwijfel ik niet. Alleen als je volwassen bent, snap je dat al, en als tiener nog niet.

16-08-2014, 21:32



Citaat door Flamenca:
Natuurlijk komt het door de maatschappij, dat betwijfel ik niet. Alleen als je volwassen bent, snap je dat al, en als tiener nog niet.
Nee, want de meeste mensen die op hun puberteit kennis maken met make-up zullen het de rest van hun leven blijven gebruiken, want dan denken ze dat ze lelijk zijn zonder.

16-08-2014, 21:33

Citaat door Mr.Salaam:
Ten eerste: FUCK YOU BIATCH!

Als je mooie ogen hebt, what the fuck heb je dan nog make-up nodig. De meeste mannen houden juist van een vrouw die puur natuur is, hebben de meeste mannen dat niet een miljoen keer duidelijk gemaakt, maar nee, jullie hebben liever het advies van een mongool uit amerika die vrouwen opmaakt, of baas is van modellenbureau etc.
Bitch zeg je tegen diegene die je gebaart heeft.
Make up ACCENTUEERT HETGEEN WAT JIJ AL BEZIT. Het is vrouwelijk en je kan er mee spelen. Wat nu? Dan neem je maar een makeuploze vrouw als het jou zoveel doet.

meskien klagen over make up bij de vrouwe

16-08-2014, 21:34

Citaat door Mr.Salaam:
Nee, want de meeste mensen die op hun puberteit kennis maken met make-up zullen het de rest van hun leven blijven gebruiken, want dan denken ze dat ze lelijk zijn zonder.
De praktijk zegt wat anders. De meeste vrouwen die ik ken die geen make-up gebruiken hebben het als tienermeisjes wel gedaan.

Pagina's : [1] 2 3 4