Bekijk volle/desktop versie : Dames hoe delen jullie je dag/week in?



15-08-2014, 12:14
Zowel de werkende als thuiszittende! Drop hier alle tips en tricks voor de werkende mama's en de xxxxxxxxxende mama's. Ik begin volgende week weer met werken en kan alle efficiency gebruiken!

15-08-2014, 12:25


ik ga maandag werken. Ik weet niet hoe ik het ga doen allemaal, maar het komt goed. Ik denk dat ik veel energie drank (light) nog erger haha ga halen.

15-08-2014, 12:43
Waarom zie ik allemaal sterretjes alsof ik iets ergs heb gezegd. Kzei alleen thuis werkende mama's aan elkaar vast.

15-08-2014, 14:41

Citaat door orientelqueen:
ik ga maandag werken. Ik weet niet hoe ik het ga doen allemaal, maar het komt goed. Ik denk dat ik veel energie drank (light) nog erger haha ga halen.
Veel sterkte en succes!! Ik ga aan de koffie! Maar hoe alles eromheen regelen thuis. Ik ben helaas een enorme sloddervos die die haar tijd veel beter moet indelen! Dames help. Welke klusjes doen jullie op welke dagen? En hoe plan je dat in?

15-08-2014, 14:45


Plannen.. geen uitstel gedrag, en samenwerking is belangrijk.
Ik doe elke ochtend dagelijkse dingen (swifferen/keuken dweilen/wc en badkamer) en de rest van de dag kijk ik het aan.. verder 2x pw grote schoonmaak

15-08-2014, 15:48
Ik deel t zo in na werktijd gaan schoonmaken kwa eten doe ik gewoon lichtere salade nemen,