Bekijk volle/desktop versie : Hoe kun je weten of je van hem houd??



Pagina's : [1] 2

10-03-2005, 20:03
salaam mensjes van het goed leven..

ik ben verloofd en verliefd, alleen weet ik niet wat houden van is!! maf he? ik weet niet hoe dat aanvoelt, hij houd denk ik nog niet van me.. maar dat komt later in het huwlijk. Ik vraag me af hoe lang dit gaat duren, wie heeft dit ook wel is meegemaakt..??!

10-03-2005, 21:26



Citaat door miss_kaftan:
salaam mensjes van het goed leven..

ik ben verloofd en verliefd, alleen weet ik niet wat houden van is!! maf he? ik weet niet hoe dat aanvoelt, hij houd denk ik nog niet van me.. maar dat komt later in het huwlijk. Ik vraag me af hoe lang dit gaat duren, wie heeft dit ook wel is meegemaakt..??!
je bent verloofd en verliefd.
als je weet dat je verliefd bent dan kom je er ook gauw genoeg achter dat je van n persoon houd of niet.
het kost tijd en geduld.
je gaat vanzelf iets voor diegene voelen en alleen jij kan zeggen of dat echte liefde is of niet.

10-03-2005, 21:31
Hey lieverd eerst komt verliefdheid en met de tijd ga je van hem houden dus geef ht nog tijd...het komt zeker later wel...hoe meer je die persoon graag gaat ziet hoe meer je van hem gaat houden...

Liefs Kleinduimpje

xxx

11-03-2005, 18:39
oke dank jullie wel ...dus gewoon geduld hebben en dan komt t zeker goed...

11-03-2005, 18:45



Citaat door miss_kaftan:
oke dank jullie wel ...dus gewoon geduld hebben en dan komt t zeker goed...
inderdaad

11-03-2005, 18:47

Citaat door miss_kaftan:
salaam mensjes van het goed leven..

ik ben verloofd en verliefd, alleen weet ik niet wat houden van is!! maf he? ik weet niet hoe dat aanvoelt,
als je niet kan slapen niet kan eten en alleen aan hem denkt dat is dat verliefdheid.

Citaat door miss_kaftan:
hij houd denk ik nog niet van me.. maar dat komt later in het huwlijk. ,
ik zou oppassen als ik jou was. sory dat ik het zeggen moet, maar het komt niet later zker niet als hij nog geen vergunning heeft en jij wel. Ik zou zeggen gewaardschuwde mens telt voor twee.
Citaat door miss_kaftan:
Ik vraag me af hoe lang dit gaat duren, wie heeft dit ook wel is meegemaakt..??!
mocht hij ook oprecht zijn dan wens ik jullie veel geluk in jullie leven.

11-03-2005, 18:52
Mijn visie op "houden van": Als je die persoon niet meer kan wegdenken uit je leven of toekomst

11-03-2005, 18:56

Citaat door miss_kaftan:
salaam mensjes van het goed leven..

ik ben verloofd en verliefd, alleen weet ik niet wat houden van is!! maf he? ik weet niet hoe dat aanvoelt, hij houd denk ik nog niet van me.. maar dat komt later in het huwlijk. Ik vraag me af hoe lang dit gaat duren, wie heeft dit ook wel is meegemaakt..??!
Alles op zijn tijd,

Gun het wat tijd, en je zal zeker wel verliefd worden. Hoe meer je bij hem in de buurt bent, met hem praat etc, hoe meer je van hem begint te houden. En dan krijg je hem niet meer uit je kop; neem ik aan.


11-03-2005, 18:56

Citaat door XXXroosjeXXX:
Mijn visie op "houden van": Als je die persoon niet meer kan wegdenken uit je leven of toekomst
helemaal mee eens...

11-03-2005, 19:35

Citaat door Agadir2004:
helemaal mee eens...
Maarjah, dat geldt ook voor een bakje vanille-ijs met slagroom

11-03-2005, 19:38

Citaat door XXXroosjeXXX:
Maarjah, dat geldt ook voor een bakje vanille-ijs met slagroom
inderdaad

11-03-2005, 19:39

Citaat door Nieuwkomer:
als je niet kan slapen niet kan eten en alleen aan hem denkt dat is dat verliefdheid.
ik zou oppassen als ik jou was. sory dat ik het zeggen moet, maar het komt niet later zker niet als hij nog geen vergunning heeft en jij wel. Ik zou zeggen gewaardschuwde mens telt voor twee. mocht hij ook oprecht zijn dan wens ik jullie veel geluk in jullie leven.
HIJ HEEFT WEL EEN VERBLIJFSVERGUNNING HOOR.. DAAR NIET VAN, MAAR BEDANKT VOOR U REACTIE :d:d

11-03-2005, 19:39


Da kunt ge rieke
Speciale neus voor hebbe

11-03-2005, 19:40

Citaat door Paris Du Bled:
Da kunt ge rieke
Speciale neus voor hebbe
IK HEB T ER HELAAS GEEN NEUS VOOR...

11-03-2005, 19:44
Miss Kaftan, gy zyt verloofd & verliefd & ge weet nie es of ge van hem houd?
HAALLO da word dus wel de man waar ge u leven mee gaat delen
Besefde gy da, da gy gaat trouwe zonder hersenen & vol met twyfels
Alé amuseerdu éh

Pagina's : [1] 2