Bekijk volle/desktop versie : Studie HBO Rechten een moelijke opleiding?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

10-03-2005, 19:58
Hbo Rechten lijk me een intressante opleiding, alleen hoor ik van verschillende mensen dat deze opleiding vrij moeilijk is..
Is dit waar?

10-03-2005, 19:59


niets is moeilijk als je het wilt!
Gewoon ervoor gaan meid, en laat mensen maar lullen!

10-03-2005, 20:00

Citaat door moppi:
niets is moeilijk als je het wilt!
Gewoon ervoor gaan meid, en laat mensen maar lullen!
Incha'allah..
Doe je zelf ook Hbo Rechten..??

10-03-2005, 20:10
Ik hoor van mensen dat het saai en veel is,

10-03-2005, 20:18


begin dr niet aan

10-03-2005, 20:19

Citaat door lainae:
Ik hoor van mensen dat het saai en veel is,
Dat het veel is heb ik ook gehoord, maar saai.. ?? Dat heb ik niet gehoord.

10-03-2005, 20:19

Citaat door Machiavelia:
begin dr niet aan
Nee..?
Waarom niet als ik vragen mag?

10-03-2005, 20:25

Citaat door Femme~du~Maroc:
Dat het veel is heb ik ook gehoord, maar saai.. ?? Dat heb ik niet gehoord.
Omdat het eentonig is, je moet veel leren en lezen. Dat is dus wat ze mij hebben verteld. Wil die opleidng ook gaan doen, maar ben er niet meer zo zeker van,

10-03-2005, 20:38

Citaat door Femme~du~Maroc:
Incha'allah..
Doe je zelf ook Hbo Rechten..??
Nee, maar wel op de Uni...trouwens mocht je twijfelen, ga dan naar de open dagen, heb ik ook gedaan. En je krijgt veel info enzo, en je kan zelf een les bijwonen op een HBO school

Succes!

10-03-2005, 20:44
hey beste meid,
Ik studeer zelf ook Hbo-rechten en het is zeer zeker niet eentoning. In het eerst jaar krijg je allerlei verschillende vakken gecombineerd met projecten. de projecten zijn zeer praktisch getint. dus saai????? absoluut niet. je leert van alle gebieden wat en daarnaast krijg je ook vakken die niet veel te maken hebben met recht maar meer met algemene kennis en ontwikkeling.
Het is zeker niet moeilijk. Veel mensen geven aan dat het veel tijd in beslag neemt, dat is absoluut niet waar. Als je een beetje op de hoogte bent en blijft van de behandelde materie is het een koekieeee.
het is niet moeilijk en je hoeft niet extreem veel te lezen hoor. een kwestie van plannen. Ik denk als je ieder week 10 uur aan je studie besteedt dat het voldoende is. Ik persoonlijk besteed maar 5 uur in de week aan mijn studie en dat is inclusief de colleges.
Ik zou ervoor gaan dame.
sterkte

10-03-2005, 20:55

Citaat door zeepareltje21:
hey beste meid,
Ik studeer zelf ook Hbo-rechten en het is zeer zeker niet eentoning. In het eerst jaar krijg je allerlei verschillende vakken gecombineerd met projecten. de projecten zijn zeer praktisch getint. dus saai????? absoluut niet. je leert van alle gebieden wat en daarnaast krijg je ook vakken die niet veel te maken hebben met recht maar meer met algemene kennis en ontwikkeling.
Het is zeker niet moeilijk. Veel mensen geven aan dat het veel tijd in beslag neemt, dat is absoluut niet waar. Als je een beetje op de hoogte bent en blijft van de behandelde materie is het een koekieeee.
het is niet moeilijk en je hoeft niet extreem veel te lezen hoor. een kwestie van plannen. Ik denk als je ieder week 10 uur aan je studie besteedt dat het voldoende is. Ik persoonlijk besteed maar 5 uur in de week aan mijn studie en dat is inclusief de colleges.
Ik zou ervoor gaan dame.
sterkte

Hey thanx voor de info..
Het lijkt me inderdaad een leuke opleiding..
Maar hoorde van vele dat het vrij moeilijk was dus dat hield me tegen..

11-03-2005, 01:13
denk je dat andere opleidingen wel makkelijk zijn
als je iets wilt bereiken ga je er gewoon voor
laat je niet afschrikken door wat andere mensen zeggen
HBO is absoluuuut niet moeilijk als je een beetje je best doet. De meeste mensenn doen gewoon niks of heel weinig aan hun opleiding. meestal zijn ze alleen tijdens de lessen aanwezig en dat is niet genoeg. als je zo'n 40 uur per week aan je opleiding besteedt haal je het wel heel makkelijk zelfs


veeel succes verder met je opleiding en laat je niet afschrikken

11-03-2005, 11:23


salaam het is absoluut geen saaie oopleiding je hebt er veel aan
en natuurlijk moet je der voor doen voor elke opleiding moet je wat doen
je moet gewoon je best doen

11-03-2005, 14:09

Citaat door csbai:
denk je dat andere opleidingen wel makkelijk zijn
als je iets wilt bereiken ga je er gewoon voor
laat je niet afschrikken door wat andere mensen zeggen
HBO is absoluuuut niet moeilijk als je een beetje je best doet. De meeste mensenn doen gewoon niks of heel weinig aan hun opleiding. meestal zijn ze alleen tijdens de lessen aanwezig en dat is niet genoeg. als je zo'n 40 uur per week aan je opleiding besteedt haal je het wel heel makkelijk zelfs


veeel succes verder met je opleiding en laat je niet afschrikken
Ik heb niet gezegd dat ander opleidingen makkelijk zijn.
Het is alleen dat ik van vele hoor dat het een vrij moeilijke opleiding is.
Ik wil deze opleiding incha'allah wel doen, alleen ben bang dat ik ondanks ik m'n best doe alsnog zak.
Capisch??

11-03-2005, 22:43

Citaat door senhajiaa:
salaam het is absoluut geen saaie oopleiding je hebt er veel aan
en natuurlijk moet je der voor doen voor elke opleiding moet je wat doen
je moet gewoon je best doen
Incha'allah..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10