Bekijk volle/desktop versie : Politie zoekt beelden demonstratie Schilderswijk



Pagina's : [1] 2 3 4

12-08-2014, 16:06
De politie is op zoek naar beeldmateriaal van de uit de hand gelopen demonstratie tegen de terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) zondag in de Haagse Schilderswijk.





Mensen die beelden hebben worden dinsdag opgeroepen die beschikbaar te stellen voor het onderzoek.


De politie nam zelf tijdens de demonstratie ook camerabeelden op, maar vermoedt dat andere mensen eveneens foto's of filmpjes hebben gemaakt die het onderzoek verder kunnen helpen. Via de website van de politie kunnen mensen hun beelden uploaden.


Islamitische tegendemonstranten verstoorden de demonstratie zondag, onder meer door met stenen te gooien. Een aantal journalisten werd belaagd en een agent raakte gewond. Zes tegendemonstranten werden tijdens de betoging opgepakt op verdenking van het plegen van openlijk geweld, belediging en opruiing.


Drie mannen van 23, 26 en 33 jaar zitten nog vast, drie anderen werden zondag al vrijgelaten. De politie verwacht meer aanhoudingen te verrichten.

12-08-2014, 16:32


Islamitische tegendemonstranten? Wat is er Islamitisch aan die leeghoofden. Hoop dat iedereen die beelden heeft zo ook daadwerkelijk afstaat om deze idioten, die de Islaam en de Moslims enorme schade berokkenen, van hun bed worden gelicht en worden opgesloten. Liever nog naar hun vriendjes in Irak en Syrie sturen. Kunnen ze elkaar daar afmaken.

12-08-2014, 16:33
Laten we hopen dat de beelden scherper zijn dan de gemiddelde bewakingscamera en dat het tuig ermee opgeborgen kan worden.

12-08-2014, 16:49
ISIS aanhangers zijn domme hersenloze moslims waarvoor ik me schaam ga maar naar Irak of Syrie ipv te demonstreren

12-08-2014, 16:55


wat een flutartikel.

12-08-2014, 17:14
Europa importeert middenoosten probleem lijkt het wel met liefde en mantelzorg naar Europa

waarschijnlijk onder mandaat van Israel zodat de joden op hun gemak hun zionistische staat kunnen opbouwen met als ondersteuning de poltieke draagvlak van het westen

Deze jongeren kunnen noch arabisch verstaan noch lezen en weten niet eens wat Islam inhoud hun vocabulair reikt niet verder dan scoooooooooooter en sooooo mannnnnnnnnnnn wallllllllllllaaaaaaaaaaaaaah

dat is beetje gemiddelde vocabulair van schilderwijk allochtoon dat zijn dus pro-isis aanhangers

12-08-2014, 17:26
Politiek moet een keer tusen de topmannen gaan zoeken, de echte boeven waar ze een hand boven het hoofd houden.

12-08-2014, 17:29
Hoop dat ze genoeg beelden zullen ontvangen, om deze bende van idioten te kunnen aanpakken.

12-08-2014, 17:32
Dat waren tokkies vs tokkies

12-08-2014, 18:20

Citaat door krijgerr:
ISIS aanhangers zijn domme hersenloze moslims waarvoor ik me schaam ga maar naar Irak of Syrie ipv te demonstreren


Dat is niet nodig. Het is onzinnig om je te schamen voor de daden van anderen.

Waar je wel gelijk in hebt (indirect) is dat ze het verzieken voor de normale moslims.
Eigenlijk zou er meer tegengeluid uit de moslimgroeperingen moeten komen maar aan de andere kant vind ik dat juist weer onzinnig vanwege waar ik deze reactie mee begon. Het is moeilijk.

12-08-2014, 19:56
Isis tegenstanders zijn net zo slim als een rol wc papier


12-08-2014, 19:59

Citaat door krijgerr:
ISIS aanhangers zijn domme hersenloze moslims waarvoor ik me schaam ga maar naar Irak of Syrie ipv te demonstreren
ben jij moslim? Wil je dan zsm die spelkaart weghalen, dat is haraam

12-08-2014, 20:00



Citaat door Dutchman98:
Dat is niet nodig. Het is onzinnig om je te schamen voor de daden van anderen.

Waar je wel gelijk in hebt (indirect) is dat ze het verzieken voor de normale moslims.
Eigenlijk zou er meer tegengeluid uit de moslimgroeperingen moeten komen maar aan de andere kant vind ik dat juist weer onzinnig vanwege waar ik deze reactie mee begon. Het is moeilijk.
Wat?!?!?!


Jij bepaalt wanneer een moslim normaal is?

Wie heeft jou de autoriteit gemaakt om Islam te interpreteren?

12-08-2014, 20:01

Citaat door discover_me:
Hoop dat ze genoeg beelden zullen ontvangen, om deze bende van idioten te kunnen aanpakken.
Ik wens jou precies hetzelfde toe. Verberg je maar in je regenjas

12-08-2014, 20:02

Citaat door Almagrebi37:

Deze jongeren kunnen noch arabisch verstaan noch lezen en weten niet eens wat Islam inhoud hun vocabulair reikt niet verder dan scoooooooooooter en sooooo mannnnnnnnnnnn wallllllllllllaaaaaaaaaaaaaah

dat is beetje gemiddelde vocabulair van schilderwijk allochtoon dat zijn dus pro-isis aanhangers
Jij spot met de baard, en de baard is van de Sunnah. Jij spreekt arabisch, maar je hebt niks begrepen van islam. Dus ga snel bij je kafir maatjes aanschuiven en scheld met hen mee als een stelletje blaffenden.

Pagina's : [1] 2 3 4