Bekijk volle/desktop versie : Bahoui benaderd door Marokko



Pagina's : [1] 2

10-08-2014, 21:09
AIK Solna aanvaller Nabil Bahoui is inmiddels benaderd door de Marokkaanse bond en zal binnenkort een keuze maken tussen Zweden en Marokko.

Nabil Bahoui, ooit afgetest door Heracles Almelo, staat nu in de belangstelling van Stoke City, Everton en verschillende Franse clubs.

10-08-2014, 21:17


Mooi ben benieuwd

Zionist of een Maghrebi

10-08-2014, 21:18
en die speler van barca wanneer gaan ze daar werk van maken

10-08-2014, 21:33
Zaki & M.Hadji moeten snel werk gaan maken van Moutaoukil, Konko, Ziyech, EL Haddadi, EL Ghazi Bahoui en Bnou Marzouk.
Allemaal Mountakhab waardige spelers en verder denk ik dat Mohamed EL Bouazzati rijp genoeg is voor het echte grote werk droomduo met Benatia

10-08-2014, 21:35



Citaat door Me25:
en die speler van barca wanneer gaan ze daar werk van maken
geloof me elhaddadi zal eerder voor marokko spelen dan bahaoui bahaoui heeft niks bijzonder gewoon middelmatige speler

10-08-2014, 21:43

Citaat door Buurmattie:
Zaki & M.Hadji moeten snel werk gaan maken van Moutaoukil, Konko, Ziyech, EL Haddadi, EL Ghazi Bahoui en Bnou Marzouk.
Allemaal Mountakhab waardige spelers en verder denk ik dat Mohamed EL Bouazzati rijp genoeg is voor het echte grote werk droomduo met Benatia
haha moutaoukil vroeger was Die goed maar nu is het een hele slechte speler en konko wil niet eens voor marokko spelen verder heb je gelijk Bouazzati is zeker rijp hetzelfde met jaadi sakhi en Karim achabar 1 of 2 van deze talenten moeten samen met el Haddadi mee ze moeten niet in de basis maar ze zijn gemotiveert voor in de 70ste minuut Erin te komen

10-08-2014, 21:45

Citaat door hamzaboy:
haha moutaoukil vroeger was Die goed maar nu is het een hele slechte speler en konko wil niet eens voor marokko spelen verder heb je gelijk Bouazzati is zeker rijp hetzelfde met jaadi sakhi en Karim achabar 1 of 2 van deze talenten moeten samen met el Haddadi mee ze moeten niet in de basis maar ze zijn gemotiveert voor in de 70ste minuut Erin te komen
Sakhi is niet beter/talenvoller als Ziyech en EL Ghazi zelfde verhaal tegenover die Achahbar.

10-08-2014, 21:48

Citaat door Buurmattie:
Sakhi is niet beter/talenvoller als Ziyech en EL Ghazi zelfde verhaal tegenover die Achahbar.
is wel jonger en heeft wedstrijd ritme je onderschat hun en waarom kom je met ziyech Die kan afrika niet aan

10-08-2014, 21:52

Citaat door Buurmattie:
Sakhi is niet beter/talenvoller als Ziyech en EL Ghazi zelfde verhaal tegenover die Achahbar.
Sakhi was topscorer en had de meeste assists vorige seizoen. Achahbar is inderdaad nog niet zo ver, maarja Lique 1 is ook een totaal andere verhaal dan Eredvisie.

10-08-2014, 21:57

Citaat door DracullaLN:
Sakhi was topscorer en had de meeste assists vorige seizoen. Achahbar is inderdaad nog niet zo ver, maarja Lique 1 is ook een totaal andere verhaal dan Eredvisie.
ligue2 is zelfs beter dan eredivisie ze moeten naam veranderen in schandedivisie

10-08-2014, 22:04

Citaat door hamzaboy:
is wel jonger en heeft wedstrijd ritme je onderschat hun en waarom kom je met ziyech Die kan afrika niet aan
Ziyech gaat het maken genoeg spelers op WK die niet fysiek sterk waren maar wel top gedaan tegen Afrikanen.
Ziyech kan voor rust zorgen in het spel van Marokko en veel assisten leveren

10-08-2014, 22:09

Citaat door Buurmattie:
Ziyech gaat het maken genoeg spelers op WK die niet fysiek sterk waren maar wel top gedaan tegen Afrikanen.
Ziyech kan voor rust zorgen in het spel van Marokko en veel assisten leveren
neymar heeft snelheid techniek Enzo el Ghazi is wel fysiek maar zijn goals komen altijd van voorzetten en het is Wachten of hij zich verder ontwikkelt

10-08-2014, 22:12



Citaat door hamzaboy:
neymar heeft snelheid techniek Enzo el Ghazi is wel fysiek maar zijn goals komen altijd van voorzetten en het is Wachten of hij zich verder ontwikkelt
Voetballend is EL Ghazi beter als Chamakh en EL Arabi, ik zou hem dolgraag in de spits zien Mountakhab.

10-08-2014, 22:24

Citaat door Buurmattie:
Voetballend is EL Ghazi beter als Chamakh en EL Arabi, ik zou hem dolgraag in de spits zien Mountakhab.
en elhaddadi Die is veel verder

10-08-2014, 22:35

Citaat door hamzaboy:
en elhaddadi Die is veel verder
Totaal niet zelfde type spelers ik zou ze allebei opstellen.

Pagina's : [1] 2