Bekijk volle/desktop versie : Man met israelische vlag is aangevallen door Anti-ISIS demonstranten



Pagina's : [1] 2

10-08-2014, 20:28
http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-nieuws-132237/19b6f306-64c2-30d0-aef4-6ccc88e0d396

10-08-2014, 20:45


Begrijpelijk

10-08-2014, 21:01
echt debielen die isis aanhangers

10-08-2014, 21:03

Citaat door Me25:
echt debielen die isis aanhangers
ehhummm Anti-ISIS demonstranten

10-08-2014, 21:13


mensen zijn raar denk dat beide partijen geen idee hebben wie ISIS is of wat ISIS doet

ISIS is een verzinsel van CIA om zo macht te blijven behouden in de olievelden van MO

10-08-2014, 21:23

Citaat door Almagrebi37:
mensen zijn raar denk dat beide partijen geen idee hebben wie ISIS is of wat ISIS doet

ISIS is een verzinsel van CIA om zo macht te blijven behouden in de olievelden van MO
er was een demonstratie tegen isis maar de tegen demonstratie waren isis aanhangers ofzo?

10-08-2014, 21:26
zie de media worstelen met naampjes geven.
wat ik zie zijn mislukte nazi's die onder mom van anti isis, ruzie gingen zoeken in de schilderswijk. en daar troffen ze straat marocs aan die volgens mij nooit een moskee van binnen hebben gezien. maar deze zouden dan pro isis zijn. stelletje debielen allemaal! van beide kanten

10-08-2014, 21:39

Citaat door bokitoo2:
zie de media worstelen met naampjes geven.
wat ik zie zijn mislukte nazi's die onder mom van anti isis, ruzie gingen zoeken in de schilderswijk. en daar troffen ze straat marocs aan die volgens mij nooit een moskee van binnen hebben gezien. maar deze zouden dan pro isis zijn. stelletje debielen allemaal! van beide kanten
Dat was eigenlijk ook mijn idee toen ik de beelden zag. Ik denk dat als je de gemiddelde anti-ISIS domoorstrant zou vragen om Syrië of Irak op de wereldkaart aan te wijzen je in India zou uitkomen. En die stenengooiende pro-ISIS betogers zouden na een weekje kalifaat al meer genoeg porties zweepslagen hebben opgelopen.

10-08-2014, 21:51

Citaat door fierljepper:
Dat was eigenlijk ook mijn idee toen ik de beelden zag. Ik denk dat als je de gemiddelde anti-ISIS domoorstrant zou vragen om Syrië of Irak op de wereldkaart aan te wijzen je in India zou uitkomen. En die stenengooiende pro-ISIS betogers zouden na een weekje kalifaat al meer genoeg porties zweepslagen hebben opgelopen.
je bent weer oftopic JANKERD

10-08-2014, 21:57

Citaat door fierljepper:
Dat was eigenlijk ook mijn idee toen ik de beelden zag. Ik denk dat als je de gemiddelde anti-ISIS domoorstrant zou vragen om Syrië of Irak op de wereldkaart aan te wijzen je in India zou uitkomen. En die stenengooiende pro-ISIS betogers zouden na een weekje kalifaat al meer genoeg porties zweepslagen hebben opgelopen.
Inderdaad mensen verhalen hun mislukking in de maatschappij door zich aan te sluiten bij allerlei extreme groeperingen

Mislukte allochtonen zoeken hun heil in allerlei Anti-Anti IslamSektes die totaal niks met de Islam te maken hebben en de Mislukte Nederlanders steken hun koppen in de anussen van extreemrechtse groeperingen die weer allerlei belangen dienen van bijv Israel (zie Wilders die lakei is van Netanyahu)



De echte oorzaak van deze op drift geraakte groeperingen is eigenlijk het falen van de overheid en de maatschappij als geheel

De democratie bied blijkbaar voor steeds grotere groepen geen zekerheid en ze zoeken hun heil bij zichzelf en schuwen agressie en vervreemding van de maatschappij niet

10-08-2014, 22:38
Is het nou de ISIS aanhangers of de anti-ISIS aanhangers die hem aanvielen....

10-08-2014, 22:43

Citaat door fierljepper:
Dat was eigenlijk ook mijn idee toen ik de beelden zag. Ik denk dat als je de gemiddelde anti-ISIS domoorstrant zou vragen om Syrië of Irak op de wereldkaart aan te wijzen je in India zou uitkomen. En die stenengooiende pro-ISIS betogers zouden na een weekje kalifaat al meer genoeg porties zweepslagen hebben opgelopen.
Denk dat de gemiddelde Henk en Ingrid hier op het forum, ook niet weet waar Syria of Irak ligt. Dat het hun al helemaal niets kan schelen wat daar plaats vindt is buiten alle kijf....

10-08-2014, 22:46


Is tie dood?

10-08-2014, 22:49
Ernstige zaak, hoop dat de politie direct heeft ingegrepen.

10-08-2014, 22:51

Citaat door MoiSophia:
Is tie dood?
Helpt dat ergens bij?

Pagina's : [1] 2