Bekijk volle/desktop versie : je denkt wauw wat mooi



Pagina's : [1] 2 3

10-08-2014, 19:08
wanneer je in marokko bent en in de nacht naar de hemel kijkt, al die vallende sterren... totdat je de kennis krijgt dat dat de shayateen zijn die de engelen in de hemel proberen af te luisteren... deze shayateen zijn vaak gestuurd door waarzeggers... en wanneer ze daar aankomen krijgen ze een bestraffing.. er zijn er een aantal die het maar net overleven en de waarzeggers de toekomst vertellen... maar het wordt altijd gemengd met veel leugens... zoals de bekende Nostradamus...

in Marokko wordt het zelfs in het openbaar gepleegd... zo zie je vrouwen in het zwart met hun halve hoofddoek kwik koken... of pakken ze je bij de hand om je palm te lezen... het gebeurt in het openbaar en niemand doet er wat aan..

ik hoor ook van iedereen die naar Marokko gaat dat ze gebroken terugkomen.. of ze worden opeens verliefd op een neef waarvoor ze nooit gevoelens hebben gekregen... of ze haten uit het niets hun eigen man waar ze nooit problemen mee hebben gehad..

wollah marokko is een mooi land, maar die mensen zijn zo erg verdorven... marokkaanse vrouwen, vooral uit het zuiden en noordwesten staan bekend als Zwarte Magica...

beste zusters, leer hoe je sihr moet bestrijden met ruqya... leer dua's tegen sihr, boze oog en shayateen... leer de middelen bijv 7 dadels in de ochtend eten.. leer hoe je ruqya over water kan doen zodat je dat kan drinken... niemand gunt je geluk beste zusters... niemand gunt het je.. ze zien je het liefst keihard vallen en meestal ook het liefst dood (geen grap)

10-08-2014, 23:25


Subhan Allah, het is gewoon te eng voor woorden!! Lahawla wala qawata ila bilah...

10-08-2014, 23:42
Ik ken bepaalde mensen waarvan ze zwak in NL zijn gekomen en de volgende maanden ziek ziek zijn geworden en niet door eten of klimaat verandering..!! maar allahu a3lam.

10-08-2014, 23:58
Ging laatst een video hier rond waar broeders in Taza een begraafplaats aan het schoonmaken waren en allemaal sihr tegen kwamen
Dat was pas eng

10-08-2014, 23:59



Citaat door mevrouwtje20:
Ging laatst een video hier rond waar broeders in Taza een begraafplaats aan het schoonmaken waren en allemaal shir tegen kwamen
Dat was pas eng

Iewlll.. eng heb je die video nog??

11-08-2014, 00:01
heeft sihr ook effect op doden dan?? wollah als dat de intentie van die mensen zijn dan zijn ze erger dan harteloos... dat zijn geen mensen meer maar nog erger dan shayateen

11-08-2014, 00:03

Citaat door lalakaka:
Iewlll.. eng heb je die video nog??
http://https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=Qo85PUXIYYk

11-08-2014, 00:05

Citaat door Sulaimann:
heeft sihr ook effect op doden dan?? wollah als dat de intentie van die mensen zijn dan zijn ze erger dan harteloos... dat zijn geen mensen meer maar nog erger dan shayateen
Nee iemand die dood is dood
Maar ze hadden het daar begraven zodat men het nooit kan terug vinden

Allahi7fed

11-08-2014, 00:06

Citaat door mevrouwtje20:
Ging laatst een video hier rond waar broeders in Taza een begraafplaats aan het schoonmaken waren en allemaal sihr tegen kwamen
Dat was pas eng
Ik woon daar en het wordt vaak op begraafplaatsen gedaan. Walgelijke wijven echt menselijke shayateen gewoon.

11-08-2014, 00:06

Citaat door mevrouwtje20:
Nee iemand die dood is dood
Maar ze hadden het daar begraven zodat men het nooit kan terug vinden

Allahi7fed
ik hoop dat ze ruqya over die sihr hebben gedaan en daarna verbrand of vernietigd

11-08-2014, 00:17
Het ergste vind ik ook dat de vrouwen die het doen gaan legaliseren ze3ma ja anders raak ik m'n man kwijt dus moet wel
Alsof het dan halal is
Een vrouw zei ooit tegen me maar
Dat is normaal elke vrouw doet het
Pfffff mij niet gezien
Maar dan wel hypcriet discussies aangaan als we het over islam hebben
Ongelofelijk hoe mensen kunnen zijn
Allah hfed la 7ala wala qawata illah bilah

11-08-2014, 00:30
Als je tot zoiets in staat bent dan ben je echt ver heen.

11-08-2014, 00:56


Moge Allah swt ons voor het sihir en boze oog beschermen. In marokko is het doodnormaal geworden om zwarte magier te bezoeken lay star weh, mensen die dat doen hebben geen flauww idee hoeveel verdriet en ellende veroorzaken bij hun slachtoffers.

11-08-2014, 01:07
La hawla wa la quwatah ilah billah.

Moge Allah ons behoeden tegen het boze oog en shir, ameen.

11-08-2014, 01:56

Citaat door Groene_Ster:
Klopt, Mijn Oma deed ook so3r, maar ik heb een vraagje hierover.. mag je ook so3r doen als je hiermee zieken kunt genezen ..?
ik kan me herinneren dat mn oma een grote kom met water op iemand's buik legde en dan zei ze iets.. (magische woorden ofzo) en dan liet ze het water borrelen !!. ik was nog heel klein en jong dus ik weet niet beter..

Anyway ze is nu overleden maar vroeg me af of ze nou evil was of niet???????????

was het sihr of dwa asemath(op z'n berbers zo'n gekke genezing) dat ze bijvoordbeeld met bilrath slaan ensoo.

Pagina's : [1] 2 3