Bekijk volle/desktop versie : FC Barcelona: El Haddadi geeft zijn visitekaartje af bij Barça



10-08-2014, 14:17
Zullen Luis Suarez, Neymar, Pedro en de absolute sterspeler Lionel Messi de hete adem voelen van Munir El Haddadi? De Marokkaanse aanvaller laat de afgelopen oefenwedstrijden in elk geval zien dat Barcelona trainer Luis Enrique een luxeprobleem heeft in de aanvalslinie. El Haddadi was tegen Nice belangrijk door een penalty te versieren, speelde een sterke eerste helft tegen Napoli en was in de laatste wedstrijd tegen Helsinki wederom belangrijk. El Haddadi scoorde twee keer.

Voor het oog van ruim 40.000 toeschouwers nam FC Barcelona het op tegen HJK Helsinki uit Finland. De Catalaanse grootmacht won de wedstrijd met 6-0, dankzij twee treffers van El Haddadi. De Marokkaan stond in de punt van de aanval en werd geflankeerd door Iniesta, Pedro en Rafinha.

Na vijf minuten scoorde de Marokkaanse spits al de openingstreffer, na een assist van Andres Iniesta. Nadat Barcelona enkele momenten later de 2-0 scoorde, maakte El Haddadi na een kwartier voetballen zijn tweede van de wedstrijd en de derde voor Barcelona. Na een strakke voorzet van Rafinha kopte El Haddadi de bal goed binnen.

De overige goals werden gescoord door Sergi Roberto, Gerard Pique, Marc Bartra en Sandro Ramirez. Barcelona speelt nog één oefeningswedstrijd (red. tegen Club Leon), voordat het op 24 augustus aantreed in de Primera Division tegen Elche.

10-08-2014, 14:20


volgens sommige hier was hij te klein en kon hij het fysiek niet aan

10-08-2014, 14:21

Citaat door DracullaLN:
volgens sommige hier was hij te klein en kon hij het fysiek niet aan
Noem eens namen wie dat heeft gezegd.

10-08-2014, 14:22
http://www.youtube.com/watch?v=5dn5k9bFPg8 el Haddadi niet aleen de goals ook assisten balcontacten enzo

10-08-2014, 14:23



Citaat door DracullaLN:
volgens sommige hier was hij te klein en kon hij het fysiek niet aan
wie zei dat ik had 1 wedstrijd tegen Benfica gezien hij is heel fysiek

10-08-2014, 14:24

Citaat door broeder1993:
Noem eens namen wie dat heeft gezegd.
Clichy

10-08-2014, 14:25

Citaat door hamzaboy:
wie zei dat ik had 1 wedstrijd tegen Benfica gezien hij is heel fysiek
Ik volgde hem voor dat hij bij Barca B speelde, er werd gezegd dat hij alleen goed tegen kinderen is. Clichy ging zelfs persoonlijke fotos van Munir plaatsen om z3ma te bewijzen dat hij fysiek zwak is en een botje.

10-08-2014, 14:30

Citaat door DracullaLN:
Ik volgde hem voor dat hij bij Barca B speelde, er werd gezegd dat hij alleen goed tegen kinderen is. Clichy ging zelfs persoonlijke fotos van Munir plaatsen om z3ma te bewijzen dat hij fysiek zwak is en een botje.
el Haddadi is alles behalve dat maar Clichy kan je niet serieus nemen hij vond dat frankerijk zelfde speelstijl hanteert als real madrid

10-08-2014, 14:31

Citaat door DracullaLN:
Clichy
Clichy moet je dan ook niet serieus nemen het enige wat die hier doet is franse/algerijnse spelers ophemelen.