Bekijk volle/desktop versie : Zogenaamde moslim valt met woorden een vrouw/journalist aan die een burkini draagt



Pagina's : [1] 2 3

10-08-2014, 12:53




http://www.youtube.com/watch?v=zi0duDl0pmg


Als ik het was geweest had ik gezegd en hier in Nederland is de norm dat je fatsoenlijk Nederlands praat.......

10-08-2014, 12:59


Kotsneigingen krijg ik ervan bleeeeggggghhhhh serieus.

10-08-2014, 13:07
Onvoorstelbaar

10-08-2014, 13:07
Boejezan! Tfoe!

10-08-2014, 13:07


Hij zal er toch aan moeten wennen want ze worden steeds meer gedragen in openbare zwembaden. Dus helaas voor hem.

10-08-2014, 13:13
Volgens mij is hij een iranier dat zijn meestal de ergste uitschot zodra ze in Europa terecht komen ze kotsen zelfs hun eigen moeder uit om maar in een goed dag licht te komen bij de Europeanen.....

10-08-2014, 13:14
tfoe en wie moet er praten en zijn vieze mening geven een asiel zoeker.
Zo zie je maar dar niet koefar eigenlijk de vijanden zijn van de islam maar wijzelf..

Verder vind ik die hele boerkinie nergens op slaan.
Ik vind niet dat een vrouw gezamenlijk moet gaan zewemmen als ze daar tussen de half blote mannen zwemt met boerkinie kan ze net zo goed in haar nakie gaan maar dat is mij mening.

10-08-2014, 13:43
Ik had hier niet naar moeten kijken:-(

10-08-2014, 13:46
Je ziet echt aan hem dat hij er gefrustreerd over is en zich schaamt ervoor, echt een debiel hoe hij praat.

Ben het verder met lid Verteller eens. Heb nooit begrepen hoe je geheel bedekt in burkini dus ervoor kiest om te zwemmen op plekken waar alle andere vrouwen en mannen wel halfnaakt rondlopen. Op die manier trek je juist zoveel aandacht naar je toe. Ik vind het niet kloppen

10-08-2014, 13:52
bikini is wel normaal


10-08-2014, 13:53

Citaat door de_verteller:
tfoe en wie moet er praten en zijn vieze mening geven een asiel zoeker.
Zo zie je maar dar niet koefar eigenlijk de vijanden zijn van de islam maar wijzelf..

Verder vind ik die hele boerkinie nergens op slaan.
Ik vind niet dat een vrouw gezamenlijk moet gaan zewemmen als ze daar tussen de half blote mannen zwemt met boerkinie kan ze net zo goed in haar nakie gaan maar dat is mij mening.
Dat bedoelde die man ook maar hij kan niet praten

10-08-2014, 13:56
Wauw!! en dit afkomstig van een moslim of ex moslim?? Eerlijk heb wel moeten lachen, zooooo gefrustreerd meskin hahahahhahah... Maar aan de ene kant geef ik hem absoluut gelijk, dan zwemt ze maar met vrouwen in een groep wil ze er zo bij zwemmen.. Met vrouwen dien je je awra ook te bedekken. Tis zooooo tegenstrijdig Burkina aan maar wel blote mannen om je heen???? Alsjeblieft heel krom.

10-08-2014, 13:56


ik snap die man wel je gaat met een burkini zwemmen in gemengde zwembaden, het is toch fijner als je gewoon aan vrouwenzwemmen kunt deelnemen dat zij hij toch ook? zwembaden vinden een burkini gemakkelijker omdat ze zo geen gescheiden zwemmen hoeven te regelen

10-08-2014, 14:24
wuhahahah ziek turk

10-08-2014, 14:37
Wie kent een moslimdame die in burkini zich begeeft tussen de halfnaakte mannen en vrouwen?

Ik ken namelijk niemand die dat doet, de vrouwen waarvan ik weer dat ze graag zwemmen in burkini doen dat met vrouwenzwemmen. Aangezien je ook tussen de vrouwen gewoon je aurah moet bedekken.

Pagina's : [1] 2 3