Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe boy in de klas



09-08-2014, 20:41
hallo allemaal ik ben hier nieuwe op marokko.nl ik weet nie zo goed hoe het werkt maar wil graag ook een verhaaltje schrijven hier komt tie dan. lina joehhoee linaa wakker worden ziedd je moet nar school! weh eh jemma ik ben allang al wakker. dus niet ik lag nog in me bed, maar toen ik op de klok keek zag ik dat het al 8 uur was. ik stapde me bed uit en douchde snel kleedde me aan ik besloot eenlicht blauwe spijkerbroek aan te trekken met een wit bloesje en me haar krullend los te laten ik vond mezelf geen mooi meisje eerlijk gezegt ik was altijd al onzeker geweest maarja ik haaste me naar beneden ontbeet snel en zei me lieve moeder gedag en ging omw school. onderweg kwam ik me beste vriendin tegen sanae echt een schat van eem meid heel behulpzaam en lief en super mooi ook ze kreeg vaak aandacht van de jongens en stond ik daar maar toe te kijken maarja ik haaste me naar de les en was gelukkig net op tijd binnen ik ging achter aan in de klas zitten samen met sanae we gingen aan het werk tot oppeens op de deur werd geklopt kom binnen zei mnr. van dijk oppeens kwam een marokkaanse jongen binnen super mooi was tie groene ogen en gespierd lichaam hij stond voor de klas en stelde zich voor : uhm hallo ik ben younes ben 18 jaar en ben hier in den haag verhuist wauwww hij had zelfs nog een cute stem ik begon uit het niets te blozen welkom zei mnr. van dijk ga maar achteraan zitten naast brahim. we hoorde de bel eindelijk pauze ik wou de deur uitlopen toen ik me naam hoorde LINAA ik keek achterom en zag sanae : lina ik ga ff naar de tandarts ik zie je straks pas jaa'' ja isgoed schatjee doeiidoeii'' ik liep naar me kluisje wou uhm open maken toen al me boeken op de grond vielen pff jaajoh ik altijd zei ik hardop in mezelf hier ik zal je helpen hoordde ik een stem die ik gelijk herkende keek achterom en zag younes hij glimlachde lief en raapde me boeken op en deed ze in me kluis uhm dddaaankjewel zei ik stotterend ''haha graag gedaan meid kan je misschien zeggen waar de mediatheek'' uhm ja de trap op en dn links zei ik zachtje terwel ik naar zijn mooi groene ogen keek damnnn wat was hij knap.'' haha dankjewell ik zie je zo in klas hoe heet je eigenlijk'' uhm lina terwel ik naar beneden keek van schaamte. mooii naam voor een mooi meid zei die. IK ZAL ALS JULLIE HET EEN LEUK VINDEN EEN VERVOLG PLAATSEN ZEG ME WAT JE VIND HIHIHI

05-11-2014, 20:03


Ik hou van schrijven dus ik ga verder of jullie nou geen of wel een reactie plaatsen hier komt tie dan deel 2 .... Het was zaterdag weekend dus uitslapen eindelijk ik kon aan niets anders denken dan younes wauw wat een lieve knappe jongen is dat pfff sws al vriendin ik begon hem stiekem heel erg leuk te vinden maarja wie nou niet hij is perfect elk meisje op school loopt kwijlend achter hem aan ik stapde uit bed en liep de douch in douchde snel trok me kleren aan verrichte het gebed en liep naar beneden toen ik beneden was zag ik 1 briefje er stond in "mijn lieve dochter ik en je broer en broertje zijn voor paar dagen naar belgie ik heb 200 euro in een envelop op de keuken tafel gedaan voor eten we houden van je tot snel" noujaaa zeg ze zijn weg zonder mij ewa ja tenminste huis voor mij alleen ik belde me lieve vriendin ayse op ayse is turks en heeft een hart van goud ik kon altijd alles bij haar terecht dusjaa belde haar op en vroeg of ze langs kwam ze had helaas heel veel huiswerk en zei dat ze andere keer zou komen pfff jammet verveel me ahjoh dan ga ik lekker naar de stad in me eentje pakde de envelop die op het keukentafel stond en trok me schoenen aan en ging naar buiten . Buiten was het heel erg warm vond ik zoo heerlijk zonder jas naar buiten ik liep richting de stad is gelukkig vlak bijnme huis mohim liep er heen en ging richting kleding winkel pasde een spijker broek stond me iets te strak en je zag duidelijk me kont maar vond uhm zo leuk dat ik uhm kocht ik zag ook nog een leuk jurkje wn kocht die ook toen ik uit de winkel kwam ging ik naarde mac had honger toen ik binnen kwam schrok ik me dood ik zag daar in de hoek younes met een meisje ik kende de meisje niet maar ik zag haar verliefd kijken naar younes een steek van jaloezie kwam in me op younes daarin tegen zag er minder blij uit ik deed alsof ik hun niet zag in liep richting de kassa om te bestellen oppeenns hoorde ik me naam "heey lina " kwam er heel zacht uit maar die stem herkede ik keek achter om en kwam oog in oog met younes ik uh hoi deed zo droog mogelijk en keek heel erg ongeintresseert maar diep van binnen bonkt mij hartt wat doe jij hier zei younes wat een domme vraag dacht ik ik zei eten hij lachde ahahaha jaa domme vraag alsof die mij gedachte las oppeens kwam die meisje naar ons toe waar younes daar net mee was ze keek me heeel lief aan en zei hooii ik ben hajar en ze gaf me een hand hay ik ben lina haha ze keek daarna younes aan en zei dat ze naar huis ging en of ze de huissleutel mag WAT HUISLEUTEL ik had me vergist dacht dat het zijn vriendin was maar bleek dus zijn zusje te zijn younes haalde de sleutel uit zijn zakken en gaf het aan hajar dankjewel bruuur ze zei me gedag en ging eeg daar was ik dan samen met younes in de mac uhm younes begon ik hij keek op is dat je zusje vroeg ik voor de zeker heid hij glimlachde wejooooww hij wilt dat ik flauwval denk ik zoo mooi zijn lach "jaa dats me zusje wie dacht je dan?" Uhm gewoon vriendin of nicht ofso zei ik zo droog mogelijk maar hij weet nog niet mijn hart gaaat 180 hij zei dat hij er van door moest en zei nog smakelijk toen die opstond aarzelde die een beetje maar vroeg mijn nummer !!! Ik was zooo blij maaar wou niet goedkoop overkomen dus deed een beetje moeilijk ik zei voorwatvhet was enzo uiteindelijk gaf ik uhm en bedankte me en liep toen weg hij bood nog een lift naar huis aan maar weigerde en zei dat ik niet in auto stap van een jongen hij zei dat ik een goed meisje ben en liep toen weg daarna liep ik ook naar huis deed me pijama aan en dag droomde over deze dag wauwww toen ik mijn telefoon in mij lader deed en op whats app keek zag 13 chats op me iphone ik zag 3 nummers die ik niet kende en voorderest vriendinnen enzoo ik opende de 1 rste onbeknden "heey schoonheid vind je lekker wil je zien en gekke dingen doen xx farouk " ieuuuuww wat een klootzak wat denkt hij wel die farouk woonde in mij wijk iedereeeen haat hem omdat hij elk meisje lastig valt Omg hoe zou hij in godsnaaam aan mij nummer komen raar kind maarja blokken en verwijdere die shit volgende bericht" heey schat nieuw nr xx sanae. " oke die sla ik gelijk op . Volgende " heey lieve lina x younes" mijn hart stond even stil lieve lina aaaahhw zo lief had nooit gedacht dat hij me echt zou appe wauuuwww dits mooiste dag everrr ik resgeerde en zei heey lieve younes en verzenden wejoooow zou die mij ook leuk vinden? Of doet tie dat bij rlk meisje mohim sws komt vervloggh byeeeeee

05-11-2014, 22:18
Deel 3. Volgende dag werd ik wakker met een big smile ohmygod als ik denk aan gisteren ik n younes hadden zo n leuke gesprek gwn wauwww hij zei zulke lieve dingen dat ik een goede meisje ben en een goede jongen verdiende hij zei zelf dat ik een mooi meisje ben mashallah ik zelf vind dat juist niet uff maarja als tounes het maar vind ik weet het zeker ben duidelijk verliefd ik krijg die jongen maar niet uit mij kop het was al middels 9 uur ging uit me bed douchde verichte gebed ontbeet en begon te schoonmaken in het huis vandaag heb ik ayse , sanae , hajar uitgenodigt jaa hajar zusje van younes we verschillen maar 1 jaar en we zijn goeie vriendinnen geworden ik dacht eerst dat ze een bitch is maar ze bleek een super lieve meid te zijn deed snel me schoenen aan en liep naar de supermarkt om lekkere dinge te kopen voor vanavond ik was bijdr chips afdeling pff zoveel keuze en vind alle chips lekker oppeens hoorde ik een bekende stem heeey schatje ik keek achter om en zag die mogool farouk ik keek heel erg droog oh hoi farouk Ach meid blokken he sgoedd maar geen zorgen ik kan ook gwn face 2 face met je praten . Ieuwwww wt denkt deze boer nou dat ik een goedkope slet ben . Nee farouk dat hoeft niet heb daar geen behoefte aan om met jouu te praten laat me gwn met rust . En liep rustig door naar dr kassa ja wat denk die mogool hijs zoo lelijk en voelt zich echt hoog echt een vieZerik ach hou daar echt niet van. Ik liep gelijk daar naar de videotheek wou nog een leuke horror film halen voor vanavond toen ik daar was zag ik oppeeeenss younesss binnen ik werd helemaal rood en trilde als een gek me hard bonkte wejooooww heb nog nooit zoiets gvielt voo een jongen is nu zo awkward als ik hem zie want ja hij chant wel op app ik liep verder hij had me nog niet gezien ik ga gwn langs hem lopen en doe alsof ik hem niet heb gezien ik liep zo oppeens hoorde ik haaaa lina heeey ik keek op en verdronk in zijn prachtige groen gras ogen wauww wat een knapperd " heey younes wat doe jij hier? Haha ik kwam een film zoeken voor vanavond met paar vrienden kijk en jij? Haha nou ik ook met paar vriendinnen en jou zusje gezzellig bij mij thuis. Hahaha leukk ja hoorde het van hajar mag ik niet mee komen . Ik werd knall rood als een tomaat mee in me huis een jongen weet echt niet wat ik moet zeggen wejoooww . Hij zag dat ik rood werd en lachdee kapot hard . HAHAHA rustig was maar een grapje . Omg schaaam me kapott ik dacht. Hahahhaa ja ja weetikkk wwwell stotterde ik. Maar ik moet gaan dag schoonheid! En toen liep die weg ik stond daar met mond vol tanden NOEMDE HIJ ME NOU SCHOONHEID wayemaaaaa wollah mij dag kan niet meer stuk oeff ahhahaa vervolg komt laterr byeeee

22-11-2014, 12:10
Deel 4: in de avond waren de meiden eral ze mochtte zelfs blijven slapen echt super gezellig ayse en sanae hadden ook nog wat lekkers meegenomen en hajar zou wat later komen want die moest nog haar moeder helpen ik was druk bezig in de keuken toen ik de bel hoorde ik deed open en oppeens zag ik farouk voor de deur omg hij begibt me echt te stalken hij kwam zomaar binnen ik was echt bang zoooo schoonheid slaapfeestje zonder mij" FAROUK WAT DENK JIJ ROT OP UIT ME HUIS!!!" Ach lina toch geen zorgen ik ben zo weg kwam alleen zeggen dag je me moet deblokkeren" noooooiit farouk donder op" oppeens stond hij op en kwam richting mij hij duwde me hard tegen de muur en zoende en raakde me overal aan ik begon te schoppen en te slaaaan en gilde tfoee ayse en sanae waren nog inse supermarkt en ik alleen thuis ik schreeuwde helppp maar farouk was te sterk hij tilde me op en gooide me op de bank hij kwam naar me toe ik vreesde zo voor ergste ik was aan het huilen alles totdat farouk net voor me was iemad greep farouk van achter en gaf hem flinke klappen ik deed mijn ogen open en zag oppeens younesssss hij sloeg farouk helemaaaal in elkaaar en gooide hem het huis uit ik zat daaar op de bank aan het trillen kon niks zeggen younes kwam naar me toe en omhelsde me linaaa gaat alles goed" ik keek voor me uit en zei niks kroop in een " linaa praat met me alstublieft heeft die klootzak je pijn gedaan " ik keek nu recht in zijn ogen en barste in huilen uit " hij keek met medelijden en omhelsde me strak ssstt lina alles komt goed ik ben bij je" toen hij me los maakde zag ik hajar met een glad water naar me toe ze troosde me ook " lina wat js er gebeurt zei hajar" ik zuchte rn vertelde de hele verhaaal dat hij me lastig valt enzoo " younes keek me met grote ogen aan en hij beloofde dat hij hem zal pakken en hij jou niet meer lastig valt " hoeft noet uounes ik wil niet dat jij problemen krijgt " nee lieve lina Ik zal alles aan doen zodat ik jou kan beschermen " er hadden niet door dat hajar ook in de kamer stond en ons ook met een grijns aankeek " dankje younes zei ik dankbaar en bloosend

22-11-2014, 12:15


Vanuit younes de kant : meskiene ze trilde helemaal toen ik haar vast hielt tfoee die farouk raakde haar gwn aan als ik er niet eerder was had ze misschien neee younes zoo moet e niet denken pfff toen ik lina voor eerst zag vond haar prachtigggg wauww ze is ook zoo lief en zorgzaam zo anderss dn andere meisjes die ik heb gehad pff ik weet wel dat ze me leuk vind dat zie ik gwn aan haar gezicht als ze naar me kijkt of zze bloost zooo schattig als lieve woorden tegen haar zeg ik zal haar zeker beschermen tegen die farouk ze is van mij lina pff !!

11-01-2015, 23:28
Ondanks wat er ook gebeurde die avond gingen we nog steeds gezellig door we hadden besloten dat younes bij ons bleef voor geval dat ik vond het wel spannend de jongen waar ik gek op ben bij mij in huis wayooooww sanae en ayse waren geschrokken toen ze hoorde wat er gebeurt was "wat een vieze klootzak" zei sanae younes kwam naast me zitten op de back aangezien er nergens plek was we waren heel dicht bij hij rook zo lekker ik keek op naar hem wat hij aan doen was toen ik naar hem wou kijken zag ik dat hij vlug naar voren keek waatt zat hij nou hele tijd naar mij te kijken

11-01-2015, 23:36
wauww hihihi dusss hajar had een horror film meegenomen die we gingen kijken ik heb die film al wellis gezien duss zo wng vond ik uhm niet meer terwijl sanae en ayse hajar in hun broek poepde van angst HAHAHAHAHA ik zat rustig op me gemakje te kijken toen ik oppeens een arm over me schouder voelde ik keek op en zag dat younes me glimlachend aan keek en vroeg zachtjes in me oor of ik iet bang was ik bloosde een beetje schudde me hoofd en richte me weer op de tv ik voelde hem gwn tegen me aan ik kreeg het er zo benauwd van wayoooww vervolgens stond ik op en zei dat ik vlug ff naar de wc ging ik zag younes verbaasd kijken maar zei verder niks ik liep de trap naar boven en liep richting de badkamer ik zag helemaaal rood gelukkig is het in de woonkamer donker en was de licht uit want anders zagen ze me tomaten hoofd ik koud water op me gezicht droogde me gezicht vervolgens af en liep ff snel naar me kamer deed de deur dicht en ging ff zitte op me bed pfff wat moet ik nou stel dat younes gwn een vriendin heeeft en me niet ziet zitten of stel dat hij een player is wayooow ik word gek oppeens hoor ik een geluidje me telefoon !! Ik haalde uhm uit me broek zak en opende whats app "hee waar ben je schoonheid ik mis je kom naar beneden x younes" OHMYGOD hij mist me maar ben niet eens 3 min weg of is het gwn zijn versierpraatjes en zegt tie dat tegen elk meisje pffff lina bek dicht en niet zo denken over hem je kent hem amper zo goed zei 1 stemtje in me hoofd ik liep rustig de trap af en liep richtinh de woonkamer ayse en hajar waren in de film

11-01-2015, 23:38
ze keken heeel aandachtig naar de tv terwel younes en sanae niet in woonkamer zijn ik ging richting de keuken en zag ze daar ik hoorde ze praten dus ik ging niet naar binnen ik verstopde me naast de deur en luisterde hun af " maar younes luister je bent zo mooi en knap en je bent een goede jongen geloof me !! Sanae luister dankjewel jij ook maar ikweet gewoon niet ik wil haar geen pijn doen snap je" ohmygod verder hoorde ik niet wat hebben hun wat maaar hij chant me op app ik ben helemaal in de war ik liep snel weg richting de woonkamer hajar keek op en keek me raar aan wats er met jou je kijkt alsof je een spook hebt gezien ik veranderde me houding snel en glimlachde naar haar " neee joh ahahaha " ze glimlachde terug en keek weer tv terwijl ze een chips in haar mond nam ik plofde neer op de bank met onzettende hoofdpijn die 2 zitten zeker nu in de keuken lekker te flikflooien pfff wrm ben ik zo jaloers ik vond hem superrr leuk maar als sanae hem wil gin ik haar wel ze is me beste vriendin maar toch het breekt me hart WORD VERVOLGT !!!

17-01-2015, 12:23
Volgende morge was ik als laaste wakker ik keek op de klok en zag dat het al half 1 is ik stond op ging ff douche wikkelde een handoek om me heen en liep uit te douch naar me kamer wat zal ik eens aantrekken het is heel warm dus ging voor een leuk jurkje die ik laast had gekockt liet me haar krullend los deed wat perfecte krul in beetje make up spoor nog wat parfum en klaar is kees ik liep naar beneden waar ik iedereen zag ontbijten ik groette ze allemaal met 1 kus en younes met een hand ik had gisteren bijna de hele nacht zitten huilen pff ik begon maar aan me ontbijt hmmm het waren heerlijke pannekoeken wie heeft deze pannekoeken gemaakt ze zijn heerlijk iedereen keek younes aan en zag younes verlegen naar beneden kijken "ik" zij hij oh zij ik ik nam nog 1 hap en legde meer ik ruimde af samen met hajar en ayse en sanae younes keek tv toen we klaar waren vroeg ik me af wat we konde doen "we kunnen naar de strand gaan " zij ayse iedereen stemde mee en we gingen alles klaar leggen ik ging niet zwemmen ik was ongesteld en was al te oud ervoor toen alles klaar was gingen we naar dw auto van younes Ayse hajar sanae gingen achterin ik moest wel voorin met younes

17-01-2015, 14:34
Niet beledigend bedoeld , maar ik kan je verhaal echt niet meer volgen.

Alstublieft hoop dat je veel aan hebt...

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3065750&

17-01-2015, 17:13
Nee joh zeker niet beledigend ik kan best tegen kritiek ik zal het wel kort samenvatten is pas me eerste verhaal hahhaha