Bekijk volle/desktop versie : Affelay als een held ontvangen in Griekenland (foto)



Pagina's : [1] 2

09-08-2014, 18:44

09-08-2014, 18:50


Jammer hij moest naar Valencia

09-08-2014, 18:53

Citaat door hamzaboy:
Jammer hij moest naar Valencia
Hij wou een club die champions league speelt

09-08-2014, 18:58

Citaat door Breaking_News:
Hij wou een club die champions league speelt
a omympiakos is hij ook zeker van een basisplaats voor Hem heb ik respect maar een Maher/chadli vuile landveraders

09-08-2014, 19:05



Citaat door AlZawahiri:
En wat is het verschil tussen hem en die andere spelers, komt hij ook niet uit voor het Nederlandse elftal!
ja maar Die zeiden dat ze twijfelen chadli heeft zelfs een oefenwedstrijd gespeeld voor marokko Maher zij dat hij zijn keuze nog niet had gemaakt tegen atlas lions tegen nederlanse sites zei hij dat hij voor Nederland Wilde uitkomen affelay zei eerlijk van waneer Hem dat gevraagt werd dat hij voor Nederland Wilde uitkomen

09-08-2014, 19:07
Ook bnou Marzouk zei dat hij van marokko houdt maar koos voor italie

09-08-2014, 20:07

Citaat door AlZawahiri:
Ontopic, ik had hem liever in de Engelse competitie in actie gezien.
Voordat hij naar Schalke ging (huur) had hij keuze tussen Arsenal en Schalke.
Maar Schalke betaalde hem iets beter dan is zijn keuze snel gemaakt.

09-08-2014, 20:12

Citaat door AlZawahiri:
En dat maakt hem minder erg dan de anderen of heeft 't gewoon te maken met 't feit dat Affelay een riffie en de anderen niet.
dat heeft er helemaal niks mee te maken hij heeft gewoon netjes gezegd ik wil voor Nederland spelen

09-08-2014, 20:15
Samen met Amrabat weer.

09-08-2014, 20:21

Citaat door MounEB:
Samen met Amrabat weer.
ze spelen op dezelfde positie

09-08-2014, 20:22

Citaat door AlZawahiri:
Ik vind Arsenal echt mooi voetbal spelen, leek mij echt een mooie club voor hem met attractief voetbal, jammer dat hij voor 't geld heeft gekozen. Maar dat is zijn goed recht.
Misschien zijn goed recht maar of het ook goed uitpakt? Nee, alleen maar verkeerde keuzes kwa transfers.

09-08-2014, 20:27
PSV'ers kwamen msaken met een voorstel.


09-08-2014, 21:16



Citaat door hamzaboy:
ja maar Die zeiden dat ze twijfelen chadli heeft zelfs een oefenwedstrijd gespeeld voor marokko Maher zij dat hij zijn keuze nog niet had gemaakt tegen atlas lions tegen nederlanse sites zei hij dat hij voor Nederland Wilde uitkomen affelay zei eerlijk van waneer Hem dat gevraagt werd dat hij voor Nederland Wilde uitkomen
Afellay zei ook dat hij twijfelde en dat het was als kiezen tussen je moeder en je vader. Maar hij koos voor Nederland omdat dat voor zijn carrière beter is. Verder is het altijd een zooite ongeregeld, dat spel van Marokko. Marokko zou alleen spelers uit Marokko moeten kiezen. Dan zijn ze hetzelfde spel gewend.

Hier nog een oud artikeltje over Afellay's twijfel:
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld/article/detail/2331259/2006/11/01/Afellay-kan-niet-kiezen.dhtml


Citaat door AlZawahiri:
Dat wel, ik vond al van 't begin dat Barcelona ge hoog gegrepen voor hem, sportief gezien heeft hij niet echt veel bereikt sinds hij uit Eindhoven vertrok.
Probleem was dat Afellay zichzelf daar wel zag slagen. Hij het het idee dat als hij op WK niveau mee kon, hij dus ook bij Barca mee kon. Dat dat WK eigenlijk vrij droevig was qua niveau, en dat interland voetbal ten opzichte van de internationale top in het clubvoetbal ook weinig voor stelt, had hij niet door. Dat was wel redelijk dom.

Denk dat hij met Olympiakos goed gekozen heeft. Speelt Champions League, kan zich in de basis spelen en heeft waarschijnlijk een goed salaris.

09-08-2014, 21:29

Citaat door Kenju:
Afellay zei ook dat hij twijfelde en dat het was als kiezen tussen je moeder en je vader. Maar hij koos voor Nederland omdat dat voor zijn carrière beter is. Verder is het altijd een zooite ongeregeld, dat spel van Marokko. Marokko zou alleen spelers uit Marokko moeten kiezen. Dan zijn ze hetzelfde spel gewend.

Hier nog een oud artikeltje over Afellay's twijfel:
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld/article/detail/2331259/2006/11/01/Afellay-kan-niet-kiezen.dhtml



Probleem was dat Afellay zichzelf daar wel zag slagen. Hij het het idee dat als hij op WK niveau mee kon, hij dus ook bij Barca mee kon. Dat dat WK eigenlijk vrij droevig was qua niveau, en dat interland voetbal ten opzichte van de internationale top in het clubvoetbal ook weinig voor stelt, had hij niet door. Dat was wel redelijk dom.

Denk dat hij met Olympiakos goed gekozen heeft. Speelt Champions League, kan zich in de basis spelen en heeft waarschijnlijk een goed salaris.
he raar ik kan het me niet zo goed herineren maar hij bracht het goed en zij dat de keuze moeilijk was Enzo http://www.nu.nl/sport/957592/afellay-kiest-voor-oranje.html

10-08-2014, 17:34
Daar gaan we nooit meer iets van terughoren.

Pagina's : [1] 2