Bekijk volle/desktop versie : Dringende oproep paus om Irak



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

08-08-2014, 11:34
Dringende oproep paus om Irak


Paus Franciscus heeft de internationale gemeenschap opgeroepen in te grijpen in Irak. Daar hebben soennitische strijders van ISIS veel christenen verdreven in hun opmars in het noorden.

De paus roept wereldleiders op zo snel mogelijk een einde te maken aan de menselijke tragedie die deze mensen treft, zegt het Vaticaan in een verklaring. De mensen die op de vlucht zijn moeten volgens Franciscus beschermd worden en zo snel mogelijk de hulp krijgen die ze nodig hebben.

ISIS heeft de afgelopen dagen een aantal plaatsen in het noorden van Irak ingenomen. Het gaat om steden waar veel christenen wonen. Veel mensen zijn de bergen ingevlucht. Tienduizenden christenen zitten daar zonder voedsel en water.

http://nos.nl/artikel/683841-dringende-oproep-paus-om-irak.html

08-08-2014, 11:35


Nu het gaat om christenen is het opeens wel een groot probleem dat aangepakt moet worden..

Voorheen was het een groot probleem dat kon wachten ...

08-08-2014, 11:44

Citaat door Universiteit.:
Nu het gaat om christenen is het opeens wel een groot probleem dat aangepakt moet worden..

Voorheen was het een groot probleem dat kon wachten ...
Is zijn goed recht hoor, om de christenen te willen beschermen. Allaah heeft ons niet opgedragen alles wat niet moslim is uit te roeien.

08-08-2014, 11:49
Het is zijn goed recht om iedereen te beschermen(maakt niet uitwat voor geloof)..dit is hypocriet wat de Paus nu doet


Citaat door Asfoureh:
Is zijn goed recht hoor, om de christenen te willen beschermen. Allaah heeft ons niet opgedragen alles wat niet moslim is uit te roeien.

08-08-2014, 11:50


Die Homo paus kan beter ze kut bek houden , samen met ze zionisten maatjes , Usa , israel
Laat hem beter zich bezig houden met waar de katholieke kerk zo goed in is , Smerige pedo kliniek

08-08-2014, 11:50

Citaat door Universiteit.:
Nu het gaat om christenen is het opeens wel een groot probleem dat aangepakt moet worden..
Voorheen was het een groot probleem dat kon wachten ...
Iedereen komt voor zijn/haar eigen groep op, wat mij betreft hadden die mafkezen al eerder afgemaakt mogen worden.

Overigens klonk de nieuwe topictitel zeker weer leuker dan de originele titel??>

08-08-2014, 11:51

Citaat door Gti_car:
Die Homo paus kan beter ze kut bek houden , samen met ze zionisten maatjes , Usa , israel
Laat hem beter zich bezig houden met waar de katholieke kerk zo goed in is , Smerige pedo kliniek
Ik weet niet door wie je bent opgevoed maar het is niet echt goed gelukt. Jammer...

08-08-2014, 11:52

Citaat door Dutchman98:
Iedereen komt voor zijn/haar eigen groep op, wat mij betreft hadden die mafkezen al eerder afgemaakt mogen worden.

Overigens klonk de nieuwe topictitel zeker weer leuker dan de originele titel??>
ga er naar toe en maak ze af dan ? ze schieten een raket in je diepe hol , terug naar je homo meester mr rutte kutje

08-08-2014, 11:53

Citaat door Dutchman98:
Ik weet niet door wie je bent opgevoed maar het is niet echt goed gelukt. Jammer...
de feiten zijn hard he , over die perverse kerken die massaal loop legen , Die paus kan beter ze bek houden

08-08-2014, 11:55
Het zijn de satan aanbidders die deze Satan kerkern heeft doen opstaan , (yazidis)

08-08-2014, 11:55

Citaat door Dutchman98:
Ik weet niet door wie je bent opgevoed maar het is niet echt goed gelukt. Jammer...


Citaat door Gti_car:
ga er naar toe en maak ze af dan ? ze schieten een raket in je diepe hol , terug naar je homo meester mr rutte kutje
Bedankt voor de bevestiging...

08-08-2014, 11:55
In Islam bestaat geen bekering
Verdiep je beter in Islam(door de Koran te lezen)
Niet via sites/beelden mond tot mond verhalen..


Citaat door X-Soufyane-X:
ze worden niet uitgeroeid ze moeten of bekeren of belasting betalen dit is gewoon de islam methode.
vandaar dat ik nooit meer in de bedrog van de islam zal geloven die mijn helle leven voorloog !

08-08-2014, 11:57


Wereldleiders

zullen geen bal bereiken serieus

08-08-2014, 11:58

Citaat door Dutchman98:
Bedankt voor de bevestiging...
isis is onktruid aan het schoonmaken van jullie grote meester USA , De zionisten terrors , waar jij zo een grote fan van bent , of ben je die laffe invasie vergeten in 2003 ? en wat dacht je van afghanistaan ? denk je dat je dat zo maar even kan maken bij moslims ?

08-08-2014, 11:59
Die paus geeft zeker die yazidis verblijfsvergunning voor een speciale meeting in de kerk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11