Bekijk volle/desktop versie : Setubal - Wydad Casablanca 0-1 .nu Cordoba- Raja Casablanca bezig..live op Arriadia



06-08-2014, 20:52
Wydad heeft 2 wedstrijden in Portugal gespeeld ..beiden gewonnen
Raja is nu live te volgen ..er zijn bijna 20 min gespeeld

06-08-2014, 21:00



Citaat door Breaking_News:
Wydad heeft 2 wedstrijden in Portugal gespeeld ..beiden gewonnen
Raja is nu live te volgen ..er zijn bijna 20 min gespeeld
nee man dat os gewoon nivoloos maar not steeds beter dan eredivisie en kom op 1-0winnen van cafeploeg het is een schande als je daar niet minimaal 5-0 van wint aleen raja stelt iets voor wydad is verleden tijd el khaliqi is weg dus ze zullen om degratie moeten strijden

06-08-2014, 21:27
kiefas laten ze geen wedstrijden van tetouan zien dan ???? die zijn nu ook in spanje

06-08-2014, 21:33
Nee man...wel op 1 van die regionale tv

06-08-2014, 21:43



Citaat door hamzaboy:
nee man dat os gewoon nivoloos maar not steeds beter dan eredivisie en kom op 1-0winnen van cafeploeg het is een schande als je daar niet minimaal 5-0 van wint aleen raja stelt iets voor wydad is verleden tijd el khaliqi is weg dus ze zullen om degratie moeten strijden
Nivoloos??
Wat is dat voor woord?
Daarnaast ken jij de club Vitoria Setubal?
Nee?? Praat dan niet.
Als een Marokkaanse club iets goeds heeft gedaan dan is dat juist Wydad Casablanca die hebben een grote trainer binnen gehaald met visie en een echt voetbal verleden plus Marokkaans International Kamel Chafni binnen gehaald dus die zijn goed op weg.

06-08-2014, 22:01

Citaat door BONDSCOACH:
Nivoloos??
Wat is dat voor woord?
Daarnaast ken jij de club Vitoria Setubal?
Nee?? Praat dan niet.
Als een Marokkaanse club iets goeds heeft gedaan dan is dat juist Wydad Casablanca die hebben een grote trainer binnen gehaald met visie en een echt voetbal verleden plus Marokkaans International Kamel Chafni binnen gehaald dus die zijn goed op weg.
Ik ben altijd fan geweest van Wydad, om degradatie gaan ze sowieso niet voetballen maar sinds de komst van Akram daar is alles naar beneden gegaan, ze moeten weer opbouwen. In sch allah zullen de supporters ook weer terug komen na zoveel wedstrijd geboycot te hebben.

Botola wint b3da van buitenlandse ploegen dat kun je van die eredivisie clubs niet zeggen

06-08-2014, 22:14

Citaat door DracullaLN:
Ik ben altijd fan geweest van Wydad, om degradatie gaan ze sowieso niet voetballen maar sinds de komst van Akram daar is alles naar beneden gegaan, ze moeten weer opbouwen. In sch allah zullen de supporters ook weer terug komen na zoveel wedstrijd geboycot te hebben.

Botola wint b3da van buitenlandse ploegen dat kun je van die eredivisie clubs niet zeggen
Winnen is een groot woord Raja heeft moeite met Cordoba en die is pas gepromoveerd en ze staan met 2-0 achter dat zegt wat over het niveau als de nummer 2 van vorig jaar verliest van de promovendus van la liga.
Wat Wydad betreft Akram is weg en de nieuwe voorzitter heeft tot nu toe alleen maar goede dingen gedaan die niet meer dan logisch zijn .

06-08-2014, 22:19
Hadaf cortobi fi chbka rajaoui

http://https://www.youtube.com/watch?v=ei7RNGkigQY

06-08-2014, 22:20
Het staat 2-0 voor Cordoba

06-08-2014, 22:23

Citaat door BONDSCOACH:
Nivoloos??
Wat is dat voor woord?
Daarnaast ken jij de club Vitoria Setubal?
Nee?? Praat dan niet.
Als een Marokkaanse club iets goeds heeft gedaan dan is dat juist Wydad Casablanca die hebben een grote trainer binnen gehaald met visie en een echt voetbal verleden plus Marokkaans International Kamel Chafni binnen gehaald dus die zijn goed op weg.
ja nivoloos Setubal spleen Die in 4de divisie kijk naar raja speelde matig tegen espanjol en nu barslecht tegen cordoba

06-08-2014, 22:54
hahah dat belooft goeds voor tetouan voor speldag

06-08-2014, 23:35

Citaat door Siempre_Paloma:
hahah dat belooft goeds voor tetouan voor speldag
ewa inshalah wint Tétouan Al Ben ik voor cra alhoceima ik gun het Julie na Die 5-0

06-08-2014, 23:36



Citaat door BONDSCOACH:
Winnen is een groot woord Raja heeft moeite met Cordoba en die is pas gepromoveerd en ze staan met 2-0 achter dat zegt wat over het niveau als de nummer 2 van vorig jaar verliest van de promovendus van la liga.
Wat Wydad betreft Akram is weg en de nieuwe voorzitter heeft tot nu toe alleen maar goede dingen gedaan die niet meer dan logisch zijn .
Staat Raja achter? Dan neem ik mij woorden terug