Bekijk volle/desktop versie : Motoragent maakt dodelijke val tijdens achtervolging



Pagina's : [1] 2 3

06-08-2014, 19:35
Een 25-jarige politieagent is woensdagochtend om het leven gekomen toen hij tijdens een achtervolging in Den Haag onderuitging.





Hij verloor door nog onbekende oorzaak de macht over het stuur toen hij achter een scooterdief aan zat. Het incident gebeurde op de Bezuidenhoutseweg ter hoogte van de kruising met de Reigersbergenweg. Hulpdiensten probeerden de man nog te reanimeren, maar dat mocht niet baten.

De politie onderzoekt wat er is misgegaan. De verdachte van de scooterdiefstal kon kort na het ongeluk alsnog worden aangehouden.

06-08-2014, 19:59


gecondoleerd voor de nabestaanden

06-08-2014, 20:03
Kijk die reacties stelletje ighjaren

Als dat een van jullie geliefde was die achter dief aangaat en zo dood gaat dan piep je wel anders.

06-08-2014, 20:55

Citaat door MoJa:
hahahhaahha vroem vroem
Ha ha ha grappig he! Debiel!

06-08-2014, 21:10


Mensen die lachen om andermans leed zullen vroeg of laat ook leed meemaken. Daar ben ik van overtuigd. Agent doet zijn werk en komt te overlijden. Wens zijn nabestaanden sbar toe of zeg niks in plaats van leedvermaak. Stijlloos.


06-08-2014, 21:15
Lah yrhmo...wat een nare einde. 25 jaar.stond nog in de bloei van zijn leven.


06-08-2014, 21:30

Citaat door fritskaptijn:
Als ik jou reacties lees denk ik vaak (eigenlijk altijd) wat ben jij een goede promotor van de islam.
Apart hoe imbecielen als jij overal een kans zien om hun frustratie op Islam te projecteren



Citaat door Arablover:
Nee, ik bedoelde zeer zeker autistisch.

Ik ben geen moslim, dus wat kom je met mij praten over sharia etc?

Maar praten is goedkoop, daden. Dat is waar het omgaat.

06-08-2014, 22:18

Citaat door Just-a-Female:
Ja reet toch.....?
Ik type snel, zeikerd.

06-08-2014, 22:20
risico van het vak, boeie

movin' on!

06-08-2014, 22:22

Citaat door Arablover:
Ik type snel, zeikerd.
Haha de t en d liggen nou niet bepaald naast elkaar

06-08-2014, 22:29

Citaat door Just-a-Female:
Haha de t en d liggen nou niet bepaald naast elkaar
Zei ik dat dan? Ik zei ik typ snel.

06-08-2014, 23:54
Sterkte voor de nabestaanden. En voor de mensen die lachen om de tragische dood van deze agent: veel wijsheid toegewenst. Want dat is wat jullie nodig hebben, na zulke domme, primitieve reacties. Wijsheid.

07-08-2014, 00:15


Wat een tragisch ongeval, erg zielig.
Ik wens zijn geliefde nabestaanden veel kracht toe in de komende verdrietige tijden.
Hij was iemands zoon, broer, vader, echtgenoot, vriend etc.. Ik heb hele misselijkmakende reacties gelezen die alleen onwetende "moslims" zouden uitspreken. De tokkies onder de moslims zeg maar.

Onderstaand Hadith is voor jullie:
“Beledig de doden niet, want zij hebben al bereikt wat ze vooruit gestuurd hebben.”

Deze hadith is overgeleverd van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) door Aisha (moge Allah tevreden met haar zijn) en staat vermeld in Bukharie, Abu Dawud en An-Nasaa’i.

07-08-2014, 00:25

Citaat door Everlasting:
Sterkte voor de nabestaanden. En voor de mensen die lachen om de tragische dood van deze agent: veel wijsheid toegewenst. Want dat is wat jullie nodig hebben, na zulke domme, primitieve reacties. Wijsheid.
Tsja, die jongen die op het station werd geëxecuteerd, daar zaten reactionairen toch ook om te lachen?

Oog om oog, tand om tand. Nu zitten wij te lachen om de dood van die agent.

07-08-2014, 00:33

Citaat door MissTarguist:
Hoe kun je nou lachen om het overlijden van iemand die je niet kent? Een mens? Iemands zoon?
Of hij nou een agent, advocaat, dokter of een crimineel was. Ik snap niet dat men dat kan, zo lachen om iemands dood.
Ga niet met de meute mee, maar denk eens na over het volgende: wat zegt de Islam hierover?

Voor hetzelfde geldt was een agent die zich aan het verdiepen was in de Islam en die net op het punt stond om te bekeren.
Ik zeg dus niet dat het zo is, maar je kunt niet juichen om zoiets als de dood.
Een mens is een mens en hij deed zijn werk als agent en van Allah komen wij en tot Hem zullen we wederkeren. Zijn dag was gekomen en al onze dagen komen eraan.

Het is echt gedaan met de menselijkheid ANNO 2014.
Ik ben atheïst, dus bespaar me je religieuze preek.

Zit vast lekker he, op je hoge paard?

Pagina's : [1] 2 3