Bekijk volle/desktop versie : Facebook account Appa verwijderd



Pagina's : [1] 2 3 4

06-08-2014, 14:18

06-08-2014, 14:22


Hij heeft mij even overschat. Waarom dan?

06-08-2014, 14:51
Appa...je echte naam ff invullen, bekend ben je toch al

06-08-2014, 15:06
Rapper Appa zou niet onder zijn eigen naam op Facebook zitten. Dat is de aangegeven reden waarom zijn Facebookprofiel sinds gistermiddag is verwijderd. “Niet om in complottheorieën te denken, maar het lijkt verdacht veel op het feit dat ik veel over het Palestina-Israël conflict aan het plaatsen ben,” vertelde hij vanochtend in Start.

"Ik zit op de goede weg"
Appa is duizenden volgers kwijt nu zijn Facebookpagina is weggevallen. Hij kan er niet over uit hoe belachelijk hij het vindt. Maar het heeft volgens hem ook een lichtpuntje. “Het geeft alleen maar aan dat ik op de goede weg zit. Je raakt de mensen blijkbaar daar waar het ze pijn doet.”

Strijdersmentaliteit
“Mijn advocaat gaat erop jagen.” Via de normale route is het helaas niet gelukt om Appa’s Facebookpagina weer online te krijgen. Als het aan hem ligt, is het binnen 24 uur weer online.

In de tussentijd is de rapper gelukkig wel via zijn Twitterpagina te volgen. Binnenkort komen er namelijk nog meer demonstraties en acties aan. Maar ook de muzikant in hem heeft niet stilgezeten. Eind augustus heeft Appa een aantal nieuwe tracks beloofd.

06-08-2014, 15:08



Citaat door Mathijs:
Appa...je echte naam ff invullen, bekend ben je toch al
volgens mij was hij onder zijn echte naam ingeschreven Rachid Appa El Ghazoui

maar dan nog worden artiesten namen toch altijd al toegestaan?

06-08-2014, 15:50
Hoge bomen vangen veel wind. Als er mensen zijn die zich aan zijn zaken storen, zullen ze hem proberen een hak te zetten. Als dat dus kan doordat hij niet zn normale naam heeft opgegeven, zullen ze die manier aangrijpen. Daar is niet zoveel spannends aan.

Waarschijnlijk had het geen probleem geweest als ie er op zn eigen naam zat. Artiestennamen zullen vast wel mogen maar ik denk dat je zo'n profiel dan aan moet maken als "artiest", nou vallen rappers daar voor mij nooit onder maar dat zal bij FB wel anders geregeld zijn en niet het probleem geweest zijn gok ik zo.

06-08-2014, 15:51
ja Appa had ze echte naam gebruikt ik ken ook andere mensen die geblockt zijn omdat ze voor Palestina en gelijkheid zijn
en dan noemen ze dit een democratie een land waar je je mening mag geven wanneer je maar wilt maar schijn bedriegt de regering kiest voor jou wat jij mag weten en zo laten ze jou onwetend en naïef .

mensen aub lees

the protocols of the learned elders of zion

het is een boek dat door meerdere landen is geïmplementeerd en al doen ze het weg als fictief en ontkennen ze de leer ervan
lees en je zult verbaasd zijn door de hedendaagse ontwikkelingen die al in 1903 beschreven werden

lees en kijk niet youtube video's met een spannende achtergrond muziek die spreken over een duistere complot over joden die de wereld willen over nemen, dit gaat over zionisme en uiteindelijk de staat van israel

06-08-2014, 15:54
Inderdaad, het doet ze blijkbaar ergens pijn.
Waar is nu de Vrijheid van meningsuiting gebleven?


Mijn stempasjes gebruik ik voor de kattenbak.

06-08-2014, 16:34
Wat een sukkel is dat.

06-08-2014, 16:36

Citaat door Universiteit.:
Wat een sukkel is dat.
waarom salafi

06-08-2014, 16:46
Freaky. Straks gaan ze mensen buiten internet om uitschakelen op een sluwe doordachte wijze. van zionisten kan je alles verwachten.

06-08-2014, 17:14

Citaat door Dutchman98:
Hoge bomen vangen veel wind. Als er mensen zijn die zich aan zijn zaken storen, zullen ze hem proberen een hak te zetten. Als dat dus kan doordat hij niet zn normale naam heeft opgegeven, zullen ze die manier aangrijpen. Daar is niet zoveel spannends aan.

Waarschijnlijk had het geen probleem geweest als ie er op zn eigen naam zat. Artiestennamen zullen vast wel mogen maar ik denk dat je zo'n profiel dan aan moet maken als "artiest", nou vallen rappers daar voor mij nooit onder maar dat zal bij FB wel anders geregeld zijn en niet het probleem geweest zijn gok ik zo.
noem me een beetje para..maar google eens op de grote demonstraties in Israel van vorig jaar...400.000 mensen deden daar aan mee, demonstraties tegen de Israelische regering.

heel lastig om daar nu nog wat over te vinden.

06-08-2014, 17:38


ff een 1/2 uur wezen googlen en zoeken maar slechts via een omweg wat kunnen vinden

http://www.dw.de/dw/article/0,,16046929,00.html

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/09/03/honderdduizenden-israeliers-vanavond-de-straat-op/

06-08-2014, 17:56
dit is internet terrorisme

hij heeft de waarheid gesproken wALLAHi hij heeft ze in hun hart geraakt en is daarvoor afgestraft

facebook is ciabook en cia is de moeder der terroristenorganisaties

en wie niet buigt voor de zionisten die zal gestraft worden binnenkort zullen ze het ook zo doen met elektronisch geld

06-08-2014, 18:00
een vriend van mij heeft alleen de gaza protest gelijkt en werd daarvoor aangesproken door zijn baas

Pagina's : [1] 2 3 4