Bekijk volle/desktop versie : Het is mij opgevallen dat de meestae isis haters hen account meestal paardagen oud is



05-08-2014, 00:50
Mohim sommige zijn 3 dagen oud, sommige een weekje of 2 sommige een maand oud, alleen die mensen praten meestal slecht over isis zo zieje maar hoe sluw de kuffar is

05-08-2014, 01:26


Ik vind dit grappig en triest tegelijk. ISIS volgelingen betichten de tegenstanders er van te werken voor de ongelovigen. En tegenstanders betichten de ISIS aanhangers ervan te worden gefinancierd door de zionisten.

En dan in alle stilte afvragen waarom de eens sterkte gemeenschap zo heeft kunnen afzwakken.

05-08-2014, 01:36

Citaat door eshghamx:
Mensen moeten gewoon tegen een meningsverschil kunnen. We kunnen verschillen van standpunt tegenover isis maar dit hoort niet voor vijandschap te zorgen..
Ik heb zelfs gezien dat mensen hun vriendschapsbanden verbreken omwille van dit!
Eens beste vrienden zijn nu vijanden en willen elkaar zelfs vermoorden
Ik heb niets tegen de mensen die een andere mening dan mij hebben maar word alleen boos als ze dag en nacht domme leugens versrpeiden
wat jij zegt klopt, ik heb ook hevige discussies gehad om isis. Maarja mensen zien ze liever als terroristen wn zijn bang voor de waarheid

05-08-2014, 01:36

Citaat door eshghamx:
Maar isis steunen is bij wet verboden. Dus het is wel mogelijk dat er bepaalde mensen anderen uitlokken om te zien voor wat ze staan het is algemeen bekend dat de aivd hier aanwezig is..
Het blijft tenslotte internet je weet maar nooit wie er achter het scherm zit. (ik beschuldig niemand voor alle duidelijkheid) dus vertrouw niemand en doe geen gevaarlijke uitspraken
sinds wanneer is dat verboden?

05-08-2014, 01:46



Citaat door eshghamx:
isis wordt een terreurgroep genoemd en terreurgroepen steunen op welke manier dan ook is strafbaar? Allahu a3lam.zo heb ik het begrepen tenminste
ik heb schijt aan ze mogen me lekker ophalen, dawlat al islam bakieyaaaa!!!!!!! باكيا!!!!!

05-08-2014, 02:34

Citaat door zuilenaar:
ik heb schijt aan ze mogen me lekker ophalen, dawlat al islam bakieyaaaa!!!!!!! باكيا!!!!!
Baqiya bi idni Allah, law kariha alkafirun.

They want to extinguish the light of Allah with their mouths, but Allah will perfect His light, although the disbelievers dislike it.[61:8]

Tafsir van deze ayaah is dat met "light" Islaam bedoeld wordt.

Dawlat al Islaam al khilafah baqiya bi idni Allah

05-08-2014, 02:42
Je hebt het goed verwoordt. De manier waarop wij, als gemeenschap, omgaan met verschillende meningen heeft ons veel gekost. Men lijkt niet meer in staat te zijn om op een rationele wijze deze verschillen te kunnen bespreken. Ik heb het niet alleen over moslims, maar over de mensen in het algemeen.

Dat laatste, daar kan ik mij ook in vinden. Het is belangrijk, en tevens een moeilijke opgave, om een zekere objectiviteit niet uit het oog te verliezen als het om bepaalde berichtgevingen gaat. Moge Allaah ons verenigen opdat wij sterk genoeg zijn.

Citaat door eshghamx:
Mensen moeten gewoon tegen een meningsverschil kunnen. We kunnen verschillen van standpunt tegenover isis maar dit hoort niet voor vijandschap te zorgen..
Ik heb zelfs gezien dat mensen hun vriendschapsbanden verbreken omwille van dit!
Eens beste vrienden zijn nu vijanden en willen elkaar zelfs vermoorden
Ik heb niets tegen de mensen die een andere mening dan mij hebben maar word alleen boos als ze dag en nacht domme leugens versrpeiden

05-08-2014, 02:51
mijn acount heb ik nog steeds hoor heel lang zelfs en ben ook teg[B]en jullie soort sekte ik walg zelfs ervan de sekte die ons oemah uit elkaar aan het halen is [/B]

Hoedhayfah Ibn al-Yaman [Radhiya Allahu ‘anhu] zei: “De mensen vroegen de Profeet [SallAllahu ‘alayhi wa selam] gewoonlijk naar de goede dingen, maar ik vroeg hem gewoonlijk naar de slechte dingen, want ik was bang dat zij de macht over mij zouden krijgen. Ik zei: “O Boodschapper van Allah [SallAllahu ‘alayhi wa selam], we waren in de onwetendheid [Djahiliyah] en het kwaad verdwaald, toen bracht Allah [Subhanu Allahu Ta’ala] ons dit goede [d.w.z de Islam]. Zal er iets slechts na dit goede komen?” Hij zei: “Ja.” Ik vroeg: “En zal er iets goeds na het slechte komen?” Hij zei: “Ja, maar het zal met iets slechts besmet zijn.” Ik vroeg: “Hoe zal het besmet zijn?” Hij zei: “Er zullen mensen zijn die anderen op een pad zullen leiden dat van het mijne verschilt. Je zult goed en kwaad in hen zien.” Ik vroeg: “Zal er kwaad na dit goede komen?” Hij zei: “Sommige mensen zullen bij de poorten van de hel staan en roepen; iedereen die aan hun roep gehoor geeft zal in het Vuur geworpen worden.” Ik zei: “O Boodschapper van Allah [SallAllahu ‘alayhi wa selam], beschrijf hen voor ons.” Hij zei: “Zij zullen van onze eigen mensen zijn en zij zullen onze taal spreken.” Ik vroeg: “Wat raad je mij aan te doen, als ik nog zal leven en dat zal zien?” Hij zei: “Blijf bij de belangrijkste groep [Al-Djama'ah] Moslims en hun leider [Imam].” Ik vroeg: “Wat moet ik doen als er geen belangrijkste groep en er geen leider is?” Hij zei: “Zonder je van al deze sekten af, zelfs als je de wortels van bomen moet eten en je door de dood in dit stadium wordt overmand

.” [Saheeh Bukhari, Kitab al-fitnan 9/65]

05-08-2014, 04:29

Citaat door zuilenaar:
ik heb schijt aan ze mogen me lekker ophalen, dawlat al islam bakieyaaaa!!!!!!! باكيا!!!!!
Haal mij ook maar op kxxxxx AIVD. Vuile xxxxxxxxx en xxxxxxxx ! ! !

Als mijn belastinggeld lekker naar jullie toegaat vanwege Syrië-gangers en de rest van die ongein. Moeten we jullie wel wat te doen geven!

AIVD ik heb een vlag die lijkt op de ISIS vlag in mijn woonkamer hangen, ik weet alleen niet zeker of het hem is? Kom ff loeren dan?

AIVD ik heb ook een hekel aan negers, maar niet omdat ze zwart zijn. AIVD ole ole ! AIVD ole ole !

AIVD als jullie mij aanklagen zal ik geen rechtsbijstand nodig hebben, ABU BAKR AL BAGHDADI AL HUSEINI AL QURASHI zal mij advocaat betalen.

Ik weet waar hij zit en ik ben niet de enige. 10 miljoen euro dat is niet genoeg! 2500 miljard lever ik hem persoonlijk bij jullie hoofdkantoor!

AIVD rijmt op Mohamed B ole ole !


Kijk AIVD gewoon sirieus luister geef mij gewoon dat belastinggeld dat jullie gekregen hebben, dan trek ik die ISIS aanhang persoonlijk uit hun huizen. Ik heb een heel team klaar staan, ze hebben alleen nog salaris nodig. Ik zweer wij zijn echt perfect voor undercoveroperatie, we hebben baarden en jurken enz. We plukken ze allemaal uit hun huizen en lever ze af bij het dichtstbijzijnde politiebureau, als jullie lezen neem contact met mij op, jullie hebben me nummer, email, BSN nummer, adres en postcode etc. dus moet geen probleem zijn. Contacteer mij en geef me die belastingcenten, we zijn 750 man sterk en de meeste hebben geen werk, dus is ook goed voor de werkgelegenheid! AIVD ik meen het, ik heb geen strafblad niets, jullie mogen mij screenen en kunnen mij per direct inzetten

Ik weet jullie hebben gelezen omdat alles met AIVD gelijk in dat ultra moderne systeem binnenkomt, hoor spoedig van jullie op welke datum en tijdstip ik mag komen solliciteren.

Met vriendelijke groet,

Patrick Ibn Freek Ibn Joop

05-08-2014, 04:58
Hihi funny people!