Bekijk volle/desktop versie : Mannen.....



31-07-2014, 02:14
Marokkaanse mannen en hun issues.... Zelf 30 lentesjong, inmiddels wat van de wereld mogen zien en ervaren. Noem me ontwikkeld, eigenwijs, koppig ik noem het zelfkennis. Je komt op een punt in je leven dat je afvraagt waar bevindt mijn dekseltje zich. Je word gekoppeld door vriendinnen, ontmoet mannen viavia, ontmoet ze bij een bezoekje aan de supermarkt en dan heb je ook nog de wereld van het online dating. Je zou zeggen voldoende opties om jou prins te ontmoeten. Gesprek 1 is aftasten, gesprek 2 gaat al relaxter en vanaf gesprek 3 denk je nou, let give this one the chance.... En dan, jij verteld open en eerlijk over je leven, probeerd een band op te bouwen met alle niya van de wereld en dan hoor je opeens niets meer. Strange, alle voorgaande gesprekken passeren de Revu in je gedachten, alle app's worden herlezen en geanalyseerd. En dan..... Je besluit te bellen, mmh... Geen reactie. Oke enfin zal wel bezig zijn... Uren en een dag verstrijkt. Vervolgens, vaak in de nacht omdat het je niet loslaat, stuur je de wel bekende app. Wederom een waar je heel eerlijk bent over je gevoel. Minuten verstrijken, uren verstrijken en dan je telefoon licht op met een app bericht. En ja, ik spreek inmiddels uit ervaring, een laptekst met de volgende kernwoorden; schat, druk, stress, problemen en ligt niet aan jou..... Je app't terug, je compleet schuldig voelend over de overhaaste conclusie en dan radiostilte.... Kan iemand me uitleggen waarom mannen niet eerlijk kunnen zijn. Bovenstaande is niet bedoeld om te generalisten, believe vrouwen zijn ook niet heilig. Maar vraag me oprecht af wanneer deze bizarre omgangsvorm geaccepteerd word in de normale normen en waarde die we kennen in de huidige maatschappij. Misschien arrogant maar weet dat dit als persoon niet met mij te maken heeft. Somebody, any answers??? Kinderachtige opmerkingen mag je voor je houden...

31-07-2014, 02:20


De klik is er wel, leuke gesprekken, voldoende raakvlakken, complimenten etc.... Dus wat is het dan?

31-07-2014, 03:06
Weet niet zuster, succes

31-07-2014, 08:08
Mensen moeten leren eerlijk te zijn en vanaf begin te zeggen waar het om gaat. Heb je serieuze intenties. Voel je aangetrokken tot elkaar op uiterlijk. Ga verder naar volgende stap. Praat veel met elkaar en eerlijk om te kijken of je bij elkaar past. Erg belangrijk!! Als dat goed is wacht niet lang en trouw elkaar.

Andere is gaat het alleen om sex en ben je daarnaar opzoek? Geef het eerlijk aan. Zo weet je beiden waar je aan toe bent. Veel doen alsof ze serieus zijn en dan blijft vaak het meisje achter met een gebroken hart. Bescherm jezelf hier tegen als vrouw zeg ik dan. Doe nooit dingen die je niet moet doen. Geef hem zijn zin niet. Als hij je echt echt serieus is met jou. Dan wacht hij wel geloof mij hij wacht. Praat goed met hem. Wees verliefd maar geef niet toe aan sexuele gevoelens. Wees niet fysiek. Maar geef hem wel het gevoel dat je van hem houdt en hem echt wil trouwen. Laat hij je dan in de steek?? Hij wilde je niet trouwen. En trap niet in smoesjes als ja maar ik wil jou alleen. Ik heb niemand anders! Ik moet toch niet bij andere meisjes om sex vragen. Dat is alleen onzin. Bescherm jezelf tegen belazeraars.



Salam....