Bekijk volle/desktop versie : Mannen....



Pagina's : [1] 2

31-07-2014, 02:11
Marokkaanse mannen en hun issues.... Zelf 30 lentesjong, inmiddels wat van de wereld mogen zien en ervaren. Noem me ontwikkeld, eigenwijs, koppig ik noem het zelfkennis. Je komt op een punt in je leven dat je afvraagt waar bevindt mijn dekseltje zich. Je word gekoppeld door vriendinnen, ontmoet mannen viavia, ontmoet ze bij een bezoekje aan de supermarkt en dan heb je ook nog de wereld van het online dating. Je zou zeggen voldoende opties om jou prins te ontmoeten. Gesprek 1 is aftasten, gesprek 2 gaat al relaxter en vanaf gesprek 3 denk je nou, let give this one the chance.... En dan, jij verteld open en eerlijk over je leven, probeerd een band op te bouwen met alle niya van de wereld en dan hoor je opeens niets meer. Strange, alle voorgaande gesprekken passeren de Revu in je gedachten, alle app's worden herlezen en geanalyseerd. En dan..... Je besluit te bellen, mmh... Geen reactie. Oke enfin zal wel bezig zijn... Uren en een dag verstrijkt. Vervolgens, vaak in de nacht omdat het je niet loslaat, stuur je de wel bekende app. Wederom een waar je heel eerlijk bent over je gevoel. Minuten verstrijken, uren verstrijken en dan je telefoon licht op met een app bericht. En ja, ik spreek inmiddels uit ervaring, een laptekst met de volgende kernwoorden; schat, druk, stress, problemen en ligt niet aan jou..... Je app't terug, je compleet schuldig voelend over de overhaaste conclusie en dan radiostilte.... Kan iemand me uitleggen waarom mannen niet eerlijk kunnen zijn. Bovenstaande is niet bedoeld om te generalisten, believe vrouwen zijn ook niet heilig. Maar vraag me oprecht af wanneer deze bizarre omgangsvorm geaccepteerd word in de normale normen en waarde die we kennen in de huidige maatschappij. Misschien arrogant maar weet dat dit als persoon niet met mij te maken heeft. Somebody, any answers??? Kinderachtige opmerkingen mag je voor je houden...

31-07-2014, 02:23


Mooie analyse maar die geldt ook voor de vrouw.
Vuistregel: 1 dag regel. Niet terugappen na 1 dag is dumpen.
rule 2) Als jij degene bent die het initiatief neemt, kan je ervan uitgaan dat het niks wordt.

Houd je aan deze 2 regels en het zal beter gaan.

31-07-2014, 02:25
Thanks voor de tips. Ga ik ga zeker wat mee doen. Ben hmdl een zelfverzekerde vrouw meer deze situaties keer op keer maken me echt onzeker.

31-07-2014, 02:29

Citaat door Dierbaar:
Thanks voor de tips. Ga ik ga zeker wat mee doen. Ben hmdl een zelfverzekerde vrouw meer deze situaties keer op keer maken me echt onzeker.
Je moet je emotie en je verstand scheiden.
Teveel met emotie denken beïnvloed je inschattingsvermogen. Altijd met je koppie denken (rationeel)
Iemand die echt voor je gaat, zou meteen reageren wanneer je hem appt of iets dergelijks.
geen reactie is geen interesse. Tegen beter weten excuses zoeken is een fout die veel mensen
maken, Je gaat excuses bedenken waarom iemand niet reageert. Dan is het eigenlijk al te laat
als je in die fase zit..

31-07-2014, 02:44



Citaat door Dierbaar:
Marokkaanse mannen en hun issues.... Zelf 30 lentesjong, inmiddels wat van de wereld mogen zien en ervaren. Noem me ontwikkeld, eigenwijs, koppig ik noem het zelfkennis. Je komt op een punt in je leven dat je afvraagt waar bevindt mijn dekseltje zich. Je word gekoppeld door vriendinnen, ontmoet mannen viavia, ontmoet ze bij een bezoekje aan de supermarkt en dan heb je ook nog de wereld van het online dating. Je zou zeggen voldoende opties om jou prins te ontmoeten. Gesprek 1 is aftasten, gesprek 2 gaat al relaxter en vanaf gesprek 3 denk je nou, let give this one the chance.... En dan, jij verteld open en eerlijk over je leven, probeerd een band op te bouwen met alle niya van de wereld en dan hoor je opeens niets meer. Strange, alle voorgaande gesprekken passeren de Revu in je gedachten, alle app's worden herlezen en geanalyseerd. En dan..... Je besluit te bellen, mmh... Geen reactie. Oke enfin zal wel bezig zijn... Uren en een dag verstrijkt. Vervolgens, vaak in de nacht omdat het je niet loslaat, stuur je de wel bekende app. Wederom een waar je heel eerlijk bent over je gevoel. Minuten verstrijken, uren verstrijken en dan je telefoon licht op met een app bericht. En ja, ik spreek inmiddels uit ervaring, een laptekst met de volgende kernwoorden; schat, druk, stress, problemen en ligt niet aan jou..... Je app't terug, je compleet schuldig voelend over de overhaaste conclusie en dan radiostilte.... Kan iemand me uitleggen waarom mannen niet eerlijk kunnen zijn. Bovenstaande is niet bedoeld om te generalisten, believe vrouwen zijn ook niet heilig. Maar vraag me oprecht af wanneer deze bizarre omgangsvorm geaccepteerd word in de normale normen en waarde die we kennen in de huidige maatschappij. Misschien arrogant maar weet dat dit als persoon niet met mij te maken heeft. Somebody, any answers??? Kinderachtige opmerkingen mag je voor je houden...
Laat het open en eerlijk gedeelte tot fase 7 en je zult merken dat dingen anders gaan. Geen enkele man wilt echt weten wat jij in het verleden hebt gedaan. Al schreeuwen ze nog zo hard dat het wel zo is. Echt waar, het schrikt mannen af. Je hoeft niet te liegen als hij erom vraagt maar je hoeft ook niet alles te zeggen. Laat dat totdat je zeker weet dat je hem in je zak hebt. En ik begrijp heel goed dat je op een gegeven moment onzeker wordt. Ligt zeer zeker niet aan jou.

31-07-2014, 03:09

Citaat door yasirc:
Mooie analyse maar die geldt ook voor de vrouw.
Vuistregel: 1 dag regel. Niet terugappen na 1 dag is dumpen.
rule 2) Als jij degene bent die het initiatief neemt, kan je ervan uitgaan dat het niks wordt.

Houd je aan deze 2 regels en het zal beter gaan.
Hahahaha deze zitten gewoon. Geloof me helemaal waar. Snap dat hele terugappen en paniekaanvallende krijgend sowieso niet. Geen antwoord? Would not give a fx. En je zult zien hoe snel je antwoord hebt. En inderdaad als jij telkens een gesprek moet beginnen..hell no dat hij je uberhaupt nog serieus neemt..eerder vanzelfsprekend. Gouden regels hierboven!

31-07-2014, 03:11

Citaat door yasirc:
Je moet je emotie en je verstand scheiden.
Teveel met emotie denken beïnvloed je inschattingsvermogen. Altijd met je koppie denken (rationeel)
Iemand die echt voor je gaat, zou meteen reageren wanneer je hem appt of iets dergelijks.
geen reactie is geen interesse. Tegen beter weten excuses zoeken is een fout die veel mensen
maken, Je gaat excuses bedenken waarom iemand niet reageert. Dan is het eigenlijk al te laat
als je in die fase zit..
So true. Ben jij niet gewoon een vrouw?

31-07-2014, 03:17

Citaat door Wynona:
So true. Ben jij niet gewoon een vrouw?
Nope, gewoon iemand die ''knows how women think''

Nee grapje, ik put een beetje uit zelfervaring want sommige situaties zijn universeel

31-07-2014, 10:38

Citaat door Dierbaar:
Marokkaanse mannen en hun issues.... Zelf 30 lentesjong, inmiddels wat van de wereld mogen zien en ervaren. Noem me ontwikkeld, eigenwijs, koppig ik noem het zelfkennis. Je komt op een punt in je leven dat je afvraagt waar bevindt mijn dekseltje zich. Je word gekoppeld door vriendinnen, ontmoet mannen viavia, ontmoet ze bij een bezoekje aan de supermarkt en dan heb je ook nog de wereld van het online dating. Je zou zeggen voldoende opties om jou prins te ontmoeten. Gesprek 1 is aftasten, gesprek 2 gaat al relaxter en vanaf gesprek 3 denk je nou, let give this one the chance.... En dan, jij verteld open en eerlijk over je leven, probeerd een band op te bouwen met alle niya van de wereld en dan hoor je opeens niets meer. Strange, alle voorgaande gesprekken passeren de Revu in je gedachten, alle app's worden herlezen en geanalyseerd. En dan..... Je besluit te bellen, mmh... Geen reactie. Oke enfin zal wel bezig zijn... Uren en een dag verstrijkt. Vervolgens, vaak in de nacht omdat het je niet loslaat, stuur je de wel bekende app. Wederom een waar je heel eerlijk bent over je gevoel. Minuten verstrijken, uren verstrijken en dan je telefoon licht op met een app bericht. En ja, ik spreek inmiddels uit ervaring, een laptekst met de volgende kernwoorden; schat, druk, stress, problemen en ligt niet aan jou..... Je app't terug, je compleet schuldig voelend over de overhaaste conclusie en dan radiostilte.... Kan iemand me uitleggen waarom mannen niet eerlijk kunnen zijn. Bovenstaande is niet bedoeld om te generalisten, believe vrouwen zijn ook niet heilig. Maar vraag me oprecht af wanneer deze bizarre omgangsvorm geaccepteerd word in de normale normen en waarde die we kennen in de huidige maatschappij. Misschien arrogant maar weet dat dit als persoon niet met mij te maken heeft. Somebody, any answers??? Kinderachtige opmerkingen mag je voor je houden...
Zoals aangegeven, dit kun je beter tot het moment laten dat er zekerheid is van beide kanten. fase 7 is zelfs te vroeg.

Leef gewoon van dag tot dag en me tijd zal er iemand wel op je pad komen. Al dat andere zonder enkele zekerheid, is alleen maar tijdverspilling. van de ene naar de ander.

31-07-2014, 10:57
Het kan nooit aan een bepaald geslacht liggen, maar het ligt aan de gemeenschap en samenleving. Mensen zijn niet meer zo snel te vertrouwen, we leven in een maatschappij waar een hoop gebaseerd is op leugens.
Liegen en bedriegen is de norm geworden, en de waarheid vertellen wordt tegenwoordig niet meer gewaardeerd.



31-07-2014, 11:19

Citaat door AbouRfissa:
Het kan nooit aan een bepaald geslacht liggen, maar het ligt aan de gemeenschap en samenleving. Mensen zijn niet meer zo snel te vertrouwen, we leven in een maatschappij waar een hoop gebaseerd is op leugens.
Liegen en bedriegen is de norm geworden, en de waarheid vertellen wordt tegenwoordig niet meer gewaardeerd.


Dit klopt helemaal. Als je liegt kom je ver dan als je de waarheid spreekt.

31-07-2014, 11:31
Wil je nu zeggen dat al de mannen waarmee je contact hebt gehad geen contact meer met jou willen?

31-07-2014, 11:38


Je moet de film he is not that into you zien. Dit doen mensen over de hele wereld als ze geen interesse (meer) hebben in iemand, zowel mannen als vrouwen. Ontwijkend en vaag gedrag is 9 van de 10 keer een hele duidelijke boodschap dat diegene geen interesse meer heeft. Je moet het positief bekijken. Iemand die niets meer van zich laat horen, hoe vervelend het ook is, is nog altijd beter dan iemand die acteert en doet of hij jou helemaal geweldig vindt terwijl hij een dubbele agenda heeft of van alles van plan is met jou om je maanden of jaren later alsnog te dumpen. Verder moet je gewoon jezelf blijven maar je hoeft niet alles meteen op tafel te gooien. Niet alles uit je leven gaat andere mensen wat aan, zeker niet in de beginperiode. Ik vind zware onderwerpen aan het begin ook een afknapper hoor. Eerste gesprek en je krijgt al allerlei problemen en gedoe over je heen onder het mom van eerlijkheid en elkaar beter leren kennen. Daar zit niemand op te wachten. Ik begrijp dat het geen bevredigend citaat is en dat je het liefst gewoon eerlijk wil horen wat er nou aan de hand is en waarom iemand opeens niets meer laat horen maar zo zit de wereld gewoon niet in elkaar, mensen zijn nou eenmaal zo en je kan je er druk om maken of gewoon niet.

31-07-2014, 17:15
'De ideale vrouw is een bitch en waarom mannen een bitch trouwen, lees deze boeken je zult heel veel handvaten vinden voor de beginfase en yasinc heeft helemaal volg zijn advies.
Als een man je wilt dan gaat hij er helemaal voor, en stop maar met excuses te bedenken. Als je daarmee begint dan weet je al dat je zijn nummer moet wissen omdat hij gewoonweg niet geinteresseerd is.
Succes en in sha allah zal allaah swt je een vrome moslim op je pad brengen

31-07-2014, 17:34
Als een man je echt wilt dan zal hij hoe dan ook tijd in je investeren. En binnen een korte tijdbestek bij je ouders op de stoep staan. Al dat appen gedoe is al helemaal niet nodig. Stel je niet afhankelijk op door jezelf telkens aan te bieden. Zo zorg je ook voor dat je minder kwetsbaar bent. Dit tijdperk zijn de meeste mensen(mannen en vrouwen) egoïstisch ingesteld. Men denkt niet meer aan de gevoelens van een ander. Eerlijkheid is ver te zoeken tegenwoordig.

Pagina's : [1] 2