Bekijk volle/desktop versie : Weetje wat ik haat........

Pagina's : [1] 2

15-02-2003, 15:30
Salaam Aleikoem
Weetje wat ik echt haat als ik in een winkelcentrum vlak bij mijn buurt zit te winkelen met vriendinnen, en dan komen er een stelletje oude wijfen langs en ( marokkaanse vrouwen ) en dan gaan ze zitten lullen kijk dat is de dochter van die en dat is de dochter van die en dan gaan ze dit aan hun man vertellen en die man gaat het verder in de moskee vertellen , Ik Haat Dit

Terwijl als daar verder op hun zoon of dochter een sigaretje met vriendjes zit te roken zeggen ze niks .
Owh WAT HAAT Ik dit.

Kijk ik heb er niet zo veel last van want ik heb een hoofdoekje en mijn andere vriendinnetjes niet nou sommige dan maar toch merendeel heeft er geen , mij kijken ze alleen aan ze weten niet wie ik ben want ik woon er iets van 3 en een half jaar.
ze weten niet wie ze dochter ben etc

maar door hun willen mijn vriendinnen niet echt rond het centrum lopen En wie lijd eronder . Tfoeeeee wat haat ik dit soort ge mensen

veel Liefs SELIMA

15-02-2003, 15:51

hahah ik weet wat je bedoelt

15-02-2003, 18:16
hahahah k weet pecies wat je bedoelt
maar het komt vaker voor hiero dat de meide praten over elkaar omdat ze jalours zijn of wat dan ook. Je doet iets op school of waar dan ook en als je thuis komt is het nieuws al aangekomen maar ja niets aan te doen

15-02-2003, 22:40
waarom je druk maken in zulke dingen? kbedoel, als je weet da je nix verkeerds doet, waarom er aandacht aan schenken?

bisous xxx

15-02-2003, 22:44

[QUOTE]Origineel gepost door tatouzient
waarom je druk maken in zulke dingen? kbedoel, als je weet da je nix verkeerds doet, waarom er aandacht aan schenken?

bisous xxx [/QUOTE

Eigenlijk heb je wel gelijk maar het blijft je achtervolgen.

veel liefs selimatje

15-02-2003, 22:51

Citaat:
Origineel gepost door selima17__1986

Eigenlijk heb je wel gelijk maar het blijft je achtervolgen.

veel liefs selimatje [/B]
ewa safi, en als het echt ni meer te doen is, dan stap je gewoon nr die madamekes toe

dat zou ik gedaan hebbe...
maar zoals ik zei, trek het je ni aan, laat ze maar denke wa ze willen zolang je nix verkeerds doet, np...

bisous xxx

16-02-2003, 16:55
ja , zo zie je die mannen hebben niks beters te doen en beginnen te praaaaaten....

en dan word er gezegd dat vrouwen veel roddelen....hahaha

16-02-2003, 21:25
ja dat is echt bekend bij bijna elke marokaanse meisje ze zien iets en het is meteen raak. iedereen weet het die in jow stadsdeel woont. maar geen aandacht geven meid.

inna ba3da ddanni ithm. sadaka allahu al3adiem

17-02-2003, 11:07
Sellem oe hlee kom

Nou mannen die naar de moskee gaan die gaan daar heen om te bidden en niet om te roddelen over mensen!!!

Sellem oe hlee kom

18-02-2003, 16:12
ja echt gelijk.
zo is ook een neef van me vader die let alleen op mij terwijl z'n dochter een xxxx is

18-02-2003, 18:37
hahahahaha...jah marokane blijven marokanen he...roddelen deden ze in marokko en doen ze hier nog steeds...

Maar het is 1 grote kringloop want die mensen die het weer doorgeven, die hebben natuurlijk ook kinderen die ook wel in de stad te vinden zijn en voor die zijn er ook andere mensen die over hun roddelen en die mense......en ga zo maar door....

Ewa rwiena fel koeziena....hahahha

18-02-2003, 18:47
Hoi Selima

Ik begrijp wat je bedoelt, maar een hoofddoekje tegen woordig hoeft niet te dat je goed bent, he tegen woordig

20-02-2003, 11:14

Dat betekend dat hun eigen leven zoooooo saai is. En je weet hoe ze zijn als ze je niet mogen maken ze je kapot door hun worden

21-02-2003, 13:00
het is iets wat erbij hoort.
Zo zijn veel vrouwen.
Mijn moeder en tantes gelukkkig niet.

Je kunt er niks aan doen. Behalve je eigen dochters niet op diezelfde manier opvoeden.

Thallai

21-02-2003, 13:17
Salaam aleykoum
Islam is je van de wereld verwijderen laat ze doen het is beter voor jou Allah weet wat je uitspookte en de rest... je naam is belangrijk ik weet dat is normaal maar laat die mensen doen het is jaloezie dat hun doet praten

Er was een man die echt goed was dien iemaan pracht van een man en de engel merkte dat op en ging tot Allah en vertelde hem dit Allah gebood hem om tot alle engelen te gaan en hen dit te vertellen en alle engelen te gebieden om het de mensen in te fluisteren...dus laat de mensen spreken Allah weet wat je doet en de rest gaat evengoed beoordeeld worden als jou fiel yaumadien (agira= dag des oordeels)

Pagina's : [1] 2