Bekijk volle/desktop versie : Zionisten woest op Van Aartsen



Pagina's : [1] 2

30-07-2014, 03:21
Het Simon Wiesenthal Centrum heeft in een brief aan burgemeester Van Aartsen van Den Haag felle kritiek geuit op zijn besluit om twee demonstraties van radicale moslims toe te staan. Het Centrum is naar eigen zeggen geschokt en vindt dat Van Aartsen de Joodse burgers in Den Haag in gevaar brengt.

In Den Haag waren de afgelopen tijd twee demonstraties van radicale moslims, op 4 en 24 juli. Daarbij werden ook antisemitische leuzen geroepen en sommigen riepen op tot het vermoorden van Joden. In de Tweede Kamer zijn er vragen over gesteld en het OM heeft een onderzoek ingesteld.

Verantwoordelijkheid
De brief aan Van Aartsen is geschreven door de directeur Internationale Betrekkingen van het Simon Wiesenthal Centrum, Shimon Samuels. Volgens hem zien Nederlanders zich geconfronteerd met twee vormen van terreur: die van degenen die het vliegtuig van Malaysia Airlines hebben neergeschoten en die van aanhangers van de radicaal-islamitische ISIS-beweging.

"Meneer de burgemeester, de tweede kunt u stoppen, als u wilt. Als u dat niet doet, draagt u verantwoordelijkheid voor de gevolgen", schrijft Samuels. Kopieën van de brief zijn gegaan naar premier Rutte en de Tweede Kamercommissie voor Binnenlandse Zaken.

Samuels, die de brief afgelopen vrijdag stuurde, noemt het ironisch dat juist Den Haag zich presenteert als stad van vrede en recht.

http://nos.nl/artikel/680873-wiesenthal-woest-op-van-aartsen.html

30-07-2014, 06:47


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5073417

30-07-2014, 08:47
En weer iemand die te achterlijk is om de normale topictitel over te nemen.

30-07-2014, 09:45
Van Aartsen had moet ingrijpen.
"Dood aan de joden " roepen is iets onacceptabel en heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken.
Zelfs Geert Wilders roept niet op tot de dood van bevolkingsgroepen, ze zijn nog erger dan Wilders...

30-07-2014, 09:57



Citaat door discover_me:
Van Aartsen had moet ingrijpen.
"Dood aan de joden " roepen is iets onacceptabel en heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken.
Zelfs Geert Wilders roept niet op tot de dood van bevolkingsgroepen, ze zijn nog erger dan Wilders...
Niemand riep dood aan de joden.
En + de Joden in Israhel die juichen met popcorn wanneer er een bom valt op Gaza. Niemand die daar wat over zegt?
Of wacht; we meten met 2 maten.
En 1/10-000man die vast even de tokkie/hooligan uithing, maar dat heb je ook met Ajaxieden, die roepen alleen maar; Joden aan het gast.

Waarom ga je daar niet over janken.

30-07-2014, 10:06

Citaat door ENVY_ME:
Niemand riep dood aan de joden.
En + de Joden in Israhel die juichen met popcorn wanneer er een bom valt op Gaza. Niemand die daar wat over zegt?
Of wacht; we meten met 2 maten.
En 1/10-000man die vast even de tokkie/hooligan uithing, maar dat heb je ook met Ajaxieden, die roepen alleen maar; Joden aan het gast.

Waarom ga je daar niet over janken.
Ik heb de video gezien en er werd overduidelijk in groepsverband dood aan de joden werd geroepen.
Ook over ADO fans was er een ophef en zijn er stadionverbods uitgegeven.

Israël is buiten Nederland, heeft dus niks met nl te maken. Als dit naar jouw mening moet kunnen, dan mag Wilders ook oproepen tot de dood van alle Marokkanen/moslims.

Lekker objectief ben jij.

30-07-2014, 10:09

Citaat door ENVY_ME:
Niemand riep dood aan de joden.
En + de Joden in Israhel die juichen met popcorn wanneer er een bom valt op Gaza. Niemand die daar wat over zegt?
Of wacht; we meten met 2 maten.
En 1/10-000man die vast even de tokkie/hooligan uithing, maar dat heb je ook met Ajaxieden, die roepen alleen maar; Joden aan het gast.

Waarom ga je daar niet over janken.
Link video van pro Isis gekken http://youtu.be/NEFKFuW7hSU

30-07-2014, 10:11

Citaat door discover_me:
Link video van pro Isis gekken http://youtu.be/NEFKFuW7hSU
Wauw NOS. En + wat opvallend dat ze enkel daarop filmen en dat die vlaggen-tillers in een groepje lopen ipv los van elkaar. Ik heb ze niet gezien. Hmm.. begin te geloven dat het NOS zelf is om te provoceren

30-07-2014, 10:14

Citaat door ENVY_ME:
Niemand riep dood aan de joden.
En + de Joden in Israhel die juichen met popcorn wanneer er een bom valt op Gaza. Niemand die daar wat over zegt?
Of wacht; we meten met 2 maten.(...)
Van Aartsen heeft een drukke baan zeg, burgemeester van Den Haag en nu ook al gepromoveerd tot burgemeester van Israel / Gaza.
Of wacht.... er gaat weer iemand off-topic janken.

30-07-2014, 10:15

Citaat door ENVY_ME:
Wauw NOS. En + wat opvallend dat ze enkel daarop filmen en dat die vlaggen-tillers in een groepje lopen ipv los van elkaar. Ik heb ze niet gezien. Hmm.. begin te geloven dat het NOS zelf is om te provoceren
Natuurlijk de NOS heeft acteurs ingezet....-complot nr 5464366543654674-

30-07-2014, 10:15

Citaat door discover_me:
Natuurlijk de NOS heeft acteurs ingezet....
Ja kijk alleen al wie het gefilmd heeft, heel opvallend

30-07-2014, 10:22
Serieus... Dus jij denkt dit iedereen een acteur is die oproept tot de dood van joden? Dan moet je echt een keer wakker worden ipv in complottheorieën geloven, zelfs op dit forum wordt regelmatig opgeroepen tot de dood van joden.

30-07-2014, 11:54



Citaat door discover_me:
Van Aartsen had moet ingrijpen.
"Dood aan de joden " roepen is iets onacceptabel en heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken.
Zelfs Geert Wilders roept niet op tot de dood van bevolkingsgroepen, ze zijn nog erger dan Wilders...
Vanuit een bepaald oogpunt is het misschien het beste geweest deze demo toe te staan.
Om ervaringen op te doen.
Want het is géén taak van de overheid om te bepalen wat er geroepen wordt tijdens een demonstratie.
Als de situatie maar niet escaleert en gewelddadig wordt.
Je mag in Nederland een mening hebben en dat moet zo blijven!
Maar wel vind ik het ook bedroevend aan te moeten zien hoe door de situatie in Israël het antisemitisme dergelijke vormen aanneemt.
Zo erg dat de joden hier die eigenlijk niets met het zionisme te maken willen hebben en in rust willen leven, geconfronteerd worden met zo een niet te tolereren agressie!
Dat was eens, maar nooit meer!

30-07-2014, 11:58
Dood aan de joden roepen is gewoon dom. Eeerlijk is eerlijk. En is tegen de wet, ze hadden 100 andere dingen kunnen scanderen.

30-07-2014, 11:58

Citaat door Harama1n:
Dood aan de joden roepen is gewoon dom. Eeerlijk is eerlijk. En is tegen de wet, ze hadden 100 andere dingen kunnen scanderen.
precies !

Pagina's : [1] 2