Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dames... een tip voor jullie!!



Pagina's : [1] 2

09-03-2005, 13:12
Sallaam,

Zijn er dames hier die lveel ast hebben van oneffenheden op hun gezicht. Zoals puistjes op je kin, neus en voorhoofd (t-zone)? Dan heb ik iets ideaals voor jullie. Het is wel prijzig (65&euro, dat kan ik jullie het beste eerst meedelen. Ik heb het zelf gebruikt en het is GEWELDIG: FACIAL MASK van Sisley. Dit kun je kopen in parfmeriezaken. Het is een masker die je op je hele gezicht kunt smeren of alleen op de nodige plaatsen. Wat ik doe, is vlak voor het slapen gaan, mn gezicht wassen en vervolgens op de 'puistjes' een beetje smeren en de hele nacht oplaten. 's Ochtends merk je al dat het is uitgedroogd. Dit kun je meerder malen in de week herhalen en je zult al guaw resultaat merken. Heel belangrijk!: blijf met je handen van je gezicht af, dus niet zitten pulken enz. Als je het te duru vindt, ga naar een parfumeriezaak en vraag een proefje ervan óm het uit te proberen.


Ik hoopp dat jullie er net als mij wat aan zullen hebben.

09-03-2005, 13:14


sisly is inderdaad een zeer goed merk (en duur:-), maar een masker is toch niet bedoeld voor dagelijks gebruik. Maar juist 1 keer per week of zo?

09-03-2005, 13:16
Ja, ik vat 'm ook niet helemaal?

09-03-2005, 13:30
Ja lieverd, dat weet ik ook. Maar dat is nou het mooie aan deze. Dit is wel een masker maar je kunt het 2/3 keer per week gebruiken. Dit kun je ook lezen op de gebruiksaanwijzing.

Ik werk zelf in een parfumerie en heb verschillende trainingen/workschops en opleidingen hiervover gehad. Ik heb verschillende dingen gebruikt, en ik kan je zeggen dat dit zeer ideaal is. Ik en vele van mijn collega's gebruiken dit en op die manier.

succes

09-03-2005, 13:39


Maar werkt het alleen als je het de hele nacht op laten zitten?? Verliest het zijn werking als je het er korter op laat zitten?

Verder vroeg ik me nog iets af. Heb jij gemerkt dat het alleen werkt op puistjes die je soms hebt of werkt het ook zuiverend op je gezicht?
Ik heb af en toe een puistje, maar mijn huid is ook niet helemaal zuiver.

09-03-2005, 13:47
Natuurlijk werkt het ook met een kortere tijd, alleen ik neem in het geval van een puistje de hele nacht want dan droogt het echt goed uit. Ik gebruik het niet voor mijn hele gezicht, want het is een masker voor de vette huid. Ik zelf heb geen vette huid, dus dan zou het uit drogen. Heb je wel een vette huid dan raad ik het je aan. Wat ik je wel zou aanraden voor een zuivere huid is: Je gezicht (1x per week) stomen, een scrub cremetje gebruiken en goed masseren en vervolgens met een goede creme insmeren (wat het best bij jouw huidtype past). Dit is heel goed voor je huid. Zorg er ook voor dat je weinig mak-up )voornamelijk blush etc gebruikt (dit voorkomt putten/verstopte porieen). Drink veel water en eet regelmatig fruit. Heb geduld en je merkt gauw resultaat.

09-03-2005, 13:52
Er is ook iets goedkoops en die ook echt werkt ... KOMKOMMER !!!!! geloof me maar .... dit is echt geen grap hoor...

KOMKOMMER is beste ( goedkoopste) oplossing voor puisten!!!!

Probeer het maar en zal je zeker geen spijt van krijgen

Doe ik elke avond voor het slapen .

suc6 meiden

09-03-2005, 13:59
Als jij komkommers goedkoop vindt, dan ben ik de paashaas.
En meiden...Geloof me, je gezicht 3/4 keer goed wassen met water. 1 keer per week stomen, is echt meer dan genoeg. Hoe denken jullie dat de vrouwen het van vroeger deden? Ook Sisley kopen????? Ik ben er het voorbeeld, dat je bij vaak je gezicht wassen, een prachtige huid zal hebben....

09-03-2005, 14:12

Citaat door yassie19:
Als jij komkommers goedkoop vindt, dan ben ik de paashaas.
En meiden...Geloof me, je gezicht 3/4 keer goed wassen met water. 1 keer per week stomen, is echt meer dan genoeg. Hoe denken jullie dat de vrouwen het van vroeger deden? Ook Sisley kopen????? Ik ben er het voorbeeld, dat je bij vaak je gezicht wassen, een prachtige huid zal hebben....
Komkommer kost nu 1.49 p.s dus het is een groot verschil tegenover (65€ voor Sisley ofzo ) dat wou ik duidelijk maken.

Het is gewoon een advies zoals jij ook doet ( je gezicht 3/4 keer goed wassen met water. 1 keer per week stomen)

Fijne dag meid

Sanna

09-03-2005, 14:19

Citaat door yassie19:
Als jij komkommers goedkoop vindt, dan ben ik de paashaas.
En meiden...Geloof me, je gezicht 3/4 keer goed wassen met water. 1 keer per week stomen, is echt meer dan genoeg. Hoe denken jullie dat de vrouwen het van vroeger deden? Ook Sisley kopen????? Ik ben er het voorbeeld, dat je bij vaak je gezicht wassen, een prachtige huid zal hebben....
Ja natuurlijk zijn er vrouwen die gezegend zijn met een mooie huid. Die hebben niet veel nodig. En ja vroeger was er geen sisley en gebruikten vrouwen alleen water en/of kruiden? Maar ook toen waren er vrouwen met een mooie huid en vrouwen met slechte huid. Dat was toen het geval en het is nu nog steeds zo. De een gebruikt niks omdat zij het niet nodig heeft, de ander omdat ze het zich niet kan permitteren. Vandaar dat ieder hier een ander advies geeft om uit te proberen. Want als het werkt, waarom niet? En veel meisjes die ALLEEN hun gezicht wassen hebben niet zoals jij een prachtige huid, ieder zn probleem.

In dit geval geef ik een tip met een duur produkt. Maar ik kan ook zegegn (wat dus echt waar is, in mijn geval) dat je henna moet gebruiken voor je haar. Het is goedkoop en heel gezond voor je haar. Dit gebruik ik om de 2 weken, heb er een prachtige kleur door en het glanst ook heel mooi. Dus zo kan het ook.

09-03-2005, 14:49

Citaat door Hooda:
Ja natuurlijk zijn er vrouwen die gezegend zijn met een mooie huid. Die hebben niet veel nodig. En ja vroeger was er geen sisley en gebruikten vrouwen alleen water en/of kruiden? Maar ook toen waren er vrouwen met een mooie huid en vrouwen met slechte huid. Dat was toen het geval en het is nu nog steeds zo. De een gebruikt niks omdat zij het niet nodig heeft, de ander omdat ze het zich niet kan permitteren. Vandaar dat ieder hier een ander advies geeft om uit te proberen. Want als het werkt, waarom niet? En veel meisjes die ALLEEN hun gezicht wassen hebben niet zoals jij een prachtige huid, ieder zn probleem.

In dit geval geef ik een tip met een duur produkt. Maar ik kan ook zegegn (wat dus echt waar is, in mijn geval) dat je henna moet gebruiken voor je haar. Het is goedkoop en heel gezond voor je haar. Dit gebruik ik om de 2 weken, heb er een prachtige kleur door en het glanst ook heel mooi. Dus zo kan het ook.
Helemaal met je eens Hooda

Dat probeerde ik ook maar duidelijk te maken ... dit is een forum en iedereen probeert andere te helpen met iets waar ze ervaring mee hebben .

Ik wens iedreen het beste met uitproberen

Sanna

09-03-2005, 15:00
Natuurlijk werkt het ook met een kortere tijd, alleen ik neem in het geval van een puistje de hele nacht want dan droogt het echt goed uit. Ik gebruik het niet voor mijn hele gezicht, want het is een masker voor de vette huid. Ik zelf heb geen vette huid, dus dan zou het uit drogen. Heb je wel een vette huid dan raad ik het je aan. Wat ik je wel zou aanraden voor een zuivere huid is: Je gezicht (1x per week) stomen, een scrub cremetje gebruiken en goed masseren en vervolgens met een goede creme insmeren (wat het best bij jouw huidtype past). Dit is heel goed voor je huid. Zorg er ook voor dat je weinig mak-up )voornamelijk blush etc gebruikt (dit voorkomt putten/verstopte porieen). Drink veel water en eet regelmatig fruit. Heb geduld en je merkt gauw resultaat


Ik heb zelf een gecombineerde huid. maar ik neem aan dat sisley maskers heeft voor verschillende huidtypen. Kun je die ook aanraden?

Ik heb zelf nog geen gezichtsscrub. Welke kun jij aanraden? Ook een van Sisley?

09-03-2005, 15:01


Sisley is echt fijn merk ik heb nou een monster van een masker..woww als je wakker word voelt je huid als zijde

09-03-2005, 15:04
Ik heb de laatste tijd ook een supersmooth huid hamdoulilah
Ik weet niet door welk product dat komt maar door 1 van de 3 volgende:

-Estee Lauder D-micro refinisher (auto-hot scrub: wordt heet als je scrubt!)
-Dr. Hauschka Rozenmasker (kdenk door dit! Ik smeer het namelijk dun uit over mn schoongemaakte huid en laat het werken als nachtcreme (voedingrijk)) 's ochtends wassen.
-Lancaster Tan Gel



09-03-2005, 16:11

Citaat door Hooda:
Ik heb zelf een gecombineerde huid. maar ik neem aan dat sisley maskers heeft voor verschillende huidtypen. Kun je die ook aanraden?

Ik heb zelf nog geen gezichtsscrub. Welke kun jij aanraden? Ook een van Sisley?
Met een gecombineerde huid heb je het in principe niet zo moeilijk. Je kunt die masker gebruiken die ik eerst heb genoemd of een wat goedkoper product: estee lauder. Het is een groene verpakking en groen spul. Daar zit ook komkommer in verwerkt. Dit kun je gebruiken in combinatie met de de bijbehorende dag creme van estee 'normale huid'. Dit is ook heel lekker voor je huid, en maakt het ook heel zacht.

Als gezichtssrub raad ik je Estee Lauder D-micro refinisher aan (zoals ZiLaal). Dit is een scrub die je op je gezicht moet masseren en waardoor je huid heel heet wordt maar ook heel grondig wordt gereinigd. Dit is ook heel goed spul. Hierna ook gewoon de dagcreme gebruiken. Ik raad jullie de al te vette cremetjes wel af, dit verstopt je porieen nogal en veroorzaakt vetophopingen. Gewoon een cremetje voor de nromale huid is meer dan genoeg.

Voor de dames die het zich niet kunnen permitteren kun je een scru gebruiken van lóreal of iets dergelijks. Het is gewoon heel belangrijk om goed te reinigen

Pagina's : [1] 2