Bekijk volle/desktop versie : Grootste ergernissen op Facebook.



Pagina's : [1] 2

27-07-2014, 16:09
[ Ik heb 1 grote ergernis op Facebook, echt eentje waar m'n haren van omhoog gaan staan. Dat is meiden die een foto van zichzelf plaatsen met hun lippen gekruld een kus geven (duck face noemen ze het weleens) en hun wijsvinger en middelvinger omhoog houden (een soort van peace teken ofzo). Zo vreselijk ik kan gewoon niet begrijpen waarom meiden dat doen.

Waarom waarom waarom doen jullie dat. Het staat zo ordinaire echt om te janken gewoon.

Wat zijn jullie ergernissen op Facebook? ]

27-07-2014, 16:11


Kan wel leuk staan.

Weetje wat mij is opgevallen.. Op Instagram lijkt het wel alsof elke meid model is elke meid superrijk is.. Me don't understand

27-07-2014, 16:16
Ik erger me aan moslims/allochtonen die op openbare pagina's geen discussie kunnen voeren op een respectabele en constructieve manier.

27-07-2014, 16:18

Citaat door marruecos87:
Ik erger me aan moslims/allochtonen die op openbare pagina's geen discussie kunnen voeren op een respectabele en constructieve manier.
Deze begrijp ik helemaal. Ik beheer een pagina op Facebook en het is echt niet normaal hoe mensen tekeer gaan soms.

27-07-2014, 16:19



Citaat door Pareltjedubled:
Kan wel leuk staan.

Weetje wat mij is opgevallen.. Op Instagram lijkt het wel alsof elke meid model is elke meid superrijk is.. Me don't understand
Nou ik vind het afschuwelijk.

Instagram heb ik niet.

27-07-2014, 16:19
Marokkaanse trollen die met hoofddoek op Facebook poseren,
Ik weet niet hoe het komt maar ik kan het echt niet zien,

27-07-2014, 16:23
Marokkaanse meiden die op hun page hebben staan; relatie met Winston Bogarde. Klik je erop, zie je zo'n enge neger.

Hebben die meiden geen neven en broers?

27-07-2014, 16:24

Citaat door Nehnehthee:
Marokkaanse trollen die met hoofddoek op Facebook poseren,
Ik weet niet hoe het komt maar ik kan het echt niet zien,
Ik vind dat hele foto's van jezelf plaatsen op Facebook maar niks.

27-07-2014, 16:25

Citaat door LouisvanGaal:
Marokkaanse meiden die op hun page hebben staan; relatie met Winston Bogarde. Klik je erop, zie je zo'n enge neger.

Hebben die meiden geen neven en broers?
Als ze allah swt niet vrezen waarom verbaast het je dan dat ze hun familie niet vrezen.

27-07-2014, 16:36
Ik erger me aan mensen die op anderen letten. Let lekker op jezelf en je eigen pagina. Als meiden een duckface op willen zetten, doen ze dag toch lekker..who fakking cares!

27-07-2014, 16:43
Wow een en al gnoen hier... Doe chill

27-07-2014, 17:00
Zullen we ons lekker met ons zelf bezig houden en wat ons het meeste aan ons zelf irriteert?

27-07-2014, 17:07



Citaat door AlZawahiri:
IK erger me daar ook aan, maar dat zijn meestal jonge chikcks van de straat die met negerinnen omgaan.
Precies ja, jonge meiden van hooguit 17 jaar die de gedachten achter doe pose niet eens kennen.
Maar goed, iedereen lekker op zichzelf letten.

27-07-2014, 17:33
Mensen die om een like vragen.

27-07-2014, 17:40

Citaat door Advies2627:
[ Ik heb 1 grote ergernis op Facebook, echt eentje waar m'n haren van omhoog gaan staan. Dat is meiden die een foto van zichzelf plaatsen met hun lippen gekruld een kus geven (duck face noemen ze het weleens) en hun wijsvinger en middelvinger omhoog houden (een soort van peace teken ofzo). Zo vreselijk ik kan gewoon niet begrijpen waarom meiden dat doen.

Waarom waarom waarom doen jullie dat. Het staat zo ordinaire echt om te janken gewoon.

Wat zijn jullie ergernissen op Facebook? ]
Mensen die mij taggen

Pagina's : [1] 2