Bekijk volle/desktop versie : Wat de liefde met mij doet...



27-07-2014, 14:55
het eerste wat ik elke ochtend doe als ik wakker wordt is naar mijn smartphone grijpen.

Op de toegangsscherm kan ik altijd zien of ik een pm binnen heb gekregen of niet. En uiteraard snak ik er naar dat er een pm van haar binnen is gekomen. Zie ik er geen? Dan voel ik me meteen down, en is mijn dag niet goed begonnen, en kan ik pas opgelucht raken nadat ik zelf haar een pm stuur, en dat doe ik dan voordat ik uit mijn bed kruip, dan heb ik namelijk weer iets om naar uit te kijken (een antwoord van haar), dan heeft het begin van mijn dag toch een klein lichtpuntje...!

Maar als ik zie dat er een pm binnen is, dan spring ik een gat in de lucht, lacht mijn hart, verschijnt er een big smile van hier tot Tokyo op mijn charismatisch gezicht, kan ik gevoelsmatig de hele wereld aan, is mijn honger naar een heerlijk ontbijt gestild, want het lezen van haar pm is dan mijn verrukkelijke ontbijt.

En voordat ik de pm begin te lezen moet ik voor een sfeer van een en al ontspanning zorgen opstaan doe ik dan, bezoek aan toilet, tocht naar de douche, mezelf helemaal verfrissen, lekker geurtje op, dan ga ik op mijn bed zitten, rug tegen de muur, gezicht naar het plafond, ogen dicht, strekken en rekken, gelukkig worden, wrijven met mijn handen over elkaar, een diepe zucht nemen, en dan die smartphone pakken ...

Mijn hartslagen gaan omhoog, de adrenaline, de spanning stroomt langs me aderen, het onderbuikgevoel laat van zich horen, de buikkriebels nemen de voortouw, de pm heb ik dan nog niet eens geopend en het voelt aan alsof ik een ongekend hoogtepunt dreig te bereiken

..... Mijn hand glijdt dan over mij iPhone ... De cijferige code wordt ingetoetst..... En als een dorstige in het hart van de Sahara neem ik een sprint naar de pm..... Pffffffff



En dat is maar het begin van een dag, waarbij de late avond pas aanbreekt nadat ik 1001 extases door de dag heen beleefd heb door het pm-hokje


De pm-liefde

27-07-2014, 15:03



Citaat door Happyy:


Allah ikoef el3awen.


Allahi ikoen fi al3awen (zo zeg je dat)

Amin

Fi 3awni wa fi 3awnek

27-07-2014, 15:11
Nog even volhouden broeder, ramadan is bijna voorbij.

27-07-2014, 15:12

Citaat door Happyy:
Wij zeggen ikoef.


JIJ zegt het zo

27-07-2014, 15:13



Citaat door Voo__:
Nog even volhouden broeder, ramadan is bijna voorbij.



Als het aan mij ligt duurt ramadan nog veel langer

27-07-2014, 15:13
En dit moet een man voorstellen?

27-07-2014, 15:14

Citaat door Wonder_Roos:
En dit moet een man voorstellen?


Ja
voldoet toch redelijk aan wat de vrouw nodig heeft anno 2014 ?

27-07-2014, 15:17

Citaat door Happyy:
WIJ. Ja? WIJ.

Mijn familie en ik is wij


Dan wordt het tijd voor correctie

Als je zegt Allah ikoef l3awen, dan is dat juist het tegenovergestelde van wat je wilde vragen

Ikoen f l3awen = schenken van hulp

Ikoef l3awen = het weghalen van hulp

27-07-2014, 15:19

Citaat door ELmotchou:
Ja
voldoet toch redelijk aan wat de vrouw nodig heeft anno 2014 ?
Ja, ze verlangen inderdaad allemaal naar mietjes.

27-07-2014, 15:20

Citaat door Wonder_Roos:
Ja, ze verlangen inderdaad allemaal naar mietjes.


en die zijn er in genoeg aantallen.
Op elk pot past wel een deksel.
Vast wel zal ik toch ook ergens passen he roosje

27-07-2014, 15:27

Citaat door ELmotchou:
Op elk pot past wel een deksel.
Vast wel zal ik toch ook ergens passen he roosje
Nee, ze zal niks voelen met dat mieterige piemeltje van je. Duik er met je hele lichaampje in, misschien kreunt ze dan wel.

27-07-2014, 15:28

Citaat door Wonder_Roos:
Nee, ze zal niks voelen met dat mieterige piemeltje van je. Duik er met je hele lichaampje in, misschien kreunt ze dan wel.


gouden tip

27-07-2014, 16:43



Citaat door AlZawahiri:
Je ziet toch aan z'n avatar dat 't een aap is.


7shouma 3lik a zahra
Je beledigt mijn aap