Bekijk volle/desktop versie : Zijn er ook nog Marok vrouwen die op dikke mannen vallen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

27-07-2014, 13:25

Citaat door Rifje0:
Tegenwoordig gaat het om knap sexy en rijk
Zijn er ook nog vrouwen leeftijd, gescheiden etc niet van belang, die bv op dikke mannen vallen

zo ja en wil je afspreken pm dan wat info over jezelf ben zelf 30 berbers komaf
.

27-07-2014, 13:27


nee man bolle dus gewoon gaan afvallen

trouwens, als ik jou moet geloven, is er niks rifJE aan jou

27-07-2014, 13:40
Wel heel bizar als je daar als vrouw een of andere fetisj voor hebt. Doet me denken aan Pacino

27-07-2014, 14:00

Citaat door Fifth:
nee man bolle dus gewoon gaan afvallen

trouwens, als ik jou moet geloven, is er niks rifJE aan jou

27-07-2014, 14:29



Citaat door Rifje0:
Toch ken ik genoeg die wel een partner hebben en ze zijn dolblij met mekaar

Gezien jullie reacties zijn jullie de groep waar ik met mojn topic over begon uiterlijk en rijk en dan op korte termijn snel de foute kant op gaat
Uiterlijk en rijk?? Ik moest alleen lachen om zijn reactie dat zegt niet meteen op wat ik val

27-07-2014, 14:39
Ja toch dikke meisje, waarom doe je zo hypocriet tegen deze mensen.
Jij wil een dun meisje zonder moeite voor te doen denkje haar leefkwaliteit blijft zelfde naast zo zwaarlijvig persoon.

27-07-2014, 14:51

Citaat door Happyy:
En wat wil je doen? Afspreken zodat zij jouw dikke lichaam kan betasten? Sorry maar dat gaat veel te lang duren. Dikke mensen horen thuis te blijven met een lege koelkast. Ik zou jou vastbinden in m'n box met alleen maar konijnenvoer en water.
raaap me op

27-07-2014, 15:00
Wat smerige botte reacties zeg!!! Alsof jullie modellenfiguur hebben of zo. Als iemand al onzeker is dan boren jullie diegene dieper de grond in!!

27-07-2014, 15:01

Citaat door Happyy:
En wat wil je doen? Afspreken zodat zij jouw dikke lichaam kan betasten? Sorry maar dat gaat veel te lang duren. Dikke mensen horen thuis te blijven met een lege koelkast. Ik zou jou vastbinden in m'n box met alleen maar konijnenvoer en water.
Wat betreft afspreken keur ik ook niet goed. Maar dat dikke mensen thuis moeten blijven vind ik echt een walgelijke uitspraak van jou. Alsof alle dikke mensen dik zijn doordat ze teveel eten. Sommige zijn ziek of door medicatie etc. Denk volgende keer na voor je zo een achterlijke domme uitspraak doet.

27-07-2014, 15:02
dikkke vette papzak






P.s ik ben ook dik

27-07-2014, 15:05

Citaat door princesjuh:
Wat smerige botte reacties zeg!!! Alsof jullie modellenfiguur hebben of zo. Als iemand al onzeker is dan boren jullie diegene dieper de grond in!!
Natuurlijk wel. De meiden hier hebben allemaal maat 34/36 en kunnen zo in een victoria secret blad staan. Hun gezicht is zo mooi en glad alsof ze hun gezichten in een bad van foundation hebben gepropt. Prachtig machallah.

In werkelijkheid zijn de meeste hier verre van perfect. Maar oh wat zijn ze goed in andere afkraken.

27-07-2014, 15:07

Citaat door Advies2627:
Natuurlijk wel. De meiden hier hebben allemaal maat 34/36 en kunnen zo in een victoria secret blad staan. Hun gezicht is zo mooi en glad alsof ze hun gezichten in een bad van foundation hebben gepropt. Prachtig machallah.

In werkelijkheid zijn de meeste hier verre van perfect. Maar oh wat zijn ze goed in andere afkraken.
Inderdaad zeg! Alles afkraken en oordelen maar erover terwijl ze niets weten van de situatie! Pff kan slecht tegen dit soort gedrag!

27-07-2014, 15:15



Citaat door Happyy:
Gewoon gezonder eten en trainen. Ook jij komt er wel. Veel succes. Mijn lichaam mag je gerust als motivatie gebruiken. Als je wilt, kunnen we ook samen trainen.
Hamdoulilah ik ben tevreden met mijn lichaam en ik ben gezond. Ik vind de manier waarop jij dingen brengt alleen arrogant en daar mag ik m'n mening over geven.

27-07-2014, 15:18
Wel jammer! Niet om het feit dat je dik bent.. Maar om het feit dat je het op een harame manier aanpakt. Als je serieuze intenties hebt dan raad ik je aan om het op een halal manier te doen niet via mnl en pm toestanden. Ga op zoek naar een bent enas doe aanvraag etc.. Het feit dat je dik bent is voor sommigen vrouwen geen probleem ze kijken niet enkel naar het uiterlijk van de man. Zolang hij maar zijn deen hoog heeft een goede achlaaq en verzorgd is. Laat je je niet ontmoedigen.. Neemt niet weg dat gewichtsverlies voor de persoon zelf goed is ivm zijn gezondheid.

27-07-2014, 15:18
Happy maar t kan ook zo zijn dat jij juist degene bent die dik is! Je reageert wel erg veel in dit topic. Probeer je iets te camoufleren?

Ze hebben overigens gelijk het is vrij bot hoor! Je weet nirt eens of de man echt dik dik obesitas is!

Miss bedoelt tie gwn een beetje chubby ofzo

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13