Bekijk volle/desktop versie : jodenstreek



26-07-2014, 22:19
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2014/07/hamas_ontvoerde_en_doodde_tien.html

26-07-2014, 22:23


Wat een smeerlap zeg

26-07-2014, 22:38
Verbaasd mij niet, die afgrijselijke zionist. Bush deed het met Irak en deze zionist met Palestina. Het zijn maar moslims dus niemand die het interesseert. Ik kan bijna niet geloven dat er mensen bestaan die geen geweten hebben en dit kunnen doen. Hoe in en in slecht kun je zijn.

26-07-2014, 22:39
Gatver die reacties eronder..

26-07-2014, 22:41



Citaat door Dressy:
Verbaasd mij niet, die afgrijselijke zionist. Bush deed het met Irak en deze zionist met Palestina. Het zijn maar moslims dus niemand die het interesseert. Ik kan bijna niet geloven dat er mensen bestaan die geen geweten hebben en dit kunnen doen. Hoe in en in slecht kun je zijn.
Nee het zou niemand moeten verbazen. We kennen allemaal de geschiedenis toch. Pisrael is maar op 1 ding uit, en dat is de palestijnen uitroeien.

26-07-2014, 22:54

Citaat door Asfoureh:
Nee het zou niemand moeten verbazen. We kennen allemaal de geschiedenis toch. Pisrael is maar op 1 ding uit, en dat is de palestijnen uitroeien.
Ja dat is ook zo. Ook als ik die zionisten op het net zie ze blijven maar beweren dat ze zichzelf 'beschermen' en niet anders kunnen. Om misselijk van te worden.
Inderdaad, en dat allemaal omdat het land hun is beloofd door God. Ze zijn niet voor niets vervloekt. Ik ga maar zwijgen want die haat die naar boven komt is niet goed voor mijn bloeddruk.

26-07-2014, 22:55
Alsof dat van begin af en aan al niet duidelijk was

27-07-2014, 00:45
die kop van die israelische premier. Ik krijg er de rillingen van. Hij ziet er subhanlah zo vervloekt en dood uit. Als ik naar zijn kop kijk dan zie ik het al helemaal voor me hoe het zal branden in de hel. Heerlijk gevoel als ik eraan denk. Moge Allah hem en die soldaatjes van hem de verschrikkelijkste bestraffing schenken zowel hier als in het hiernaarmaals

27-07-2014, 11:41
Het was al aan het begin duidelijk. Ze wezen gelijk 7amas als dader terwijl ze geen bewijs konden tonen. Ik wist ook gelijk dat het een leugen was. Ze kwamen niet met bewijzen. sterker nog nu is de waarheid boven water en dan nog blijven ze de bombarderen en de Palestijnen uitroeien. En geen enkel wereldleider die op staat en zegt dit gaat te ver en dat ze moeten stoppen. Ze willen het steeds goed praten door te zeggen 7amas moet stoppen met raketten, terwijl de zionisten begonnen zijn. En geen 1 Nederlandse media die het erkent dat het om een leugen ging. bagger journalistiek noem ik dat.

27-07-2014, 12:30
De meeste gehaat volk in de wereld, hoe zou het komen?

Een jood doet nooit wat fout, er is altijd wel een verklaring voor de daad.
Joden zijn sluw en zijn op macht geld uit en willen de wereld domineren.

27-07-2014, 12:36
Moge Allah ZIJN vloek op ze(zionisten)neer laten dalen!!!!

27-07-2014, 15:11
ameen op alle dua s