Bekijk volle/desktop versie : Pingen om dag door te brengen



26-07-2014, 14:27
Send me a PM

26-07-2014, 14:32


Send me a latina om de dag mee door te komen

26-07-2014, 14:33
Dit zegt genoeg over jouw dagelijkse invulling, jij bent zo triest en doelloos dat je op een forum vraagt naar nummers om je dag te vullen. Ga werken of ga uit de Koran lezen om je hart tot rust te laten komen. De vrouwen willen geen man die niets te doen heeft. Voor alle vrouwen, ik verzoek jullie om geen Ping/nummer te sturen.

Dag invullen omdat je ze3ma vast. Ik breng je zo een kom soep, mag je eten. Dan heb je weer je leven terug. Alsof het vasten de mensen doelloos maakt. Aub zeg. We zitten in de laatste 10 dagen en kijk wat mensen aan het doen zijn. Vragen op een forum naar dagbesteding.

26-07-2014, 14:40
Gisteren geen succes, dus vandaag maar weer proberen. Je kunt je dag ook anders invullen.

26-07-2014, 14:41


En jij bent bezig om al zo een berichten op te sporen en er op te reageren. Dat is jou dagbesteding

26-07-2014, 14:44
Wie zegt dat ik kwade bedoelingen heb. En ik ben al gaan werken. Dan kan ik toch mijn tijd besteden tot het tijd is om te eten. Of moet je elk moment van de dag koran lezen.


Happy als jij nou eens naar je zelf kijkt door nu niet op m.nl te zitten maar koran te lezen dan ben je al een heel eind..

26-07-2014, 14:46

Citaat door CreativeMind:
Gisteren geen succes, dus vandaag maar weer proberen. Je kunt je dag ook anders invullen.

Ik neem aan dat ik zelf mag beslissen mijn dag te besteden.

Gisteren geen succes? Wat voor succes. Wat is mijn doel dan om te kunnen beoordelen dat ik geen succes heb geboekt. Leg eens uit mijn doel weet je die dan?

26-07-2014, 14:47
Alsof je kwade bedoelingen hebt? Och beste broeder fi deen, ik wist niet dat jullie samen via de Ping Koran gingen lezen. Excuses, het spijt mij zeer.

Als vrouw moet je toch wel echt oogkleppen op hebben om op zo een nietsnut te reageren.

26-07-2014, 14:48
Je moest eens weten waar ik ben. Ik lig niet te stinken in m'n bed en op een forum te vragen naar nummers hoor.

26-07-2014, 14:56

Citaat door Happyy:
Dit zegt genoeg over jouw dagelijkse invulling, jij bent zo triest en doelloos dat je op een forum vraagt naar nummers om je dag te vullen. Ga werken of ga uit de Koran lezen om je hart tot rust te laten komen. De vrouwen willen geen man die niets te doen heeft. Voor alle vrouwen, ik verzoek jullie om geen Ping/nummer te sturen.

Dag invullen omdat je ze3ma vast. Ik breng je zo een kom soep, mag je eten. Dan heb je weer je leven terug. Alsof het vasten de mensen doelloos maakt. Aub zeg. We zitten in de laatste 10 dagen en kijk wat mensen aan het doen zijn. Vragen op een forum naar dagbesteding.
..

26-07-2014, 14:56

Citaat door Happyy:
Alsof je kwade bedoelingen hebt? Och beste broeder fi deen, ik wist niet dat jullie samen via de Ping Koran gingen lezen. Excuses, het spijt mij zeer.

Als vrouw moet je toch wel echt oogkleppen op hebben om op zo een nietsnut te reageren.

Hoor je mij zeggen dat ik op ping koran wil lezen.

Je suggereert dat ik kwade bedoelingen heb inplaats dat jij niet weet ik wie ben noch weet wat mijn doel is.

Concentreer je op je eigen mijn beste broeder en veel succes nog.

26-07-2014, 14:57

Citaat door Happyy:
Je moest eens weten waar ik ben. Ik lig niet te stinken in m'n bed en op een forum te vragen naar nummers hoor.


Nee wel te stinken op een forum van m.nl

26-07-2014, 16:25



Citaat door Estrella_:
Ik houd echt van Happyy.
Ze snijdt zijn boesboes oren er af -haha-

26-07-2014, 18:26

Citaat door Happyy:
Dit zegt genoeg over jouw dagelijkse invulling, jij bent zo triest en doelloos dat je op een forum vraagt naar nummers om je dag te vullen. Ga werken of ga uit de Koran lezen om je hart tot rust te laten komen. De vrouwen willen geen man die niets te doen heeft. Voor alle vrouwen, ik verzoek jullie om geen Ping/nummer te sturen.

Dag invullen omdat je ze3ma vast. Ik breng je zo een kom soep, mag je eten. Dan heb je weer je leven terug. Alsof het vasten de mensen doelloos maakt. Aub zeg. We zitten in de laatste 10 dagen en kijk wat mensen aan het doen zijn. Vragen op een forum naar dagbesteding.
Mee eens..