Bekijk volle/desktop versie : Lhob (liefde) en vacance



25-07-2014, 20:38
Zomervakantie is in volle gang en voor sommige staat die voor de deur...of je het nou hier doorbrengt in Marokko of ergens in een ander land. Even lekker stressvrij er tussen uit...lekker relaxen.

Maaarrrr geldt deze break ook voor het contact/relatie die je op het ogenblik hebt lopen. Ben jij iemand die dagelijks contact blijft houden met je "liefje" op welke manier dan ook. Of spreek je haar/hem weer na je vakantie.

En hoe serieus moeten we iemand nemen die ondanks zijn/haar vakantie jou nog dagelijks contacteert of juist helemaal niks van zichzelf laat horen??

Kom maar op mensen, ben benieuwd!!


25-07-2014, 20:52


hangt af hoe ver ze zijn in hun relatie, als het nog pril is, dan snap ik dat de behoefte om elkaar elke dag te horen enorm groot is enz..
Maar een break nemen .. i distrust that ..

25-07-2014, 21:39
Als een man op vakantie is en hij laat niets van zich horen, dan behoor je te weten hoe laat het is. Of het nou je echtgenoot, verloofde, vriend of scharrel is... Het kwartje hoort te vallen. Voor de vrouwen idem dito, want die hebben er net zoveel kaas van gegeten.

25-07-2014, 21:48
Uitmaken vóór de vakantie, weer aanmaken na de vakantie

25-07-2014, 22:13



Citaat door Happyy:
Als een man op vakantie is en hij laat niets van zich horen, dan behoor je te weten hoe laat het is. Of het nou je echtgenoot, verloofde, vriend of scharrel is... Het kwartje hoort te vallen. Voor de vrouwen idem dito, want die hebben er net zoveel kaas van gegeten.



Helemaal mee eens!

25-07-2014, 22:53
minstens 1x per dag wat van je laten horen, door een simpel smsje,app,telefoontje

25-07-2014, 22:58
We nemen dan een zomerbreak van elkaar.
We hebben een open relatie dan kies ik een ander zomer liefje
Breekt het jaar anders raak je in een sleur

25-07-2014, 23:54
ik zou dat niet fijn vinden. als hij echt niks zou laten horen.. dan heeft hij het zo gezzellig dat hij mij vergeten is..
maar hij is nu in marokko 2 weken al.. hij belt me 3 x op een dag smsjes stuurt hij en paar apjes. mohiem hij houdt mij op de hoogte..
en ik vetrek morgen na marokko dus dan is het wel maklijker voor ons..en ik hoef me geen zorgen te maken hihi