Bekijk volle/desktop versie : Ik wil een relatie.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

25-07-2014, 02:51

Citaat door Ace:
Ik hoor veel mensen praten over dit fenomeen. Ik wil er ook een. Hoe begin ik zoiets?
.

25-07-2014, 03:13


tanden poetsen.

25-07-2014, 03:18

Citaat door Ace:
Done. En nu?
In de spiegel kijken

25-07-2014, 03:21

Citaat door Ace:
Zomaar lach je me uit, gemeen hoor.
Ik vind jullie reacties echt leuk. Ik lach niemand uit :/

25-07-2014, 03:22



Citaat door Ace:
En toen ging die spiegel stuk. Moet ik nog iets doen met de scherven of kan ik ze weggooien?
OOps, Fataal, ik kan je niet helpen sorry..

25-07-2014, 03:29

Citaat door Ace:
Gelukkig maar, kan ik mijn tranen weer wegvegen. Heb jij nog tips voor mij, behalve tanden poetsen?
Hahaha ik vind dit echt grappig. Salaat el fadjr is zo, denk dat je het best een du3aa kan doen opdat Allah je een welgemanierde vrouw, een ideale schoondochter voor je ouders, een leuke schoonzus voor je zus(s)(j)(e)(n) en een perfecte moeder voor je kids. En dat ze voor de rest aan al je eisen voldoet.

Hahaha succes ermee.

25-07-2014, 03:55

Citaat door Ace:
Misschien heb ik haar zojuist gevonden.
Dan komen jouw "dromen" wel heel snel uit .

25-07-2014, 04:11

Citaat door Ace:
Misschien ben ik wel een geluksvogel.
Misschien wel, who knows .

25-07-2014, 04:22

Citaat door Ace:
Moet ik me nu gelukkig prijzen?
Als jij zegt dat je een geluksvogel bent, dan zou ik maar heel gauw 'al hamdoulilah' zeggen ja!

25-07-2014, 04:26

Citaat door Ace:
Hamdolilah ten alle tijden. Ben jij gelukkig?
Allahoma laka el hamd. Momenteel met alle ellende om ons heen (denk aan alle medemoslims die worden afgeslacht) ben ik dat helaas niet. En jij?

25-07-2014, 04:32

Citaat door Ace:
Persoonlijk ben ik gelukkig hmdl.
Zit het je erg dwars?
Da's heel fijn, geniet ervan. Ja, het houdt me echt heel erg bezig. Ik dwaal weg bij het geringste wat ik doe, met het besef dat zij het allemaal niet kunnen doen. Zelfs tijdens het voorbereiden van de iftar, besef ik me dat er sommige geen eten hebben of het vasten moeten verbreken terwijl ze net een aantal familieleden hebben verloren. Ik weet niet, maar het lijkt me allemaal zo verschrikkelijk.

25-07-2014, 04:39

Citaat door Ace:
Ik kan wel begrijpen dat jij je zo voelt. En de machteloosheid, doet dat je ook wat?
Da's nog 't ergste van allemaal. Ik kan wel van daken schreeuwen dat er rechtvaardigheid moet komen, maar in principe doe ik er zelf niets aan. Behalve hier en daar m'n mening over uiten. Machteloosheid in welk vorm dan ook, is verschrikkelijk.

25-07-2014, 04:52



Citaat door Ace:
Ja, ik ken het. Ik kan me er soms ook dodelijk aan ergeren, maar eerlijk is eerlijk ik blijf nooit hangen. Ben ook niet echt een gevoelsmens. Het ontbreekt me aan de juiste dosis empathie.
Misschien is het geen gebrek aan empathie, maar juist een beetje nuchterheid ofzo. Bekijk 't niet zo negatief.

25-07-2014, 04:55

Citaat door Ace:
Denk het wel, hoor. Heb het bij meer dingen, maar nuchter ben ik sowieso. Jij niet?
Absoluut niet. Ik ben echt een dromer die altijd hoopt op een happy end. Te veel films gekeken denk ik .

25-07-2014, 04:59

Citaat door Ace:
Haha, hoop is goed. Hoop doet leven, zeggen ze.
Ben je een filmfanaat?
Laten we dat hopen . Dat valt reuze mee, maar ik ben dan 't type die zich niet bekommert om een film voor een 3e x te zien als ik 'm leuk vond :/

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7